Қазақстандағы экологиялық проблемалар мен әлеуметтік – демографиялық үрдістер (1946 – 1991)

 

 

Сабақтың тақырыбыҚазақстандағы экологиялық проблемалар мен әлеуметтік – демографиялық үрдістер (1946 – 1991)
Сабақтың мақсаты Қазақтандағы экологиялық проблемалардың асқыну себебін түсінуге жағдай жасау
Базалық құзыреттілікТарихи білім мен шығармашылықтарын арттыру және проблеманың шешімін таба білу, сыни тұрғыдан ойлау дағдысын қалыптастыру
Құрамды құзыреттілікАқпаратты сызба түрінде беру
Әдіс,амал,цикл«Балық сүйегі» тәсілін пайдалана отырып зейінмен жұмыс жасау

 

КЛАССИФИКАТОРҰЙЫМДАСТЫРУ
 Оқу тапсырмасыБЛЮМ бойынша оқу тапсырмаларының таксономиясы (деңгей)Уақыт  (минут)Ұйымдастыру түрі \ бағалау түрі
 Сабақтың жалпы уақыты:45 минут 
1Жаңа тақырыпты өздігінен меңгеру

-Арал теңізі, Семей ядролық полигоны территориясын, Балқаш көлі суреттерін үш топқа көрсетіп – ой түрткі жасау, ал 4-ші топ эксперт ретінде бағалау

Білу5-минутЖеке жұмыс

Өзін-өзі бағалауы+

Мұғалімнің бағалауы

Топтық жұмыс

2-Экология, демография сөзін қалай түсінесіңдер?Түсіну5-минутЖеке жұмыс

Топтық жұмыс

Мұғалімнің бағалауы

3«Балық сүйегі» сызбасына экологияның адам өміріне, қоршаған ортаға зиянын жазып толтыруҚолдану7-минутТоптық жұмыс
4«Демографиялық үрдіс» ассоциация жасауТалдау8-минутТоптық жұмыс

Мұғалімнің бағалауы

5Топтарға тапсырма беру

1-топ Арал апаты

2-топ Балқаш проблемасы

3-топ Семей полигоны

4-топ Экологиялық проблемалардың асқынуы

Жинақтау11-минутТоптық жұмыс

Бірін-бірі бағалауы

6Бағалау парағына

1.Арал теңізінің орналасқан жері

2.Семей полигоны Қазақстанның қай жерінде орналасқан

3.Адам денсаулығы үшін өте қауіпті, экологиялық тепе-теңдікті бұзатын өнеркәсіптер

4.Қазақ жеріне көшіп келушілердің себебі

5.2013 жылы Қазақстан халқының саны

 

 

 

 

 

Бағалау6-минутӨзін-өзі бағалауы

Мұғалімнің бағалауы

7Өзіңді және өз жұмысынды бағала «Insert»-әдісі бойынша3-минутӨзін-өзі бағалауы