Жабайы және үй жануарлары

309

Атырау қаласы

№10 С.Мұқанов атындағы орта мектеп

Бастауыш сынып мұғалімі

Унайжанова Шолпан

Күні 06 .03.14 Сыныбы: 2 сынып Мұғалімі: Унайжанова Ш.З.
Сабақтың тақырыбы            Жабайы және үй жануарлары
Сілтеме Дүниетану «Атамұра»-2013, «әдістемелік құрал»
Жалпы мақсаттары Оқушыларды жабайы және үй жануарларымен таныстыру.Жануарлардың тіршілігі, мекендейтін ортасы туралы мағлұмат беру.
Әдіс-тәсілдер СТО, жеке жұмыс, топтық жұмыс
Оқыту нәтижесі Оқушылар жабайы және үй жануарларын ажыратады.Жануарлардың тіршілігі, мекендейтін ортасы туралы мағлұмат алады.
Сабақ барысы:
Уақыты Мұғалімнің  әрекеті Оқушы әрекеті
 

2 мин.

 

 

 

 

 

 

2 мин.

 

 

 

1 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3- мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

8- мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 — мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 мин

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

I Ұйымдастыру

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Сылдыр-сылдыр шапалақ,

Міне,менің қолым.

Міне , менің жүрегім,

Сені жақсы көремін.

 

Топқа бөлу

Жануарлардың суретін (құстар, бунақденелілер, балықтар, жануарлар) таңдату арқылы топқа бөлу

 

Сабақтың критерийлерімен таныстыру

Оқу

Шы

ның аты-тегі

Тірек сызбамен жұ

мыс

Сурет

пен  жұмыс

Топ

тық жұмыс

Сынақтан өту Бағалау
           

 

Бағалау шкаласы

5 ұпай – ақ аю

4 ұпай – қоңыр аю

3 ұпай – көк аю

 

Ой қозғау

Ребус шешу «Жануарлар»

Жануарлар туралы не білесіңдер?

Тірек-сызбаны пайдаланып әңгімеле.

Жануарлар

 

 

 

 

 

 

 
Топтық жұмыс. Бірге ойлаймыз

1-топ. Венн диаграммасы.

Жабайы жануарлар                    Үй жануарлары

 

2-топ.Бес жолды өлең стратегиясы.

1.      Не?   Жануар

2.      Қандай?

3.      Не істейді?

4.      Түйін

5.      Синоним

 

3-топ.Жануарлар туралы ертегі құрастыру

 

4-топ. Берілген кеспе сөздерден мақал құрастырады.

 

Сергіту сәті  «Сен білесің бе?»

Сынып «А» және «Б»  болып екі топқа бөлінеді. «А» тобы қолдарына парақ, қарындаш алып үстел жанына тұрады.

«Б» тобы олардың артына орналасады. Мұғалім «Б» тобына жеке суреттер көрсетеді. Олар «А» тобына келіп арқалары -на суреттегі заттың атауын бейнелейді немесе жазады.    «А» тобы  сол бейнені қағазға түсіреді. Егер дәл тапса индейцтердің ұранын салады.Ойын барысында «А» мен «Б» тобы бір-бірімен сөйлеспеу керек.

 

«Сынақтан өткізу» әдісі 

1-оқушыға. Берілген әріптерден жануарлардың аттарын құрастыр. А,Б,М,Қ, К,Т,П,Е,С,Ж.

2-оқушыға. Сәйкестендір. Жануарлардың төлдерін тап.

Ешкі               торай

Сиыр              көжек

Доңыз            лақ

Киік               бұзау

Қоян              құралай

Ит                  жаутаң

Түлкі             күшік

Қасқыр          бота

Түйе               қонжық

Аю                 бөлтірік

 

3-оқушыға.

Берілген дыбыстардың ішінен сөздерді тауып,теріп жаз.

шйтүтүлкікиіклдфмвқасқыршкдацтүйепілжапвитгенуял

мысықлопдшяавяқоянждпнеңғбарысңуенангкешкінақой

маралнгкссипрсиырңғкгпакеріккенгаоқонжықнкғңұқұүа

бұғыкиетиітиінцйфыятораййааыкенгборсықғіәжылқыаъ

 

4-оқушыға Кестемен жұмыс.

Жануарлар түрлерін топтап жаз.

Жабайы жануарлар Үй жануарлары
   

 

Бағалау

Балаларға таратылған түрлі түсті аюлардың суреттері арқылы бағалау.

Ақ аю – 5 ұпай (толық жауап берсе)

Қоңыр аю – 4 ұпай (жеткілікті біледі)

Көк аю – 3 ұпай (жеткіліксіз біледі)

«5» — 12-15 ұпай

«4» — 7- 10 ұпай

«3» — 3-6 ұпай

 

 

Үйге тапсырма. Жабайы және үй жануарлары туралы қызықты мәліметтер жинап келу.

 

Рефликсия

Өткен сабаққа кері байланыс жасау.

Бүгінгі сабақ ұнады ма? Несімен ұнады?

Не түсініксіз болды? Алдағы уақытта осындай сабақтың  болғанын қалайсың ба?

 

 

Оқушылар шеңбер жасап тұрып айтады, қимылмен көрсетеді.

 

 

 

 

 

Оқушылар жануарлар топтарының суретін таңдау арқылы

4 топқа бөлінеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ребусты шешеді. Тақырыбы бойынша слайд көреді.

 

 

Тірек сызбаны пайдаланып жануарлар туралы өз ойларын айтады.

 

 

 

 

 

Оқушылар топтасып ойланады,талқылайды.

 

Топтан бір оқушы жауап береді.

 

 

Дарынды және талантты оқушылар -мен жұмыс.

 

 

 

 

 

 

«Б» тобы «А» тобының арқаларына суретте бейнеленген жануарды салады немесе атын жазады. «А» тобы сол бейнеленген затты тауып,алдарындағы қағазға жазады.

 

 

Жеке оқушымен жұмыс

 

 

Оқушылар берілген жеке жұмыстар арқылы  жаңа сабақ -тан алған білімдерін пысықтайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар  сабақ барысында үлестірілген суреттер арқылы өз-өзін бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар стикер арқылы ұсыныс пікірлерін жазады.