Өрнек. Қосынды. Айырма.

190
  1. Сабақтың тақырыбы: Өрнек. Қосынды. Айырма. 28 бет

Сабақтың мақсаты:  1.  Өрнек .  Қосынды. Айырма жайлы жалпы түсінік  беру.Оларды ажырататып,   мәнін таба білуге баулу.Сонымен  бірге  алдыңғы сабақтарда алған білімдерін көрсете білуге      баулу.   2. Ой-өрісін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.

3.Байқампаздыққа тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі:   Интерактивті тақта, электронды оқулық және

үлестірмелер, жұмбақтар, тақпақтар.

Оқыту әдісі: Түсіндіру, сұрақ-жауап, іздену.

Сабақтың түрі: Аралас сабақ.

                                      Сабақтың мазмұны.

І. Ұйымдастыру.1 Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

ІІ. Өткен сабақтан алған білімін тексеру. Жалпы математика  сабағынан «Қарапайым түсініктер» тарауы бойынша осы уақытқа дейін алған білімдерін көрсету. 1.

« Геометриялық фигуралар» бойынша.  2. «Заттардың қасиеті» бойынша. (Интерактивті тақта бойынша эл. оқу.жұмыс.) — Осы уақытқа дейін қандай сандармен таныстық?

—  0, 1, 2, 3. — Ендеше осы сандарға байланысты қандай сергіту жұмысын білетін едік?

Жалғыз саусақ тіпті де,           Ұстай алмас жіпті де.

Екі саусақ бірікті,                      Ине қолға  ілікті.

Үш саусағым орамды,              Жүгіртеді қаламды.

Өнерлі екен он саусақ,            Қала салсақ, жол салсақ.

ІІІ. Мақсат қою: тақырыбын, мақсатын хабарлау. Өрнек. Қосынды. Айырма.

ІҮ. Жаңа сабақ:

1.Интерактивті тақтамен электронды оқулықтың көмегімен «Қосу»,»Азайту»

бойынша  жұмыс жүргізу. 2. Оқулықпен жұмысты тақтаға түсіре отырып, үлкейтілген түрде   түсіндіру:

а/                                          2+1   3-1             Бұлар өрнектер.

         1+2   3-2

ә/  Жұмбақ жасыру.

Қарап сүт пен қаймақты,

Көзін шоқтай жайнатты.            Тышқан көрсе тықыршып,

Бола қалар айбатты.                   /Мысық/

 

Мысық суреттері бойынша түсіндіру.

 

    2+1=3                                3-1=2

    2+1   қосынды.                        3-1  айырма

3-қосындының мәні.                 2 айырманың мәні

 

Ү. Жаңа білімді  тексеру.

1)  №3  және айырма құру. (2,1,3,0 сандары бойынша)

 

 

 

 

 

 

 

     

 

     

2)  №4 Теңсіздік құру

     
 

Ү. Жаңа білімді  бекіту.

0+1      1+3     1+0   3+1   Бұлар не?   2+1- не?   3-1- не?

 

Сергіту сәті

Үйімде бар үш қалам,                 Үш досымды салдым мен,

Үшеуін де ұштағам.                       Үш балықты ұстаған.

      Дәптермен жұмыс.

Үлгі бойынша жазу. 0,1,2, 3 қатарын жазу. Сандар қатарында 3 нешінші орында тұрады.?

ҮІІ. Сабақты қорытындылау:       

-Бүгінгі сабақта не жайында білдік?   -Егер өрнек қосу түрінде болса, ол қалай аталады?

— Алу амалымен берілсе ше?