Иса Байзақов «Құралай сұлу» поэмасы (1-cағат)

53

                                      ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Сабақтың тақырыбы  Иса Байзақов «Құралай сұлу» поэмасы (1-cағат)
Мақсаты Иса Байзақовтың өмірі мен шығармашылығы жайлы мағлұматтарын кеңейтіп, «Құралай сұлу» поэмасының негізгі идеясын ашу.
Оқыту нәтижесі  Бір-бірін тыңдап, әрі еркін сөйлеп үйренеді. Өз ойын, аз сөзбен түйіндеуге, пікір айтуға дағдыланады, шығармашылық қабілеттері мен білімдерін кеңейтеді.
Түйінді идеясы  Армансыз адам болмайды.
Әдіс-тәсілдер  Венн диаграммасы, жұптық, топтық жұмыс, АКТ, СТО технологиясы,
Күтілетін нәтиже   «Құралай сұлу» поэмасының негізгі идеясын аша отырып,шығарма  оқиғасы арқылы  Монтай сияқты әділ билердің, Келден батыр тәрізді жауға тізе бүкпеген батыр бабаларымыздың болғандығын,  солардың жасаған ерлігі ұрпақты жігерлендіріп, қауаттандырып, елінің патриоты болуға жетелеп тұрғанын ұғындыру.
 

Уақыты

 

Ресурсы

Сабақтың мазмұны:
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
5 мин І. Ұйымдастыру бөлімі

 

 

 

 

 

Балалар бүгінгі сабағымызда сендер алдарыңа қандай мақсат қояр едіңдер?

Қызыл түсті-ақылды, қайратты, білімділер

Сары түсті-айналамен қарым- қатынасқа тез түсетіндер

Жасыл түсті-достық көмекке әзір, көпшіл жандар

Көк түсті- байсалды, білуге құштар жандар

Шығарма мазмұнын меңгеріп, негізгі идеясын ашу.

  5 минут  Сұрақтар салынған конверттер Оқушыларға «Конверт-сұрақ» беремін.

1-топ

2-топ

3-топ

4-топ

Тақырып дегеніміз не?

Идея дегеніміз не?

Сюжет дегеніміз не?

Копозиция дегеніміз не?

Оқушылар конверттегі сұрақтарға жауап береді.
10 мин Постермен жұмыс  Шығармаға композициялық талдау жасау Топ мүшелері өз жасаған  жұмыстарын қорғап шығады.
8 мин  Постермен жұмыс  Біз өткен сабақта Ғ.Мүсіреповтың «Ананың анасы» әңгімесін оқыдық  келесі сіздердің орындайтын тапсырмаларыңыз ВЕНН диаграммасын толтыру. Топ мүшелері өздері жазған постерлерін қорғап шығады.
8 мин   1-2- топ «Сэнквейн» әдісі бойынша жұмыс жасайды

1-топ «Ана» сөзі

2- топ «Батыр» сөзі

3-топ  Иса Байзақов шығармаларын топтастырыңыз

4-топ  Иса Байзақов кім? Топтастыру сызбасын толтырамыз.

Әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша жұмыс жасайды. Жұмыстарды қорғайды.
 3 мин Ізгі тілек ағашы плакатта Кері байланыс Бүгінгі күннен алған әсерлерін, тілек лебіздерін жапырақшаларға жазып, «Жеміс ағашына» жапсырады.
Сабақты бағалау

5 мин

Не сәтті өтті? Оқушылар өз пікірлерін айтады.
Үйге тапсырма беру Поэмадағы кейіпкерлеріне талдау жасау.

 

 

 

                           ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАР

Сабақтың тақырыбы  Иса Байзақов «Құралай сұлу» поэмасы бойынша 2- сағат. Кейіпкерлер келбеті
Мақсаты «Құралай сұлу» поэмасы кейіпкерлеріне талдау жасау.
Оқыту нәтижесі   Бір-бірін тыңдап, әрі еркін сөйлеп үйренеді. Өз ойын, аз сөзбен түйіндеуге, пікір айтуға дағдыланады, шығармашылық қабілеттері мен білімдерін кеңейтеді.
Түйінді идеясы  «Болмасаң да ұқсап бақ» ұнамды кейіпкерлерге еліктеу
Әдіс-тәсілдер   «Айна» тренингі,«Ішіне-сыртына»әдісі, жұптық, топтық жұмыс, АКТ, сыни ойлау технологиясы,  постермен жұмыс
Күтілетін нәтиже   «Құралай сұлу» поэмасы кейіпкерлеріне талдау жасай отырып, жақсыдан үйреніп, жаманнан жиренуге дағдыландыру.
 

Уақыты

 

Ресурсы

Сабақтың мазмұны:
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түрлі-түсті кескіндер

 

 

 

І. Ұйымдастыру бөлімі

 «Айна» тренингі

 

 

 

Түрлі-түсті кескіндер арқылы топқа бөлу.

 

 

 

Балалар бүгінгі сабағымызда сендер алдарыңа қандай мақсат қояр едіңдер?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-топқа Төртбұрыш

 2-топқа Үшбұрыш

3-топқа Дөңгелек

4-топқа Алтыбұрышты кескін алғандар отырады.

 

 

 

Шығарма кейіпкерлеріне  түрлі әдіс-тәсілдер арқылы жан-жақты талдау жасау.

  10 минут Миға шабуыл

Постермен жұмыс

 Шығармадан Құралайдың портретін оқып беріп, сол бойынша Құралайдың суретін салып шығу. Оқушылар топтасып жұмыс жасайды. Постерлерін қорғайды.
8 мин Кестелер  «Ішіне сыртына» әдісі бойынша шығармадағы ұнамды кейіпкерлерді ішіне, ұнамсыз кейіпкерлерді сыртына жазамыз. Берілген кестені жұптасып отырып толтырады.  Жұмысты аяқтаған соң қорғайды.
8 мин  Сыни ойлау сұрақтары.  Егер Келден батыр қалмақтардың алдында тізе бүккенде не болар еді деп ойлайсың?  Өз пікірлерін айтады.
8 мин  Сыни ойлау «Егер мен автор болсам…» Оқушы пікірі
 3 мин Ізгі тілек ағашы плакатта Кері байланыс Бүгінгі күннен алған әсерлерін, тілек лебіздерін жапырақшаларға жазып, «Жеміс ағашына» жапсырады.
3 мин

Сабақты бағалау

Не сәтті өтті?  

Оқушылар өз пікірлерін айтады.

 Үйге тапсырма беру

 

 С.Шаймерденовтің «Ит ашуы» повесін оқып келу