Jobs of the future Болашақтағы жұмыс

үні:Сыныбы :Тақырыбы: Jobs of the future

Болашақтағы жұмыс

Мақсаты  Болашақтағы жұмыс туралы жалпы түсінік беру.
Күтілетін нәтижеОқушылардың «мамандық» тақырыбында сөздік қоры артады;
«Сен болашақта кім болғын келеді?» диалогты құрай алады.Оқушылар Венн диаграмасын қолданып, мамандықтардың түрлерін салыстыра және ажырата алады.
Әдіс тәсілдерАКТ,  Диалогтік оқыту,бағалау ,салыстыру, әңгімелеу ,талдау
Ресустар 9 сыныбына арналған оқулық, жұмыс дәптері, сөздік
Жоспар мазмұныМұғалімнің іс -әрекетіОқушының іс- әрекеті
Ұйымдастыру кезеңіСыныппен амандасып, мамандыққа байланысты сыныпты үш топқа бөледі.Оқушылар мұғаліммен амадасып, мамандыққы байланысты сөздерді таңдап үш топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасын тесеруWhat was your homework for today?

Ex10

Оқушылар үйге берілген жаттығуларды орындайды
Ой қозғауWhat kind of Jobs do you know деген сұраққа , бірінші ойларына не келгенін (ассоцияция) топтастырады.

Берілген плакатарға мамандық туралы жалпы не білетіндерін, кластер арқылы толықтырады.

(топ ішінде спикер, тайм кипер, хатшы рөлдерін болу)

Оқушылар өз білетіндерін еске түсіреді, қағазға жазады, көршісімен бөліседі, тобында талқылайды.
Негізгі бөлім

Семантикалық карта

Жаңа лексиканы еңгізу мақсатында оқушыларға жаңа сөздер мен олардың анықтамалары береді.

Match the pictures to the sentences

journalist, a cooker, a mechanic, a pilot, tea-      cher, a singer, a nurse, a translator, alawyer,

Оқушылар сөздер мен анықтамаларды бір бірімен сәйкестендіреді.
Диалогті оқыту

 

What do you want to be? Тақырыбына диалог құрастырады.Оқушылар «Кім болғың келеді және не себептен?» деген сұраққа бір бірден жауап береді.
Сергіту сәті

 

«Hippo and dog» олеңіОқушылар тұрып билейді.
Мағынаны тану

 

Джигсо тәсілін қолдану.« Do you know that… »мәтінін оқу.

 

Оқушылар мәтінмен танысады, мәтінді жақсылап оқып, түсіну қажет. Әр топтан 1 оқушы келесі топқа барып, 1 бөлігін айтады, екінші оқушы 2 топқа барып, екінші бөлігін айтады.
Венн диаграммасы

 

Қазақстан мен басқа мемлекеттердегі мамандықтарды салыстырады. Берілген мамандықтар бойынша қайсы жақсы төленетін, және төмен төленетінге бөлу.

Well –paid , low-paid:Bus driver, dustman, lawyer, teacher, company director, government minister, housewife, university professor, doctor, army general, journalist

 Оқушылар бір бірімен айқасқан екі шеңбердің екі жағына берілген мамандықтарды жазады.
Қорытындылау

Бағалау

  Мұғалім топтарды және оқушыларды жеке  бағалайды.өз жұмыстарын топта, жұпта бағалайды.
Рефлексия Стикерлер таратылады. Не ұнады? Ұсыныс

Оқушылар сабақ барысында не ұнады, ұсыныстарын, пікірлерін жазады .

Үй жұмысы«Болашақтағы мамандығым» туралы  эссе жазып келуОқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.