«Мамандығым-газ электр дәнекерлеуші»

169

Сабақтың  тақырыбы: «Мамандығым-газэлектрдәнекерлеуші»

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:  дәнекерлеуші мамандығы бойынша терминдерді қайталау, теориялық білімін анықтау,  мамандық тарауы бойынша алған білімдерін пысықтау.

Дамытушылық: Сөздік қорын молайту, оқушылардың ойлау қабілетін,    ой белсенділігін арттыру,  оқушылардың шығармашылықпен жұмыс жасауына ықпал ету; ойлау шеберлігін, сөйлеу мәдениетін жетілдіру; ізденімпаздыққа, шығармашылыққа баулу.

Тәрбиелік:  өз мамандығы үшін мақтаныш сезімін тәрбиелеу, өз Отанына адал қызмет етіп, үлесін қосуға шақыру, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу

Міндеті: кәсіпке қатысты міндетті және мүмкіндік деңгейі бойынша терминдер арқылы сөйлем құрады.

  1. Кәсібі бойынша терминдерді айта алады.
  2. Грамматикалық тақырыптарды қайталайды.
  3. Екі топ болып сайысқа түседі.

 

Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап,    жарыс,  іздендіру

Сабақтың типі:  Білімі мен әрекет тәсілдерін тексеру, бағалау, түзету сабағы.

Сабақтың түрі:  жарыс сабақ

Сабақ ұйымдастыру нысандары: жеке,   топтық  

Пәнаралық байланыс:  арнайы пән, өндірістік оқыту.

Сабақтың материалдық-техникалық жабдықтауы: үлестірме материал, сөздіктер, бейнематериал, интерактивті тақта (флипчарт), карточкалар,  Power Point слайд-шоу

Сабақтың  барысы.

 

Кезеңдер Оқушының қызметі Оқытушының қызметі
I Ұйымдастыру кезеңі.

1. Топты тізім бойынша тексеру.

2. Оқушыларды сабаққа ұйымдастыру.

 

 

1.     Кезекшінің сөзі.

2.     Оқу құралдарын дайындайды.

 

 

 

1. Топты тізім бойынша тексереді.

2.Оқушыларды сабаққа ұйымдастырады.

3. Сабақтың мақсаты мен міндетін хабарлайды.

II Үй тапсырмасын тексеру

1. «Бәйге» ойыны

1.  «Бәйге» ойыны арқылы өткен грамматикалық тақырыптарды қайталау мақсатында ойынға қатысып, ұпай жинайды. 1.  Өткен тақырыптарды қаншалықты меңгергендік-терін тексеру мақсатында  «Бәйге» ойынын ұйымдастырады, алған ұпайларын бағалау парағына жазып отырады.
III Операциялық-орындау кезеңі.

Конкурс туралы бейнематериал

 

1.Терминді тап ойыны

2.«Ассоциация» ойыны

3.    «Сөз әлемі» ойыны

4.    «Сиқырлы қалам» ойыны

5.    «Білгір» ойыны

6.     «Сұрақ-жауап» ойыны

7.    Сөзжұмбақ шешу

8.    Білім – байлық. Карточкамен жұмыс.

1. «Қазақстан электролиз зауыты» АҚ-на жұмысқа конкурс жарияланғаны жөнінде бейнематериалды тамашалайды.

І бөлім. «Терминді тап» ойыны. Флипчартта

мамандыққа қатысты сөздердің суреттері  көрсетіледі, сол сөздерді сиқырлы қалам арқылы тапқан топ 1 ұпайға ие болады. Мақсаты: терминдерді еске түсіру.

3. ІІ бөлім. «Ассоциация» ойыны. «Мамандық» тақырыбына ассоциациялар жазады. 1 сөз 1 ұпай.

4. ІІІ бөлім. «Сөз әлемі» ойыны. Сөз – кең әлем. Сөзден небір қызықты атаулар құруға болады.  «Газэлектрдәнекерлеуші» сөзінен бірнеше мағыналы сөз құрайды.» 1 сөз 1 ұпай.

5. IV бөлім. «Білгір» ойыны. Интербелсенді тақтада екі тақырыпқа берілген сөздерді дұрыс орналастырады. 1 сөз – 1 ұпай.

V бөлім.»Сұрақ – жауап» ойыны. Интерактивті тақтада сұрақтарға жауап береді.

VI  бөлім. «Сөзжұмбақ шешу».  5 ұпай.

VIІ бөлім. «Білім — байлық» карточкамен жұмыс. Әр оқушы өз біліміне байланысты тапсырма таңдайды, жеке жұмыс жасайды, соңында топ  мүшелерінің ұпайлары қосылып, бірге саналады.

 

1. «Қазақстан электролиз зауыты» АҚ-на жұмысқа конкурс жарияланғаны жөнінде бейнематериалды көрсетеді

2.  Оқытушы осы жұмысқа түсу үшін 2 топқа бөлініп, жарысатынын хабарлайды.

3. І бөлім. «Терминді тап» ойыны. Ойынды өткізеді.

 

3. ІІ бөлім. «Асссоциация» ойыны.

4. ІІІ бөлім. «Сөз әлемі» ойыны.  «Газэлектрдәнекерлеуші» сөзінен бірнеше мағыналы сөз құрайды.

1 сөз 1 ұпай.

ІV. «Білгір» ойыны. Интерактивті тақтада екі тақырыпқа берілген сөздерді дұрыс орналастырады. 1 сөз – 1 ұпай.

V бөлім. «Сұрақ-жауап» ойыны.

VI  бөлім. «Сөзжұмбақ шешу».  5 ұпай.

VIІ бөлім. «Білім — байлық» карточкамен жұмыс.  Бөлімнің шартын хабарлайды. Оқушыларға көмек көрсетеді.

 

 

IV  Қорытынды   Оқушылардың ұпай саны есептеліп, жеңімпаз топ анықталады.  Ұпай сандарын есептейді.

 

V Үй тапсырмасы.

Мақал-мәтел жазу.

Үй тапсырмасы:  Кәсіп, еңбек туралы 10 мақал-мәтел жазып, жаттап келу. Үй тапсырмасын түсіндіреді.
VI Қорытындылау.

-Бүгінгі сабақта қандай жаңа ақпарат білдіңдер?

Оқушылардың қорытынды жауаптары. Оқытушының қорытынды сұрақтары.
VII Бағалау. Алған ұпай санымен танысады. Ұпай санына байланысты тиісті бағаларын алады. Оқушылардың жұмыстарын бағалап, хабарлайды.

 

«Газэлектрдәнекерлеуші» мамандығы бойынша дидактикалық материал

 

«ГАЗЭЛЕКТРДӘНЕКЕРЛЕУШІ»  МАМАНДЫҒЫ

 

Газэлектрдәнекерлеуші мамандығы – өте қажет   мамандық. Кез-келген өндірістік кәсіпорында электргазбендәнекерлеу қолданылады. Электргазбен дәнекерлеу – қосылыс жерін  балқу немесе иілу күйіне дейін қыздыру әдісі  арқылы металл бөлшектердің қозғалыссыз, бөлінбейтін қосылыстарын алу үрдісі.

Электргаздәнекерлеудің көмегімен көліктердің, әртүрлі металл құрылымдардың, көпірлердің, цистерналардың немесе қазандардың және құбырлардың  металл бөлшектері жалғанады. Материалдық өндірістің кез-келген саласында электргаздәнекерлеуші атқаратын жұмыстар болады.

Дәнекерлеу – көліктердің, құрылымдардың бөлшектерін ажырмайтындай етіп қосатын сенімді әрі үнемді тәсіл болып табылады.

Дәнекерлеуші шойын, болат құбырлардың құрылымдарын, тетіктерді қолмен, доғалы, плазмалы және газбен дәнекерлеуді орындайды, сонымен қатар телевизионды, фотоэлектрондық және басқа да құралдармен жабдықталған автоматтарда дәнекерлейді.

Электргаздәнекерлеушінің міндетіне бетті жұмысқа дайындау, технологиялық режімді таңдау, дәнекерлеу үрдісін және сапасын бақылау, тиісті жабдыққа қызмет көрсету енеді.

  1. Мәтінді оқып, септік жалғаулы сөздерді  теріп жазыңдар.  (4 балл)
  2. Репетитивті дағдыларды қалыптастыратын тапсырмалар. 5 балл

Дұрыс жауабын көрсетіңіз.

 

 

 

Рет нөмірі Мысалдар Жіктік жалғау Көптік жалғау Септік жалғау Тәуелдік жалғау Жұрнақ
А Ә Б В Г
1.       дәнекерлеушінің +
2.       көліктердің
3.       үрдісі
4.       материалдық
5.        режімді
6.       бөлшектерін
7.       әдісі
8.        тетіктерді
9.       плазмалы
10.                         газбен
11.                         жабдыққа

 

  1. Келесі сөздерге ілік септігін жалға. 4 балл.

Элекргаздәнекерлеуші…, материалтану…, қолмен дәнекерлеу…, газбен дәнекерлеу…, қол ара…, егеу…, электроддұстағыш…, дәнекерлегіш…, жіктер…, мыс…, қола.., шойын…, жез…

  1. Мына терминдерге жатыс септігінің жалғауын жалға.

Пісірме жігі…, балқыма электрод…, электр разряды…, оттегі…, ацетилен…, трансформатор …, негізгі метал…

  1. Мына терминдерге табыс септігінің жалғауын жалға.

Кернеу…, дәнекер…, жерлендіру…, оқшаулау…, бәсеңдеткіш.., ақау…, бақылау.., жартылай өткізгіш құралдар….

 

  1. Келесі сөздердің сәйкес аудармасын тап.

 

1.Қорғаныш газ 1.Сила сварочного тока
2. Электродтың көлбеулігі 2.Сварочный пост
3.Пісіру тогының күші 3.Очистка металла
4.Газдың жұмыс қысымы 4.Наклон электрода
5.Пісіру орны 5.Карбид кальция
6. Металды тазарту 6.Защитный газ
7.Кальций карбиді 7.Сварочная горелка
8.Пісіру шілтері 8.Рабочее давление газа

 

  1. Мәтіннен 5 сөз алып, сөз құрамына талда. Разбор по составу. 4 балл.

Мысалы: лицейге, лицей – түбір (корень),  — ге – барыс септік жалғауы.

  1. Дәнекерлеуші болу оңай емес. Неге? Өз ойыңды жаз. 6 балл.
  2. Өз мамандығыңа жарнама жаз. 10 балл.