Шегіртке мен құмырсқа

138
Апта Күні: Пәні:Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы  «Шегіртке мен құмырсқа»
Жалпы мақсаты    Оқушыларға мысалдағы негізгі ойды түсіндіріп, жаңа білімді меңгерту, ойын жүйелі айтуға меғгерту
Міндеттері а) оқушының білімі мен біліктілігі арқылы ой-өрісін дамыту,ұшқырлығын ойлау қабілетін шыңдау,шапшаңдықпен нақтылыққа бейімдеу.

ә)Оқушылырды алғырлыққа, зеректікке ,ептілікке, тапқырлыққа баулу.

б) Оқушыларға эстетикалық тәрбиеге баулу,еңбекқорлыққа адамгершілікке баулу

Күтілетін нәтижелер  Ойларын ашық айту,шапшаңдыққы, нақтылыққа үйренеді
Тапсырмалар Топтастыру,  Венн диаграммасы, ассоцияция, бес жолды өлең,рөлге бөліп оқу
Керекті жабдықтар Оқулық,,интеративті тақта,автор суреті
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы  әрекеті Бағалау Ресурстар
Қызығушылықты ояту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тыныштық сәті

—          Психологиялық дайындық.

—           5 болсын алар бағамыз

—          Біліммен бақыт табамыз

Мақсат қою

Әрбір адам қандай іске кірісседе ,ісі сәтті аяқталғанын қалайды. Сендер мақсаттарыңа жеткілерің келе ме?

Бүгінгі сабағымыз сәтті болу үшін мыныдай мақсаттар қояйық:

-тыңдай білу

-салыстыру

-бір жүйеге келтіру

-талдау,қорытындылау

Балалар бір сәтке көзімізді жұмайықшы! Айнала тыныштық. Ауа райында бір ызғарлылық сезіледі. Жан жағым аппақ , бейне бір тон жамылғандай. Басқан жерлері сықырлап . беттері домбығып кеткен балалар , ана жерде шулап шанамен ойнап жүр. Кәне балалар көзімізді ашайық. Жылдың қай мезгілі туралы әңгіме қозғалды? Қандай әсер алдыңдар? Олой болса біздің әдебиеттік оқу пәнінен оқып жатқан  бөлімізде  «Қыста талай қызық бар»

 

Оқушылыр қайталап айтады

 

 

 

 

 

 

 

тыңдайды

тыныштық сақтау

-бір-бірімізді сыйлау,тыңдау

-ұйымшылдықпен бірлесіп жұмыс жасау

 

Шапалақтау  Сынып бөлмесі
 

 Үйтапсырмасын тексеру

Көктем: Эдуардтың жағымды қасиетін жаз

Жаз:Достық туралы мақал жаз

Күз:Екі балаға қандай ескерту жазар едің?

Қыс:Эдуардқа хат жаз

Сұрақтарға

жауап береді

 

 

 

оқулық

  Жұмбақтар шешу

 

 Жұмбақтар шешу

1.      Қылдай белі бүгілген

Өзіненде жүгі үлкен    (құмырсқа)

2.      Өзі қара шекілдеп,секіреді секілдеп (шегіртке)

-ал енді балалар ненің суреті шықты?

    Жұмбақтың шешуін табады

 

 

 

 

Балалардың жауабы

 шапалақтау Қосымша материалдар
  Автормен таныстыру          1796 ж 2 ақпанда Мәскеуде туылған

И.А.Крылов

 

 

Сатерик        ұлты орыс      ақын-жазушы

 

Аудармашы ақын А.Құнанбаев туралы

 

1845 жылы Шығыс Қазақстан обл,Абай ауд,Шыңғыс тауында дүниеге келген

Абай

әкесі                                   1904 жылы

Құнанбай                  дүниеден өткен

 

Қара сөздері бар

 Тыңдайды    
 Мағынаны тану 1.     Шегіртке мен құмырсқа» мысалын оқу

2.     Сұрақтармен жұмыс

-Мысал не туралы айтылған?

-жаздыгүні  шегірткенің жағдайы қандай болды, жаз мезгілін қалай өткізді?

-Ол құмырсқаға неге келді?

-Құмырсқа шегірткеге не деді?

-Шегірке қандай сылтау айтты?

 1. Өлеңді оқиды

2. Рөлге бөліп оқиды

3. Мазмұнын толық бір оқушы айтып шығады

  оқулық
 Сергіту сәті  Ұзын мұртты құмырсқа,

Келе жатты жұмысқа

Допты қойдым алдына

Оңжағына қарады

Солжағына қарады

Тау екен деп ойлады

 Хормен ,жаттығу жасай отырып айтады    
 Ойтолғаныс  1.Топпен жұмыс

1-топ «Шегртке мен құмырсқаға» Венн диаграммасын құру

2-топ шегірткеге ассоциация құру

 

Мысал— қысқа оқиғалы өлеімен жазылған сатиралық шығарма. Оның кейіпкерлері – жануарлар, өсімдіктер , заттар болады. Мысал жаман әдеттен аулақ болуға жақсы мінез құлыққа тәрбиелейді. Мысал соңында қысқаша қорытынды ой айтылады.

 

Шегіртке                Құмырска

 

Жәндік

Шырылдайды      Кішкентай

Секіреді               Қызыл

Ән салады             Қара

 

 

шырылдауық

 

шегіртке

 
секіреді                      жәндік

шегіртке

 

 

ән салады     қара ала түсті

   
 Сөздік жұмысы  Сабан-орылып алынған бидайдың сабағы

Илеу-құмырсқаның үйі

Гөлайттап-жағдай , ахуал

Сауықшыл-тойшыл, сауыққұмар

Асырау-бағу, қағу

Дәптерлеріне жазады    
Бес жолды өлең Ол не?

Ол қандай?

Нені кездестірді?

Не айтты?

Қандай жауап болды?

Әрі қарай не болды?

Оқиға немен аяқталды?

Не түйдік?

———-жеткізер

…………сенемін

……….,ертеңгі

………..сенемін

Мақсатыма жеткізер

Уақытыма сенемін

Еңбек етсем ертеңгі

Бақытыма сенемін.

   
Үйге тапсырма Өлеңді мәнерлеп оқу

«Еңбектің наны тәтті» тақырыбына эссе жазу

   
Бағалау Бейнетаспадан: «Құмырсқаның еңбекқорлығы туралы  тамашалау