Қадыр Мырза Әли «Ана» өлеңі

159

Құланды  орта  мектебінің  қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Нұрекешова  Айжанның

5-сынып әдебиет пәніненқысқа мерзімді жоспары

2013-2014 оқу жылы

 

Сынып 5-сынып
Мерзімі 12.04.2014 жыл
Тақырыбы Қадыр  Мырза  Әли «Ана» өлеңі
Мақсаты Білу: Ана  өлеңінің  мазмұнын  білу.

Түсіну: Ананың,  әйел  азаматшалардың  қазіргі  қоғамдағы  рөлі  туралы  түсіну.

Күтілетін нәтиже Өлең  мазмұны толық  түсініп  айта  алады.

Ана  мен  Отанды  қатар  қойып,  ана  ұғымының  кең  ауқымды  екенін  ұғынады.

Әйел  азаматшалардың  қоғамдағы  рөлі  туралы  өзіндік  пікір  қалыптасады.

Ойлау құралдары моноблок, графопроэктор, постер, маркер.

Ана  бейнесі,  ана  туралы түсірілген  клип

Қажетті әдіс – тәсілдер Абай  мен  анасы  Ұлжан  арасындағы  диалог  рөлдік  ойындар,  «Жүректен  жүрекке»  ана  туралы  жылы  лебіздер,  тілектер

Топтау  стратегиясы,  түртіп  алу  стратегиясы,  бес  жолды  өлең,  РАФТ  стратегиясы,  эссе  жазу

Деңгейі, мақсаты Сұрақтар мен тапсырамалар(түрткі) Талап Оқушының іс-әрекеті

(нәтиже)

Уақыты Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды  гүлдер  бойынша  бөлу. «Жауқазын,  раушан,  қызғалдақ» Топпен  жұмыс  жасай  білу. Топпен  жұмыс  жасапүйренеді. 1 мин
Білім

­Өлеңнің тақырыбын аша отырып, оқушының қызығушылығын ояту

Миға шабуыл:жетелеуші сұрақтар қою арқылы оқушылардың теориялық білімін тексереді:

1.    Өлеңнің  авторы  туралы  не  білеміз?

2.    Неліктен  өлеңнің  тақырыбы  ана  деп  аталды?

1.      Ақын  өмірі  мен

шығармашылығы  туралы  оқулықтан  тыс  материалдар  жинақтау.

2.      Өлең  тақырыбына

байланысты  өз  пікірі

Оқушылар  «Түртіп  алу»  стратегиясы  бойынша  ақын  өмірі  жайлы  өздеріне  таныс  емес  мәліметтерді  жазып  алады.

Өз  ойларын,  пікірлерін  еркін жеткізеді.

5 мин Смайликтер беру арқылы бағаланады.
Түсіну

Өлеңдегі  ана  бейнесіне  мән  беріп,  құрылымын  түсіну

«Қызығушылықты  ояту»

1.    Ана  десе  ойымызға  ең  бірінші  не

келеді?

2.    «Менің  анам»  аналарыңыздың

бойындағы  қасиеттерді  сипаттап  айтыңдар.

1.      Ана  ұғымын  жан

жақты  талдап  білу

2.      Алақаны  аялы

жандар  туралы  ойларын  білу.

 

Оқушылар  топтарда оқиды, талқылайды.

Ана  бойындағы  қасиеттерді  топтастырып,  сызба  түрінде  көрсетеді.

4 мин Өз жұмыстарын және өзге топтардың жұмыстарын бағалайды.

Формативті  бағалау

Қолдану

Шығармашылық жұмыс

«Бес  жолды  өлең»

Топтастырудағы  аналарын  сипаттаған  сөздері  бойынша  өлең  құрастыр.

Ана  туралы  рөлдік  ойындар

1.    Әр  оқушы  ана

туралы  өлең  құрастырады.

2.    Топ  болып  ана

туралы  рөлдік  ойындар  көрсетеді.

1. Әр   оқушы  өз  анасына  арнап  өлең  жолдары  жазады.

2. Әр  топ  ана  туралы  рөлдік  ойындар  көрсетеді.

10 мин

 

Өзге топтардың жұмыстарын бағалайды.

Критериалды  бағалау

Талдау 

Ана  есімін  салыстыра  талдау

Танымал  тұлғалардың  әжелері  мен  аналарының  бейнесін  салыстыру.

— Ана  есімі  неліктен  «Отан — Ана», «Жер- Ана»  терминдерімен  қоса  айтыладыдеп  ойлайсыңдар?

1. Ана  мен  әже  бейнесін  Венн  диаграммасы  бойынша  салыстыру.

2. «Ана»  терминін  әр  қырынан  ашып  талдау  жүргізу.

1. Танымал  тұлғалардың   анасы  мен  әжесінің  бейнелерін  салыстырады.

2. «Ана»  терминін  әр  қырынан  ашып  көрсетеді.

6 мин Өзара  бағалау
Жинақтау

Өмірмен  байланысы

Өзіндік  жұмыс  РАФТ  құрастыру

Рөл – оқушы

Аудитория – депутат

Формасы – ұсыныс  хат

Тақырып – Аялайық  ананы

Ананың  қазіргі  қоғамдағы  рөлін  анықтау.  Топтық  жұмыс

Ананың  қазіргі  қоғамдағы  рөлінің  қандай  екенін  ашып  жеткізе  білу.

6 мин Белсенді қатысып, өз ойларын айтып, дәлелдеп берген оқушыларға смайликтер беріледі
Бағалау

Өлеңдегі  негізгі  ойды  түйіндеу.

«Тілек  ағашы»

Оқушылар  өз  аналарына  арнаған  тілектерін  «Тілек  ағашына»  апарып  ілу.

Өлеңнің  түйінді  ойын  анықтау.

 

 

Өлеңнің  идеясын  толық  аша  білу. 10 мин Формативті  бағалау
Үйге тапсырма «Ана – барлық  көркемдіктің  үлгісі»  эссе  жазу Тақырып  мазмұнына  сай  эссе  жазу Ана  тақырыбында  кең  көлемді  эссе  жазады. 1 мин
Бағалау Кері байланыс парағы  ілінеді Кері байланыс парағын  іледі 2 мин Смайлик санына қарай топты бағалау. Сабаққа қатысушыларды мадақтау.