Әлібек, бұл — ұ дыбысы

74
Сыныбы 1в Күні 25.09.2014ж
Сабақтың тақырыбы Әлібек, бұл — ұ дыбысы
Мақсаты Балаларды Ұұ  дыбысы мен әрпімен таныстыру, сөз ішіндегі дыбыстың жуан дауысты екенін және қолданылуын  ұғындыру.
Күтілетін нәтиже Ұұ дыбысының жазылуы мен айтылуын меңгереді, суреттер бойынша жаңа сабақтың тақырыбын айқындай алады, сөздік қорлары молаяды.
Керекті жабдықтар Суреттер топтамасы, төл дыбыстар, смайликтер, жұлдызшалар, гүлдер, құмыра, бағдаршам.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, «Бірге ойлаймыз», «Альтернативалық тест»
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе Оқушылармен амандасу. Назарларын сабаққа аударту. Сабақ жоспарымен таныстыру. Топтық ережені еске түсіру.

Көздерің көруге дайын ба?

Құлақтарың тыңдауға дайын ба?

Тілдерің сөйлеуге дайын ба?

Саусақтарың жазуға дайын ба? Бағалау түрін айту.

Өткен сабақты қайталау.

-Балалар, біз қазақ тілінің төл дыбыстарын білеміз. Олар қандай дыбыстар? Кәне, осы дыбыстарға мысал келтіріп көрейік.

 

 

Балалар, сендердің қолдарыңда жасыл және қызыл түсті бағдаршам бар. Егер, сендер берілген жауаппен келісетін болсаңдар, жасыл түсті көрсетесіңдер, егер келіспейтін болсаңдар, қызыл түсті көтересіңдер. Кәне, жаттығып көрейік! Күннің түсі көк!

Мынау – аю.

Жақсы, осылай сабақ бойы бір-бірімізді бағалаймыз.

Амандасады.

Сынып іші тап-таза

Дайын екен тақта да

Ойымызды жинақтап

Отырайық партаға.

ЕРЕЖЕ:

Т-талқылаймыз

О-ортақ шешімге келеміз

П-пікірлесеміз

Т-тыңдаймыз

А-ақылдасамыз.

Бағалау түрімен танысады.

 

Балалар «иә» деп жауап беріп, сабаққа дайындықтарын көрсетеді.

-Олар: ә,ұ,ү,і.ө,қ,ғ,ң,һ

Әже, әке, іні, қасқыр, тышқан, айдаһар, өрік, аң, үй, үйрек.

Балалар бағдаршамдарын шығарады.

«Жоқ!» деген сөздің орнына қызыл түсті көтереді.

«Иә!» деген жасыл түсті көтереді.

Тұсаукесер -Балалар, енді, тақтадағы суреттерге назар салайық. Не көріп тұрмыз? Енді, осы сөздердің барлығына ортақ қандай әріп бар?

Дұрыс айтасыздар, ұ дыбысы бар. Сонымен, біздің бүгінгі сабағымыз, Ұұ дыбысы болмақ.

— Ұлу, ұя, ұшақ, ұл, құс, тұз, ұн, алмұрт.

Олардың барлығында да ұ дыбысы бар.

Негізгі бөлім Ұ дыбысы қандай түске боялған? Иә, балалар, себебі, ол-дауысты және жуан дыбыс. Менің соңымнан қайталаймыз «Ұұ».

Ұ-ұ-ұ- ұлу

Ұш-ұш-ұш-ұшақ

Бұ-бұ-бұ-бұлақ

Тақтадағы өлеңге назар аударамыз.

Ұя, ұлу, ұшақтың

Басын бастап беремін.

Құс, жұмыртқа, бұтақтың

Ортасында келемін.

Сонымен, ұ дыбысы қай жерлерде, қалай жазылады? Сөздің соңында ұ дыбысын жазбаймыз.

Дәптермен жұмыс.

Сергіту сәті.

«Бірге ойланамыз» әдісі.

Бұл не?

Тақтадағы суреттерді айту.

Жаңылтпашты жаңылмай айт.

1-топ. Тұз мұздай

Мұз тұздай.

2-топ. Шалшық-балшық

Балшық-шалшық.

Ұ-ү топтастыру.

Сенде не бар?

 

Қызыл түске.

Ұұ – дауысты дыбыс.

 

 

 

Мұғалімнің соңынан қайталайды. Тілдерін жаттықтырады.

 

 

 

 

Ұ дыбысы сөздің басында және ортасында жазылады.

 

 

 

 

Оқушылар дәптерлеріне Ұұ дыбысын бастырып шығады.

Қорытынды  Альтернативалық тест.

—         Ұ дыбысы дауысты ма?

—         Ұ дыбысы сөздің соңында жазылады ма?

—         Үй деген сөзде ұ дыбысы бар ма?

—         Ұ дыбысы жуан ба?

—         Алмұрт деген сөзде ұ дыбысы бар ма?

Жарайсыңдар, балалар!

Сабақтан алған әсерлеріңді, білімдеріңді бағалайтын сәт те келді. Тақтадағы құмыраны гүл шоғымен толтыру керекпіз. Егер де сабақ ұнады, бәрін жасадым, бәрін түсіндім десеңіз көк түсті гүлді таңдаймыз, егер де одан да жақсы жұмыстана алатын едім десеңіз, сары гүлді таңдаймыз, егер де көңілім толмады, бәрін жасап үлгермедім дейтін болсаңыз қызыл түсті гүлді алып құмыраға саламыз.

Балалар, мен сендердің барлығын да бүгін өте жақсы жұмыстанды деп есептеймін, сондықтан барлығыңызға да «Жарайсың!» деген смайлик сыйлап, алда да тек сабаққа осылай қатысып отырады деп үміттемін!

Барлығымыз орындарымыздан тұрамыз, сабақ аяқталды, сау болыңыздар!

 

Иә

 

Жоқ

 

 

Жоқ

 

Иә

 

Иә

 

 

 

 

 

 

Оқушылар тақтаға жақындап өздерінің жасаған жұмысын түрлі-түсті гүлдер арқылы бағалап шығады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар орындарынан тұрып, мұғаліммен қоштасады.