Ы.Алтынсарин шағын әңгіме шебері
Сыныбы | 10 сынып 4 сабақКүні4 желтоқсан | ||||
Сабақтың тақырыбы | Ы.Алтынсарин шағын әңгіме шебері | ||||
Мақсаты | Оқушылардың ақын өмірі мен шығармашылығы, ағартушылық қызметі жөнінде білімдерін тереңдету, әңгімелерінің мазмұнын,тақырыбын, идеясын меңгерту | ||||
Күтілетін нәтиже | Тіл мәдениеті, сөз байлығы, сөздік қорын молаяды, шығармашылық қабілеті артады, өздігінен жұмыс жасауға дағдыланады. Ана тілін қастерлеуге, сөз өнерін дәріптеуге, ұйымшылдыққа, еңбекқорлыққа, білімділікке тәрбиеленеді | ||||
Керекті жабдықтар | Белсенді тақта; Презентация; Үлестірме парақтар;Бағалау парағы | ||||
Сабақ барысы | |||||
Сабақ кезендері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | |||
Кіріспе | Топқа бөлу Топқа бөлу/Бойлары бойынша тұрады,3 -ке дейін санайды/, Топ ережесі:Уақытты тиімді пайдалану, Тыныштық сақтау , Сөзді бөлмеу,кезектесіп сөйлеу , т.б топ басшысы сайланады; Үй жұмысын тексеру/Зымыран сұрақтар/ | Оқушылар амандасады, топқа бөлінеді.Үй тапсырмаларын орындайды, сұрақтарға жауап береді | |||
Тұсаукесер | Қызығушылықты ояту. Ойын «Таныс болайық» Ойынды жүргізудің мақсаты: Әр баланың өмірде өз жолы, өз тағдыры, өз таңдауы бар екендігіне көңіл аударту.Шарты: Әр бала өз есімін атайды да, оның немен байланысты қойылғаны жөнінде мәлімет береді.Балалар жеке жұмыс жасайды. Барлығы өз есімдерінің тарихын айтып шығады. | Топтар қойылған сұрақтар бойынша топта жұмыстанады. Сабақтың тақырыбын,мақсатынайтады; Бағалау парағына аты-жөндерін толтырады
| |||
Негізгі бөлім | 1. Жұптық жұмыс (берілген әңгімені оқып, бір біріне түсіндіреді, түсінігі бойынша негізгі тақырыбын ашып айтады) 2. Топтық жұмыс. Әр топқа берілген мәтін бойынша рөлге бөлініп, қойылым көрсетеді.(басқа топ мүшелері бағалап, тақырыбын айтады) 3. І топқа: жазушының өмірі мен шығармашылығы жөнінде 4 сұрақтан тұратын сұхбаттасудың үлгісін көрсету (мәнді,ұтымды сұрақтар мен толық, дұрыс жауаптар бағаланады) 4. ІІ топқа: Жазушы әңгімелерінің негізгі тақырыптары туралы сызба дайындап, түсіндіріп беру (постерда қорғау) 5. ІІІ топқа: «Әдебиет лотосын» толтыру (диолог түрінде тақтада қорғау) | 1.Әр оқушы өзіне берілген тапсырма бойынша жауап береді; Топ басшысы сәйкес бағаларын бағалау парағына түсіреді; 2. Топта оқушылар рөлдерде ойнайды; Нәтижесін басқа топ түйіндеп айтады Топта көшбасшыны, белсенді оқушыны, ұсынысты дайындап барлық оқушылар алдында айта отырып формативті бағаларын береді; | |||
Қорытынды | Кері байланыс «Балалар әдебиетінің атасы» тақырыбында бүгінгі сабақта алған білім туралы эссе жазу (2-3 балаға оқыту) Бағалау. Сабақты пысықтау үшін, топтар бірін-бірі бағалайды. Үш түрлі смайликтер арқылы әр топтан ең жақсы қатысқан оқушыларды топ ішінде ақылдаса отырып, марапаттайды.
Үй тапсырмасы: «Атымтай жомарт», «Мейірімді бала» әңгімелерін оқу | Топ басшысы топ мүшелерімен ақылдасып өзара бір-бірін бағалайды;
топ басшысы бағалау парағына қорытынды бағасын қойып, таныстырып өтеді |
Нұғманова Жанна Қабиқызы
Батыс Қазақстан облысы.
Қаратөбе ауданы.
Шөптікөл орта жалпы білім беретін мектеп балабақшасы
Жоғары санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі