Қазақстандағы экологиялық проблемалар мен әлеуметтік – демографиялық үрдістер (1946 – 1991)

96

 

 

Сабақтың тақырыбы Қазақстандағы экологиялық проблемалар мен әлеуметтік – демографиялық үрдістер (1946 – 1991)
Сабақтың мақсаты  Қазақтандағы экологиялық проблемалардың асқыну себебін түсінуге жағдай жасау
Базалық құзыреттілік Тарихи білім мен шығармашылықтарын арттыру және проблеманың шешімін таба білу, сыни тұрғыдан ойлау дағдысын қалыптастыру
Құрамды құзыреттілік Ақпаратты сызба түрінде беру
Әдіс,амал,цикл «Балық сүйегі» тәсілін пайдалана отырып зейінмен жұмыс жасау

 

КЛАССИФИКАТОР ҰЙЫМДАСТЫРУ
  Оқу тапсырмасы БЛЮМ бойынша оқу тапсырмаларының таксономиясы (деңгей) Уақыт  (минут) Ұйымдастыру түрі \ бағалау түрі
  Сабақтың жалпы уақыты: 45 минут  
1 Жаңа тақырыпты өздігінен меңгеру

-Арал теңізі, Семей ядролық полигоны территориясын, Балқаш көлі суреттерін үш топқа көрсетіп – ой түрткі жасау, ал 4-ші топ эксперт ретінде бағалау

Білу 5-минут Жеке жұмыс

Өзін-өзі бағалауы+

Мұғалімнің бағалауы

Топтық жұмыс

2 -Экология, демография сөзін қалай түсінесіңдер? Түсіну 5-минут Жеке жұмыс

Топтық жұмыс

Мұғалімнің бағалауы

3 «Балық сүйегі» сызбасына экологияның адам өміріне, қоршаған ортаға зиянын жазып толтыру Қолдану 7-минут Топтық жұмыс
4 «Демографиялық үрдіс» ассоциация жасау Талдау 8-минут Топтық жұмыс

Мұғалімнің бағалауы

5 Топтарға тапсырма беру

1-топ Арал апаты

2-топ Балқаш проблемасы

3-топ Семей полигоны

4-топ Экологиялық проблемалардың асқынуы

Жинақтау 11-минут Топтық жұмыс

Бірін-бірі бағалауы

6 Бағалау парағына

1.Арал теңізінің орналасқан жері

2.Семей полигоны Қазақстанның қай жерінде орналасқан

3.Адам денсаулығы үшін өте қауіпті, экологиялық тепе-теңдікті бұзатын өнеркәсіптер

4.Қазақ жеріне көшіп келушілердің себебі

5.2013 жылы Қазақстан халқының саны

 

 

 

 

 

Бағалау 6-минут Өзін-өзі бағалауы

Мұғалімнің бағалауы

7 Өзіңді және өз жұмысынды бағала «Insert»-әдісі бойынша 3-минут Өзін-өзі бағалауы