Екінші дүние жүзілік соғыс

46

Солтүстік Қазақстан облысы.

Петропавл қаласы.

Қазақ мектеп-гимназиясының

тарих пәні мұғалімі

Шакенова Зауреш Казизқызы.

Сабақ: 10 сынып

Пән:  дүниежүзі тарихы

Тақырып: Екінші дүние жүзілік соғыс

Оқыту мен тәрбие берудің міндеттері:

  1. Білімдік – адамзат тарихын өзгерткен ІІ дүниежүзілік соғыстың сипатын анықтау және қорытындыларын оқып үйрену, соғыстың шығу себептерін, соғысқа қатысқан елдердің көздеген мақсатын білу.
  2. Дамытушылық – оқушыларды тарихи фактілерді талдап, қорытынды жасауға, тарихи ұғымдарға анықтама беруге баулу, ой-өрістерін дамыту.
  3. Тәрбиелік — отаншылдыққа, патриотизмге, елін, жерін қорғауға, сүюге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгеру, бекіту.

Сабақтың әдісі: әңгіме, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс

Құрал-жабдықтар, көрнекті құралдар: дүниежүзінің картасы, интерактивті тақта, бейнетаспа, слайд, кесте, электронды оқулық, қосымша әдебиеттер

Пәнаралық байланыс: география, Қазақстан тарихы, әдебиет, химия, АӘД

Сабақ барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

1.Амандасу

2.Түгендеу

3.Кабинеттің сабаққа дайындығы

4.Оқушылардың сабаққа дайындығы

5.Оқушыларды сабаққа бейімдеу

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:

1.Қиыр Шығыстағы соғыс ошағының құрылуы туралы айтыңыздар.

2.Фашистік Италияның Эфиопияны басып алуы.

3.Испанияда фашистік тәртіптің орнауы.

4.Соғыс қарсаңындағы КСРО-ның жүргізген саясаты қандай?

ІІІ. Жаңа сабақ.

Жоспары:

1.Соғыстың ауқымы,  сипаты, кезеңдері.

2.Германияның Польшаға шабуылы.

3.Германияның КСРО-ға шабуылы.

4.Кеңес-герман майданы.

Миға шабуыл:     Соғыс деген не?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cаяси сөздікте (cабақтың ғылымилылығы) : соғыс сөзі мынадай мағына береді – мемлекетпен қоғамдық жүйелердің арасындағы қарулы күрес, олардың экономикалық және саяси мақсатта күшпен билік жүргізуі, соғыстың сипаты — әділетті және әділетсіз болып екіге бөлінеді

Академик Манаш Қозыбаев: «Соғыс арқылы халықты бостандығынан, тәуелсіздігінен, бақытынан қарулы күрестің күшімен айыру қылмыс».

 

КСРО                                                                                    Германия

 

  

И.Сталин                                                                                А.Гитлер

 

 

 

Жұмыс ережесін сақтау;

Қызығушылықты ояту;

Мағынаны ажырату – түртіп алу стратегиясы;

5 жол өлең;

Ой қорыту;

Сабақты рецензиялау;

 

І топ                                    ІІ топ                                             ІІІ топ

 

 

Соғыс қарсаңы               Ұлы Отан соғысы          Жапонияның тізе бүгуі

 

«Инсерт стратегиясы»

топтардың жауабы:

 

білемін білгім келеді мен үшін жаңа ақпарат

 

 

 

— Ұлы Отан соғысының басталуына байланысты слайд көрсету.

ІІ. Ой қорыту.

  • Бірінші және екінші дүниежүзілік соғысты кесте бойынша салыстыру.
І ДЖС Ұқсастықтары ІІ ДЖС

 

Үй тапсырмасы:  §14 оқу,  сұрақтарға жауап беру, эссе жазу, тест құрастыру.

Бағалау.