Қазақстан Республикасының рәміздері

52
Апта Күні    Сабақ:  Қазақстан тарихынан әңгімелер
Сабақтың атауы  Қазақстан Республикасының рәміздері
Жалпы мақсаты

 

Білімділік:  Оқушыларға тақырыпқа  сай  ,  Қазақстан Республикасының рәміздері туралы  толық білуіне мүмкіндік жасау.

Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, танымдық қызығушылығын, белсенділігін дамыту. Сыни тұрғыда ойлануға үйрету.

Тәрбиелік:  Өз Отанын , елін  сүюге , рәміздерді құрметтеуге тәрбиелеу.

Оқушы

лар  үшін оқу нәтижелері

 

Тақырыпты толық меңгереді. Сын тұрғысынан ойлай біледі. Жаңа ақпараттар қабылдайды. Сыныпта жақсы қарым қатынас орнайды. Ойлау, сөйлеу мәдениеті дамиды. Пәнге қызығушылығы, белсенділігі артады.
Сабақта туында

ған негізгі идеялар

Тақырыпты талқылып, терең талдау жасау.. Тақырып барысындағы құндылықтарды анықтап сол құндылықтарды мағынасын ашу арқылы тақырыпты меңгерту. Жаңаша тәсілдер арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырма

лар

 

 

 

           Мұғалімнің іс-әрекеті:

— Топқа бөлу;

—  Сабақтың мақсатымен

таныстыру;

— Құндылықтарды жасыру;

— «Кілттік сөздер» әдісі бойынша қызығушылығын ояту.

— «Автордың орындығы» арқылы тақырыпты талқылып, терең талдау жасау.

— «Семантикалық карта» арқылы кері байланыс жасау

— Бағалау;

— Үйге тапсырма беру.

 

 

 

 

            Оқушының іс-әрекеті:

— Топқа бөлінеді;

— Бүгінгі  тақырыптың

құндылықтарын анықтайды;

 

Кілттік сөздерді жазу

 

— «Автордың орындығы» әдісі

— Кері байланыс арқылы  рефлексия жасайды;

 

 

 

  Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: сабақ барысы  мұғалім мен оқушы немен айналысады?

  1. Ұйымдастыру

Сынып оқушыларын түгелдеу, оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Сабақтың мақсатын айту:  Қазақстан Республикасының рәміздері туралы  өзіміз оқып,талдап білетін боламыз.

Сергіту сәті жасау

Алтын ережемен таныстыру

І кезең-Қызығушылықты ояту, кілттік сөздер арқылы   (

Геральдика,  виксикология, «Елім-ай»,  «Таңбалы тас»,  Бөрілі ту,  Қабанбай , Райымбек)

Осы сөздерге түсінік береді. ( мәтіннен іздейді). Жұптық жұмыс жасап, оқулықпен өз ойын салыстырып айтады ( 5 минут)

      Сыныпты топқа бөлу: Жемістер  арқылы 5 топқа бөлінеді.

    ІІ кезең -Мағынаны тану

«Автордың орындығы» әдісі бойынша

1-топ Рәміз белгілері ұғымы

2-топ Қазақ елі рәміз белгілерінің тарихы

3-топ  Қазақ елі рәміз белгілерінің тарихы

4-топ Қазақстан Республикасының рәмізі ,Елтаңба

5-топ Қазақстан Республикасының Туы, Әнұраны

1-ші қадам:Мәтінді оқып, өз топтарында талқылап,жазады.

2-ші қадам: Тақтанын алдыңа орындық қойылып, автор ретінде сынып алдыңда жазғанын оқиды.

3-ші қадам: Сынып тыңдап, сұрақ қояды.

Ой-толғаныс кезеңі

«Семантикалық карта» бойынша сабақты қорытындылау

 

Рәміздер         Қай рәмізде не бейнеленген? Қай  кезде  орындалады?

Қайда  кездеседі?

Күн шаңырақ Қырың құс әні ою сөзі уық Елбасының сапары кезіңде Олимпиада жеңімпазына Құжаттарда Теңгеде Әкімшілікте Дүйсенбі күні мектепте
Әнұран  

 

                       
Ту  

 

                       
Елтаңба  

 

                       

 

Бағалау: Оқушылар өздерін-өздері бағалайды. Сосын  сынып оқушылары сабақ айтқан оқушылардың сабақ барысындағы сөйлеу мәдениетіне, бір-біріне деген құрметіне, айтылған анықтамалықтардың қаншалықты дұрыс екендігіне, ұтымды ойлардың маңыздылығына, баға береді.

Дереккөздер және жабдықтар: Жемістер, алтын ереже, дәйек сөздер ,семантикалық карта,  соңғы сөзді мен айтам, автор орындығы.

— Интерактивті тақта;

— Оқулық, қағаз, қалам,маркер

Кейінгі оқу  Үйге тапсырма:

Тірек сөздер арқылы мәтінді оқу, түсінік айту. Сөзжұмбақ құрастыру.