Атқарушы қайық. Атқарушы құйғыш

58

23.02.2011ж                     Информатика                                           5асынып

Сабақ тақырыбы: Атқарушы қайық. Атқарушы құйғыш

Негізгі мақсат: 1. Оқушыларды атқарушы ұғымымен таныстыру

Есеп шығару жолдарын үйрету.

  1. Есеп шығара отырып оқушылардың логикалық

ойлау қабылетін дамыту.

  1. Оқушыларды достыққа, адалдыққа,

шапшаңдыққа тәрбиелеу.

Сабақ түрі: Дәстүрден

Сабақ типы: Жаңа білімді меңгерту

Сабақ тәсілі : интерактивті әдіс, «есептеу ағашы», «дәрежелік тапсырмалар»

Сабақ көрнекілігі : слайд

Сабақ құрамы

                                   І. Ұйымдастыру кезеңі

                                   ІІ. Мақсат қою

                                   ІІІ. Ойқозғау

                                   ІҮ. Есептер алаңы

                                   Ү. Сергіту сәті

                                   ҮІ. Резервтегі есеп

                                   ҮІІ. Бекіту

                                    ҮІІІ. Рефлексия

                                    ІХ. Үйге тапсырма

                                  

 

 

Сабақтың барысы

І. Сәлемдесу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару мақсатында «Үш нәрсе» слайдын демонстрациялау.

ІІ. Сабақтың тақырыбын , мақсатын және міндетін хабарлау.

ІІІ.Ойқозғау

  • Балалар сіздер атқарушы сөзін естігенде нені көз алдарыңызға келтірдіңіздер?
  • Атқарушы рөлін кімдер атқара алады (адам, робот,компьютер)
  • Біз бүгін сіздермен атқарушы қайық және құйғышпен танысамыз.

ІҮ. Есеп №1

Қасқыр , ешкі және орамжапрақ

Атқарушы-қайық

Командалар

Қасқырды өткізу

Ешкіні өткізу

Ормжапрақты өткізу

Қайта оралу

Блок –схема

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Есеп №2

Атқарушы құйғыш

Команда-құй

Ү. Сергіту сәті (Физкультминутка)

ҮІ. Резерв

–Цепочка деген не ? Ол қалай құралады? Цепочка нелерден тұрады?    (жеке моншақтардан)

— Мошақтарын не деп атаймыз?   (Элементтер)

-Бұтақ дегеніміз не?       (бағдарлама ұзындығы)

-Әр бар бағдарлама ұзындығы неше команда ?

 

Т. Ағашының ақиқаттығын анықта.  Слайд 8

 

 

 

  • Бұл ағашта цепочка жоқ (Ж)
  • Т есептеу ағашында ұзындығы 3 ке тең цепочка бар. (А)
  • Т ағашының моншақтары өсімдіктер әлеміне тиесілі. (А)
  • Әр бір саңрауқұлақтан кейін алма тұрады. (Ж)
  • Т. Ағашында ұзындығы 1ге тең цепочка бар.   (А)

Слайд 10-15.

— С – бұл есептеу ағашы. Сандар –жапрақтары , әр бір жұп моншақтан кейінгі моншақ –есептеудің нәтижесі .

Сағашының тамыры  – барлық есептеудің мәні

  1. жүру барысын анықтаймыз
  2. толтырды бастаймыз: берілгендерлі жазамыз
  3. сәйкес түстегі клеткалардың нәтижесін есептеп жазамыз, осы қарқынмен нәтижеге дейін есептеп жазып жүреміз

 

 

 

4.бөлу нәтижесін сары клеткаға жазамыз

5.түбірді есептеп жазамыз

ҮІІ  Бекіту

— Қандай жаңалық алдыңыздар?

-Атқарушылар кімдер бола алады екен?

— Құйғыш командаларын ата.

— Мысалдарды есептеу ағашы көмегімен шығару қызықтыма?

 

ҮІІІ. Рефлексия

-Сабақ сіздерге қызықты болдыма?

— Сабақтың қай жерін өзгерткен болар едіңіз?

ІХ. Үйге тапсырма

  1. №3 есеп
  2. Атқарушы құйғышқа мысал келтіру
  3. Есептеу ағашына мысал жазып келу