Блокнот қолданбасымен танысу

59
Сабақтың тақырыбы: Блокнот қолданбасымен танысу
Сілтеме: Информатика-7сынып,    183-185 бет

флипчарт

Жалпы мақсаты: •  Блокнот бағдарламасының міндеті, редактордың жұмыс жасау ережелерімен таныстыру. «Wordpad», «Блокнот» программаларын салыстыру, теориялық білімдерін практикада пайдалана білуге үйрету.
Оқу нәтижесі: 1.    «Wordpad», «Блокнот» программаларымен танысады

2.    Екі программаның қазіргі кездегі мүмкіндіктерін көреді

Тапсырма көздері: 1.Техника құралдарын көрсету

2. сайттар

3. интерактивті тақта

4. оқулық

5. тренинг

Оқуға арналған тапсырмалар: Қосымша оқу үшін  қараңыз. wikipedia.org|wiki
Сабақ барысы: Топқа бөлу. Монитор және компьютер тобы

 

Оқушыларға  тапсырмалар тарату:

Карточка сұрақтары:

1.         WordPad программасының атқаратын қызметі қандай?

2.         WordPad редакторы қалай іске қосылады?

3.         WordPad программасының құрал-саймандарын ата.

4.         WordPad редакторында жазылған құжатты файлға қалай сақтауға болады?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма

 

 

Блокнот қолданбасымен танысу

Тақтаға Блокнот суреттерін көрсету

1-тапсырма

Сұрақ-жауап

1.      Блокнот дегенді естуіміз барма?

2.      Қандай блокнот түрлерін білесіздер?

3.      Блокнотқа не жазасыздар?

4.      Сіздер блокнотты күнделікті өмірде қолданасыздар ма?

2-тапсырма

ББҮ стратегиясының «Білемін» бөлігі толтырылды.

ББҮ стратегиясы     INSERT

Білемін Білгім келеді Үйрендім

3-тапсырма

Блокнот туралы мәтін берілді.

Енді кітаптан 183 бет-185 беттерді 7 мин уақыт беремін түсініп оқып шығу керек.

Оқушылар Блокнот шағын мәтіндік редакторы, онымен жұмыс істеу жолдары, терезенің негізгі элементтері туралы түсінік беремін.

Блокнот  — өте шағын мәтіндік редактор, оның жұмысы үшін жадтың аз көлемі қажет. Блокнот жұмыс  уақытында белгі құруға, кейін оны басқа қолданбаға кірістіріп қоюға болатын мәтіндік ақпаратты сақтауға арналған бағдарлама.

4-тапсырма

Дәптерге түртіп алу. Жеке жұмыс. Оқулықтан программаны қосу, сақтау, сөзді тасымалдау және т.б командаларын оқиды, жазып алады.

5-тапсырма.

Техникалық диктант. Оқушылар жеке, топта жұмыс жасайды. Екі топ бір-бірін бағалайды.

Өр адамның таныстарының, достарының, туыстарының, т.б. телефон …………….. жазылған ……………….болады. Көп жағдайларда мекенжай немесе қандай да бір……………….жазуға оның беттері жетпей де жатады. Ал қойын дәптеріңді жоғалтсаң, қалай ……………………….

Осындай қолайсыз жағдайларда сендерге Блокнот ………………………….. көмекке келеді. Бұл программаға…………………………….мен телефоннан басқа, танысың……………………кез келген деректерді енгізіп, …………………….болады.

 

блокноты

деректер

нөмірі

ренжисің!

мекенжай

жайында

сақтауға

программасы

6-тапсырма

Практикалық жұмыс. Осы сыныпта жаттаған бір өлең шумағын блокнот программасында теріп, сақтау.

ББҮ стратегиясының «Үйрендім», «Білгім келеді»  бөлігі толтырылды.

Монитор тобына топтастыру  берілді.

7-тапсырма

Монитор тобына топтастыру  берілді. Жаңа өтілген тақырыпты оқушылардың қаншалықты меңгергенін білу мақсатында жеке қорытындылау үшін топтастыру қолданылады.

Принтер тобына Венн диаграммасы арқылы салыстыру берілді.

WordPad және Блокнот редакторларының мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін көрсету.

Бағалау парақшасы арқылы бағалау. ББҮ стратегиясының «Білгім келеді»  бөлігі бойынша ізденіп келу.

Оқулықтан 183-185 бет. 186 беттегі тапсырма.

Рефлекция алу