Екі таңбалы санға көбейту мен бөлу

30

Сабақтың   тақырыбы:   Қайталау (178- бет)

Сабақтың   мақсаты:

Білімділік:                      Оқушыларға екі таңбалы санға  көбейту  мен  бөлу алгоритмін түсіндіру, меңгерту.

Дамытушылық:           Есепті  шығару  және  түрлендіру,  ауызша  және  жазбаша  есептеу дағдыларын дамыту.

 

Тәрбиелік:                    Балаларды  білімділікке,  адамгершілікке,  жолдастық

қарым-қатынасқа тәрбиелеу.

 

 

Сабақтың   типі:          Жаңа сабақ

 

Әдіс-тәсілдері:            Түсіндіру,  сұрақ-жауап,, ИКТ, слайд  көрсету  арқылы  түсіндіру, ойын тех. стратегиясы.

Көрнекілік:  интерактивті тақтада слайдтар, Қызыд телпекті қыз, самса

Жоспар:

І.       Ұйымдастыру  кезеңі

ІІ.      Үй  тапсырмасымен  тексеру

ІІІ.     Жаңа сабақты меңгеру.

ІҮ.     Қорытындылау, бағалау.

Ү.     Үйге  тапсырма.

Сабақтың   барысы:

 Ұйымдастыру  кезеңі: а)     Сәлемдесу ,   оқушыларды   түгендеу.

ә)     Сабаққа  әзірлігін  тексеру,  оқу  құралдарын дайындау.

Үй   тапсырмасын   тексеру.

  1. Графикалық минут: 27 180 саны жазылды.
  2. Ауызша есептеу: «Ақылды үкімен есептейік»

Слайдтар  № 4 – 20 (16 слайд)

 

 

Жаңа  сабақ.

Сабақ  мақсатымен  таныстыру.

 

  1. Бөлудің қалай  орындалғанын  талда  және  түсініп  ал:

27180       45                              96064       32                           33280           52

–   270           604                         – 96             3002                    – 312               640

18                                               0                                            208

–   0                                            – 0                                         – 208

180                                              6                                                0

– 180                                          –  0                                             – 0

0                                              64                                              0

– 64

0

 

  1. Неліктен бірінші  және  үшінші  мысалдарда  бөліндінің  мәне  үш  таңбалы  сан  болды?
  2. Ал екінші  мысалда  неліктен  төрт  таңбалы  сан  болды?
  3. Әр мысалда  бөліндінің  мәнінде  нөл  цифры  қалай  шыққанын  түсіндір?
  4. Көбейтуді орында:

604 х  45=27180

3002 х 32=96064

640 х 52=33280

 

  1. Бөлуді орында  және  оны  тексер:

68102 : 34=2003             17710 : 35=506            39420 : 54=730

 

 

 

5.. Ерзат  бағасы  бірдей  5 кітап,  ал  Азат  3 кітап  сатып  алды.  Ерзат  Азаттан  180  теңге артық  төледі.  Кітап  қанша  тұрады?  Олардың  әрқайсысы  қанша  ақша  төледі?

 

Ерзат – 5 к,  180  теңге  артық  төледі

Азат – 3к.

Кітап  қанша  тұрады?

180:(5–3)=90 (тг) – бір  кітаптың  бағасы

90×5=450 (тг) – Ерзат  төледі

90×3=270 (тг) – Азат  төледі

Жауабы: Бір кітап 90 теңге тұрады. Ерзат 450 теңге, Азат 270 теңге төледі.:

 

  1. Үкінің тапсырмасы: Қызыл телпекті қызға самса пісіріп беріейік.

1- топ: Қызыл телпекті қызға самса пісіріп береді.

2- топ:  Логикалық жаттығу: 179 бет,

 

 

 

      

Төрт  цифрын  4 рет  және  амал  таңбалары  мен  жақшаларды

       пайдаланып,  3 санын  қалай  шығарып  алуға  болады?

 

Жауабы:  (4 х 4 — 4) :  4 =  3                   (4+4+4) : 4 = 3

Сабақты  қорыту:  Біз  не  білдік?  Талқылау.

Оқушы  білімі  мен  белсенділігін  бағалау.

Үйге  тапсырма:  №7, 179 бет.