Сөйлеу мәдениеті

82

 

Сабақтың атауы Тақырыбы: Сөйлеу мәдениеті
Сілтеме  Қ.Жүкешев, Ғ.Сапарғалиев, Г.Асанбекова, 9 сынып оқулығы . 232-237 бет.

Слайдтар.

Сабақ жоспары

Жалпы мақсаты

 

Сөйлеу мәдениеті, сөз әдебі деп нені айтамыз?, сөз саптау стилі, іскерлік әдеп нормалары туралы түсінік беру. Адамдардың сөйлеу мәдениетін сыни көзбен бағалауға тәрбиелеу.
 Міндеттер:

 

1. Адам қарым-қатынасындағы сөйлеу мәдениеті ұғымын сыни тұрғыдан ойлау арқылы түсінік қалыптастыру.

2.Оқушылардың арасында жақсы сөз жарым ырыс, адам бойына ұялатын  сезімдерін дамытуға ықпал ету

3. Оқушыларды сыйластыққа, әдептілікке, шыншылдыққа, адалдыққа, жақсылық жасай білуге тәрбиелеу.

4. Қазақстан халықтарының мәдениетіне сүйіспеншілік пен құрмет сезімдерін орнықтыру.

Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері 1.Оқушылардың бірін-бірі оқытуы  арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу

2.Мұғалім оқуға бағыттап отыру

3.Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау

Сабақта туындаған негізгі идеялар 1.Оқушының  өмірдегі біліміне, білетініне сүйену, білетінімен бөлісу ықпал жасау.

2.Жаңа  теориялық ақпаратты  беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға жағдай туғызу.

Күтілетін нәтиже  Жаңа білімді өмірде қолдана білуге, оны  өмірмен байланыстыра  пайдаланудың мүмкіндіктерін  жаңа сабақ арқылы үлкен қызығушылық тудыру;
Қолданылытын әдістер СТО стратегиялары, диалогтық оқыту тәсілі
Қажетті құралдар Оқулық, ватман, маркер, ноутбук
Тапсырмалар

wiki  беттерінен жүктелген дереккөздер

 

 

Адамдардың сөйлеу мәдениетіне тұсаукесер не А4 парағына жапсырма.

 

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады.

Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу  0,5мин

         

 

№5 сабақ.   Тақырыбы: Сөйлеу мәдениеті.

Мұғалімнің іс-әрекеті уақыт Оқушының іс-әрекеті
Қызығушылықты ояту:

Үнтаспаны қосамын. Онда адамдардың сөйлеген сөздері шығады.

Сұрақ

-Адамдар не істеді?

 

 

Бағалау парақтарын таратымын.

(Бір-бірін бағалау)

 

Үйге берілген тапсырманы тексеру.

Автор орындығы стратегиясы арқылы оқушылар  «Адамгершілік-рухани мәдениетінің маңыздылығы» тақырыбына жазған эсселерін оқиды.

 

Мағынаны тану:

ЖИГСО1 стратегиясы бойынша отбасы және жұмыс тобын құру.

Жұмыс тобы тобының жұмысы.

Оқулықтағы мәтінмен жұмыс.

Мәтінді тақырыпшаларға бөліп, әр топқа беру.

1-топқа тапсырма: Сөйлеу мәдениеті

2-топқа тапсырма: Сөз әдебі деп нені айтамыз?

3-топқа тапсырма: сөз саптау стилі

4-топқа тапсырма: іскерлік әдеп нормалары.

 

 

Отбасы тобына келеді.

Мұғалім флипчарт , маркер таратады.

 

 

 

Мұғалімнің ұсынысы:

-Балалар біз өзіміздің мәдениетіміз туралы ойланып көрейікші.

Әр топқа өзінің мәдениетін анықтауға сұрақтар беру, топтың үшінде талдау, сұрақтарға жауапты сұхбат түрінде көрсетуге тапсырма беру.

 

Сабақты бекіту мақсатында сәйкестіру тапсырмасы таратылады.

 

 

 

 

 

 

Бағалау.

Мұғалім оқушыларға таратып берген бағалау парағы арқылы  баға қояды.

1,5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

8мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

8 мин

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

Оқушылар үнтаспадан шыққан адамдардың сөздерін тыңдайды.

 

 

Оқушылардың ойларын тыңдау

 

 

Бағалау парақтарын алады.

 

 

Оқушылар дәптерлеріне жазып келген үй тапсырмасын оқиды.

 

 

 

 

 

 

Оқушылар оқулықтарындағы

58 параграфты тауып ашады. Әр топ отырған берілген тақырыпша-ларын тауып, жеке, жұппен, топпен оқиды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Отбасы тобына келіп ақпараттармен бөліседі. Ақпараттарын флипчартқа түсіреді.

 

 

 

 

 

 

Оқушылар тапсырма  жазылған парақты алып сұхбатқа дайындалады.

 

 

Әр топтан сұхбат алушы мен сұхбат беруші сұхбат жүргізеді.

Оқушылар сәйкестіру тапсырмасын алып орындайды. Мұғалім дұрыс жауапты оқиды , оқушы көрші отырған оқушының тапсырмасын алып тексереді.

 

 

 

 

Оқушылар бағалау парақтары бойынша сөйлейді.

Үйге тапсырма: Адамдардың сөйлеу мәдениетіне тұсаукесер немесе А4 парағына жапсырма (үйлерінде компьютер жоқ оқушыларға).