Қазақстан – Егемен мемлекет 5-СЫНЫП

64

ҚЫСҚА  МЕРЗІМДІ  ЖОСПАР

Сабақтың тақырыбы  Қазақстан – Егемен  мемлекет         5-СЫНЫП
Мақсаты Оқушыларға КСРО-ның ыдырауы, Қазақстанның егемендік алып, тәуелсіз мемлекет болып қалыптасуы туралы түсінік беру, сыни ойлауға үйрету, өздігімен жұмыс жасауға, талдауға дағдыландыру.

 

Оқыту нәтижесі Қазақстанның тәуелсіз мемлекет болып қалыптасу тарихын ұғынады, өз бетінше білім алып, сыни ойлайды, тұлға ретінде қалыптасады.

 

Түйінді идеясы “Еліңнің ұлы болсаң, еліңе жаның ашыса, азаматтық намысың болса, қазақтың ұлттық жалғыз мемлекетінің нығайып-көркеюі жолында жан теріңді сығып жүріп еңбек ет. Жердің де, елдің иесі өзің екеніңді ұмытпа!” Қазақстанның Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаев

 

Әдіс-тәсілдер Топтық, жұптық, диалог арқылы оқыту, СТО, АКТ, топтық таныстырылым, ассосация, «Сұрақ қою және қайта қою» әдісі

 

 

Уақыты

 

Ресурс

Сабақтың мазмұны:
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
2 мин

 

Күн бейнесі Сәлемдесу. Достық шеңберіне шақырып, «Күн бейнесімен» амандасып, бір-біріне шын жүректен тілек айтып, сәттілік тілеу. Достық шеңберінде бір-біріне тілегін білдіріп, сәттілік тілейді.
1 мин Күн бейнесі,

топ атаулары

«Күн бейнесінің» сары және қызыл түсті шуақтарына сәйкес топтасады.

І топ «Қызылдар»

ІІ топ «Сарылар»

Екі топқа бөлінеді.

І топ «Қызылдар»

ІІ топ «Сарылар»

5 мин АКТ, ватман қағаздар, түрлі-түсті маркер Миға шабуыл:  Тәуелсіз деген сөзді қалай түсінесіздер?

І топ плакатқа, ІІ топ интерактивті  тақтаға тәуелсіз сөзіне  түсінік беріп,  ассосация құрып,  топ болып қорғайды.

Топпен  тақырыпты  ашады.

Интеактивті тақтамен жұмыс жасайды. Ассосация құрады.

15 мин Видео-фильм, интерактивті тақта, ватман қағаздар,

маркер

Тақырып  жарияланады. АКТ-ны пайдаланып, «Желтоқсан оқиғасы» туралы видео-фильм көрсету арқылы сыни ойлайды.      

 

Постер әдісі бойынша екі топқа тақырып беріледі.

І топ: КСРО-ның ыдырауы. Қазақстанның егемен, тәуелсіз мемлекет болып жариялануы.

ІІ топ: Н.Ә. Назарбаев – тәуелсіз Қазақстанның Тұңғыш Президенті.

 

Бағалау. Үш шапалақ.

 

Сыни ойлау, диалог арқылы жұпта, топта талқылайды. Топ болып тақырыпты түсіндіру.

 

5 мин түрлі-түсті стикерлер «Күн сәулесін төгеді» әдісі бойынша екі топ өздері түсіндірген тақырыптары бойынша келесі топқа  ашық және жабық сұрақтар қояды.

 

Бағалау: үш шапалақ.

 Топ мүшелері өз деңгейіне сәйкес сұрақ дайындайды, жауап береді.
2 мин Өлең шумақтары,

үнтаспа

Сергіту сәті. Тәуелсіздік  туралы өлең жолдары таратылады, бір шумақ ән айтып, сол бойынша топтасады.

І топ: «Атамекен»

ІІ топ: «Көк тудың желбірегені»

 

Сергіп қалады, топтасады.

І топ: «Атамекен»

ІІ топ: «Көк тудың желбірегені»

5 мин Слайд, суреттер, ватман, маркер

 

Шығармашылық жұмыс: Бүгінгі Қазақстан әлем алдында егеменді ел ретінде қандай жетістіктерге жетіп отыр? Сыни ойланып, талдау жасап, топ болып қорғайды.
5 мин Жұмыс дәптері Тақырып бойынша 5 минуттік эссе  жазу. Жұппен, топпен  талдап, ең үздігін оқу. Деңгейіне қарай эссе жазып, талантты және дарынды балалар анықталып, топтан үздігін жариялайды.
5 мин Видео-фильм,

қыран суреттері

Қыран туралы видео-фильм көрсету арқылы сыни ойлата отырып сұрақ қою: Үзіндідегі қыранды неге теңер едіңіз?

 

Қыран түрлері бойынша бағалау. Кері байланыс.

 

                  

Қыран               Лашын            Қаршыға         Балықшы          Ақсары            Ителгі

 

Сыни ойлана отырып теңеулерін айтады.

 

Өздерін қырандарға теңеу арқылы бағалау.