Орта мерзімі жоспар. Информатика, 7-сынып

57

Орта мерзімі жоспар. Информатика, 7-сынып. Өмірзақов Нұржан Тұтқабайұлы

 

Оқытудың негізгі мақсаттары

 

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу Оқу нәтижелері Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту Негізгі дереккөздер
Кіріспе. Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру.
1 Информатика кабинетіндегі қойылатын талаптар, міндеттер, шаршаған жағдайда қолданылатын жаттығулар және техника қауіпсіздігін сақтау ережелерін үйрету. АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту Топтың ішінде оқушыларды бір-біріне үйрету, терминдерді, сөздіктерді пайдалану. Жұмыс істеу алдындағы қауіпсіздік ережелерін біледі

Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды

Компьютерде жұмысты аяқтаған кездегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды.

Ұжыммен бірігіп жұмыс істеу ережесін біледі.

Аппаттық жағдайлардағы қауіпсіздік ережелерін үйренеді.

Арнайы көзге жаттығу ережелерін жасап үйренеді.

Критерий бойынша бағалау, бағалау парағы ұсынылады. Жұптық бағалау. Қызығушылықтарын ояту. Топтық жұмыс. Жеке жұмыс. Жұптық жұмыс. Постер жасату.

Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.

 

Информатика.

7-сынып

Электронды оқулық.

Стенд.

Информатика және ақпарат.Ақпараттық алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері.
2. Ақпарат ұғымы, ақпаратты қабылдау, сақтау және жіберу құралдарын, ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін үйрету. АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.

Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.

Топтың ішінде оқушыларды бір-біріне үйрету, терминдерді, сөздіктерді пайдалану. Ақпаратың түрлерімен танысады.

Адам ақпаратты қалай қабылдайды.

Ақпаратты өңдеу құралдарын біледі.

Ақпаратты жөнелту арналарын біледі.

Ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін үйренеді

Ақпаратты сақтау құралдарын біледі.

Формативтік бағалау. (Екі жұлдыз бір тілек, маршрут картасы)

 

Қызығушылықтарын ояту. Топтық жұмыс. Жеке жұмыс. Жұптық жұмыс. Постер жасату. Электронды оқулық.

Информатика.

7-сынып.

Стенд.

Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірліктері. Әлемнің ақпараттық бейнесі. Ақпарат қасиеті.қасиеттері.
3. Ақпарат өлшем бірліктерін, жеткізу жылдамдығын, ақпарат қасиеттерін және жұмыс істеу тәсілдерін үйрету. АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.

Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.

Терминдерді, сөздіктерді пайдалану. Ақпаратты өлшем бірліктермін жұмыс істеуді үйренеді.

Ақпаратты сақтау құраладардың өлшемдерін анықтауды біледі.

Ақпаратты жеткізу жылдамдығын түсінеді.

Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.

 

Топтық жұмыс, рөлдік ойындар.

Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.

Электронды оқулық. Информатика.

7-сынып

Стенд.

Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар.
4. Ақпаратты қорғау тәсілдерін, вирусқа қарсы бағдардамалар түрлерін және жұмыс істеу, ақпаратты вирусқа тексеру, емдеу және жою жұмыстарын үйрету. АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.

Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.

Терминдерді, сөздіктерді пайдалану. Ақпаратты қорғау тәсілдерін біледі.

Құралдарды вирусқа тесеруге үйренеді

Вирусқа қарсы бағдарламалармен вирусты емдеу және жоюмен жұмыс істей алады.

Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.

 

Топтық жұмыс.

Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.

Электронды оқулық.

Информатика

7-сынып

Стенд.

 

Ақпаратты сығу. Мұрағаттау программалары.
5. Ақпараттысығудың мәнін, мұрағаттаушы программалардың көмегімен сығуды үйрету. АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.

Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.

Терминдерді, сөздіктерді пайдалану. Ақпаратты сығудың мәнін түсінеді

Мұрағаттаушы программалардың қызметін біледі.

Мұрағаттаушы программалардың көмегімен файлдарды, қалталарды сығуды және мұрағаттан шығаруды үйренеді.

Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.

 

Топтық жұмыс.

Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.

 

Электронды оқулық.

Информатика

7-сынып

Стенд.

 

Өзіндік жұмыс
6. Ақпараттың өлшем бірліктерін алмастыруды, құралдардың көлемін өлшеу тәсілдерін үйрету.

Ақпаратты мұрағаттаушы программалардың көмегімен сығуды және шығаруды үйрету.

Антивирустық программалар көмегімен компьютерді, құралдарды вирусқа тексеруді үйрету.

АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.

Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.

Терминдерді, сөздіктерді пайдалану. Ақпараттың өлшем бірліктерін алмастыруды, құралдардың көлемін өлшеу тәсілдерін үйренеді.

Ақпаратты мұрағаттаушы программалардың көмегімен сығуды және шығаруды үйренеді..

Антивирустық программалар көмегімен компьютерді, құралдарды вирусқа тексеруді үйренеді.

Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.

 

Топтық жұмыс.

Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.

 

Электронды оқулық.

Информатика

7-сынып

Стенд.

 

Компьютердің негізгі құрылғылары міндеттері және мүмкідіктері.
7. Оқушыларға дербес компьютердің (ДК) негізгі және қосымша құрылғыларының анықтамасын білуі қажет.

ДК құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін айқындауы керек.

Дербес компьютердің жұмысына қажетті негізгі құрылымының жұмысын үйренуі  тиіс.

ДК құрылғыларын құрастыра алуы тиіс.

АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.

Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.

Терминдерді, сөздіктерді пайдалану. ДК-дің жалпы құрылғыларының міндеттерін айқындайды;

Компьютер құрылғыларының мүмкіндіктерінің маңыздылығын біледі;

Компьютер құрылғыларының атауларын біледі және қызметтерін талдайды;

Құрылғылардың мүмкіндіктерін пайдалана алады.

Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.

 

Топтық жұмыс.

Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.

 

Электронды оқулық.

Информатика

7-сынып

Стенд.

 

Пернетақта. Пернелер тобы.
8. Пернетақта анықтамасын және қанша блокқа бөлінетінін білуі қажет.

Функционалдық пернелердің қызметін ажырата білу керек.

ДК басқару пернелерін және амалдарды орындау үшін пернелер комбинацияларын пайдалана алуы тиіс.

АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.

Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.

Терминдерді, сөздіктерді пайдалану. Пернетақта анықтамасын және 4 блогын біледі;

Функционалдық пернелердің қызметін қолдана алады;

Дербес компьютерді басқару пернелерінің байланысын анықтайды;

Қандай да бір амалдарды орындау үшін пернелер комбинацияларын пайдалануды үйренеді.

Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.

 

Топтық жұмыс.

Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.

 

Электронды оқулық.

Информатика

7-сынып

 

Практикалық жұмыс.
9. Функционалдық пернелердің қызметін біледі.

ДК басқару пернелерін және амалдарды орындау үшін пернелер комбинацияларын пайдалана алады.

АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.

Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.

Терминдерді, сөздіктерді пайдалану. Пернетақта анықтамасын және 4 блогын біледі;

Функционалдық пернелердің қызметін қолдана алады;

Дербес компьютерді басқару пернелерінің байланысын анықтайды;

Қандай да бір амалдарды орындау үшін пернелер комбинацияларын пайдалануды үйренеді.

Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.

 

Топтық жұмыс.

Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.

Электронды оқулық.

Информатика

7-сынып