Қарым – қатынастағы демократиялық

52
Пән: Адам, қоғам, құқық Сынып: 9 б                                 Сабақ: 66                              Күні:

Тақырыбы: Қарым – қатынастағы демократиялық

Оқыту мен тәрбиелеудің міндеттері:

Білімділік: Оқушыларға Қарым – қатынастағы демократиялық туралы жүйелі білім беру    

Дамытушылық: Сабақ барысында оқушылардың тарихи танымдық ойлау, талдау, салыстырып, қорытынды жасау және қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік: Оқушыларды өздігімен жұмыс істеуге және жауапкерлікке тәрбиелеу

 Сабақтың түрі:1)жаңа материалды меңгеру;2) біліктерін,іскерлік пен дағдыларын жетілдіру және пысықтау;3) Алған білімдерін тиімді пайдалану;4)меңгерілген материалдарды жүйелеу,қорытындылау;5)аралас;6)іздену,ой-қорытындылау

Сабақтың әдісі:  1)сұрақ — жауап;2)баяндау;3)әңгімелесу;4)ізденіс;5)топпен  жұмыс; 6)проблемалық;7 )ойын сабағы;

Құрал – жабдықтар:  оқулық

Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі:1)Амандасу;2)Оқушылардың сабаққа қатысу деңгейін анықтау;3)Ынта-зейіндерін сабаққа аудару;

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: өткен тақырып бойынша үй тапсырмасын тексеру

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру және сабақ жоспары:

Қарым-қатынастың үрдісіне қатысушылардың теңдігі. Қарым-қатынастың үрдісіне қатысушылар қоғамда алатын орны және бір-біріне қатысты еріктік қатынастары тұрғысынан алғанда екі түрлі жағдайда болып келуі мүмкін. Оның

біріншісі — еріктік қатынастар тұрғысынан тең пікірлесушілер;

екіншісі — еріктік қатынастар тұрғысынан тең емес пікірлесушілер.

Еріктік қатынастар тұрғысынан тең пікірлесушілер бір-бірінен тәуелсіз, бір-біріне билік жүргізе алмайтын, демек, пікірлесу үрдісінде қысым көрсете алмайтын, еркін сөйлесіп, өз мүдделерін қорғауга екі жағының да мүмкіндігі тең дидарласушылар жатады.

Қарым-қатынас үрдісіндегі демократиялылық. Еріктік қатынастар тұрғысынан алғанда тең бола алмайтын адамдар арасындағы қарым-қатынас үрдісінде теңсіздіктер болып отырады. Басшы — қызметкерге, профес­сор — студентке, асыраушы — асыраудағы жанға т.б. қолында тұрған еріктік тұтканы пайдаланып қысым жасауы мүмкін. Қоғамдық қызмет бабында ондай қысымдар жасауға себеп те, мотив те көп.

Қарым- қатынастағы демократиялылық деп қоғамда аштын орны мен еріктік қатынастары тұрғысынан алғанда тең бола алмайтын адамдардың пікірлесуі урдісіндегі теңдіктің қамтамасыз етілуін айтамыз.

Қарым-қатынастағы демократиялылықтың өндіріс үрдісіне әсері. Қазіргі заманғы менеджмент адамдар ұжымының өндірістік қызметінің алға басуына қажетті үш шартты атайды. Олардың

  1. сатылы бағыныстылық,
  2. қаражат,
  3. бірге жұмыс істейтін адамдардың қарым-қатынас мәдениеті.

Осы үш фактордың бірі болмаған жағдайда, ешқандай материал­дық немесе моральдық игілікке қол жеткізу мүмкін емес.

Сабақты қорытындылау: тақырып бойынша пысықтау

Оқушыларды бағалау:

Үйге тапсырма беру: § 58