WordPad мәтіндік редакторында құжат құру, сақтау, ашу

60

Сабақтың тақырыбы: WordPad мәтіндік редакторында құжат құру, сақтау, ашу

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:WORDPAD  мәтіндік  редакторында мәтінмен жұмыс жасауға

дағдыландыру,  құжаттарды құруға, сақтауға, ашуға үйрету, пәнге деген  қызығушылығын арттыру.

Дамытушылық: Компьютерде жұмыс істеу іскерлігін дамыту

Тәрбиелік:Оқушыларды таза, қатесіз жазуға тәрбиелеу және

ұқыптылыққа, тазалыққа, тиянақтылыққа үйрету;

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, компьютерде практикалық

жұмыс;

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақта қолданылатын көрнекі құралдар: компьютер, интерактивті тақта,

таратпа қағаздар т.б.

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)

а) Сәлемдесу әдебі: оқушылармен амандасу;

ә) Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау: журнал бойынша түгелдеу;

ІІ. Өткен материалды еске түсіру (8 мин)

Үй жұмысын сұрау

  1. WordPad мәтіндік редакторын іске қосу жолы қандай?
  2. WordPad мәтіндік редакторының терезе элементтерін ата?
  3. Құрал-саймандар тақтасында қандай батырмалар орналасқан?

4.Мәзір жолағындағы мәзір аттарын ата?

5.Файл мәзірінде қандай мәзірлер орналасқан?

6.Терезенің  тақырып жолында не бейнеленеді?

  1. WordPad редакторында мәтінді бас әріптермен теру үшін қай пернені қолданады?
  2. WordPad редакторында меңзердің сол жағындағы символарды өшіру қай перне қолданылады?
  3. WordPad редакторы терезесінде қалып-күй қатары қайда орналасқан?

10.Мәтінді беттің ортасы бойынша жазу үшін қай батырманы қолданамыз?

 

ІІІ. Жаңа сабақ

Wordpad-та құжат құру

Wordpad құжат құру үшін, төмендегі негізгі сатыларды орындау керек:

  1. Қаріп және оның өлшемін таңдау
  2. Мәтінді енгізу және редакциялау
  3. Мәтінді пішімдеу
  4. Құжатты сақтау және ашу

Құжаттарды сақтау және ашу:

WordPad мәтіндік редакторында құжатты сақтау үшін Файл – Сохранить как командасын орындаймыз. Осы редакторда сақталған файлдың кеңейтілуі автоматты түрде  *.doc болады.

Сақталған құжатты ашу үшін: Файл – Открыть командасын орындаймыз

Жаңа құжат құру үшін: Файл – Создать командасын орындаймыз

 

 

 

  1. Жаңа сабақты бекітуге тапсырмалар (15 мин)

Тапсырмалар:

І деңгей

Интернет

Интернет – миллиондаған компьютерлерді бір алып желіге біріктіретін, ақпаратқа шексіз қол жеткізу және түрлі амалдармен қатынас жасау мүмкіндігін ұсынатын дүние жүзіндегі ең үлкен және ең танымал желі.

Интернет сөзі тікелей мағынасында халықаралық желі дегенді білдіреді. Интернеттегі ақпарат веб-сайттар түрінде ұсынылады.

ІІ деңгей

Интернет

Интернет – миллиондаған компьютерлерді бір алып желіге біріктіретін, ақпаратқа шексіз қол жеткізу және түрлі амалдармен қатынас жасау мүмкіндігін ұсынатын дүние жүзіндегі ең үлкен және ең танымал желі.

Интернет сөзі тікелей мағынасында халықаралық желі дегенді білдіреді. Интернеттегі ақпарат веб-сайттар түрінде ұсынылады.

Веб-сайт – ортақ тақырыппен, навигациямен, ортақ URL-мекен жайымен біріктірілген, өзара еренсілтемелер көмегімен байланысып, бір серверде орналасқан веб-беттері жиынтығы.

 

 

 

 

ІІІ деңгей

Интернет

                        Интернет – миллиондаған компьютерлерді бір алып                             

                       желіге біріктіретін, ақпаратқа шексіз қол жеткізу және

                       түрлі амалдармен қатынас жасау мүмкіндігін

                 ұсынатын дүние жүзіндегі ең үлкен және ең танымал желі.

Интернет сөзі тікелей мағынасында халықаралық желі дегенді білдіреді. Интернеттегі ақпарат веб-сайттар түрінде ұсынылады.

Веб-сайт – ортақ тақырыппен, навигациямен, ортақ URL-мекен жайымен біріктірілген, өзара еренсілтемелер көмегімен байланысып, бір серверде орналасқан веб-беттері жиынтығы.

 

  1. Сабақты бекіту (5мин)

Сабақты қорыту мақсатында оқушыларға «Ойлан тап» ойынын ұйымдастыру.

Ойынның мақсаты берілген хабарламаның мағынасын анықтау.

  1. Кестенің бірінші жолындағы әріпті ал.
  2. Алфавит бойынша одан кейінгі тұратын әріпті анықта.
  3. Табылған әріпті кестенің мағынасы жолына жаз.

Әріптер таусылғанша 1-3 пунктерді қайтала.

Хабарлама Ә А П Д Й Д Қ Ғ Ы
Мағынасы

 

Хабарлама Й Ң Л Ө І Э С Д П
Мағынасы

 

VІ. Бағалау

Оқушыларға баға қою

VІІ. Үйге тапсырма

5.1-тақырып, 169 бет-175бет оқу