М.Жұмабаев «Қысқы жолда».

38

Сабақтың тақырыбы: М.Жұмабаев «Қысқы жолда».

Сабақтың мақсаты:білімділік— «Қысқы жолда» өлеңінің көркемдік қуатын оқушыларға жеткізу,табиғаттың сұлу көрінісін сезіндіру. Тәрбиелік-эстетикалық тәрбие беру,табиғатқа қамқорлық жасауға тәрбиелеу.        Дамытушылық-шығармашылыққа баулу.

Көрнекі-құралдар: М.Жұмабаевтың фото-суреттері,

Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту.

Сабақтың әдісі:сұрақ-жауап ,ББҮ, топтастыру, бес жолды өлең т.б.

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру. (амандасу, оқушылар орындарынан тұрады.)               -Жақсы сөздер айтып,көңіл-күйді көтерейік. Оқушылар бір-біріне қарап жымияды. Жақсы тілек,сөздер жазып сыныптың кез келген жеріне жапсырады немесе өздері қалаған адамдарға апарып береді.–Ендеше осындай жақсы көңіл-күймен сабағымызды бастайық.
  2. Үй тапсырмасын тексеру. «Ақсақ киік»

-Оқушылар кезекпен мәнерлеп оқып шығады.

-Оқушылар С.Сейфуллин туралы бір-біріне сұрақтар қойып,жауап береді.

3.Жаңа тақырып.  М. Жұмабаевтың суреті.

-М.Жұмабаев туралы не білесің? Стратегия ББҮ.

Білемін Білгім келеді Үйрендім

 

 

Үйге: не білгің келеді? Сұрағына кітапханадан жауап тауып келу.

Стратегия Джиксо І

Мәтінді бөліктерге бөліп әр топ оқиды.

-мазмұнын жұпта талқылайды.

-мазмұнын топта талқылайды.

-қонаққа барады.

-мазмұнын кезектесіп айтады.

-үйлеріне қайтады.

Тақтаға М.Жұмабаевтың суреттері көрсетіліп, түсіндіріледі.

Тақырыбы: «Қысқы жолда».Топтастыру әдісі:

 

 

 

 

Қыс

 

 

 

 

Елес жетелеу.( Күй ойнап тұрады. ) «Қысқы жолда» өлеңін мәнерлеп оқимын, оқушылар көздерін жұмып тыңдап отырады.

Оқып болғаннан кейін оқушылардың көз алдарына не елестегені жайында сұраймын. Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Өткен сабақтардағы қыс туралы өлеңдерді еске түсіреміз.

-кейіптеу дегеніміз не? Өлең жолдарынан табу.

Сөзмаржан: екі иінен дем алып-кейдеңді толтырып,екі иығың қозғалып дем алу. (оқушыларға түсіндіремін)

М.Жұмабаев лирик ақын. Бес жолды өлең. (мысалы)

1.қыс

  1. әдемі, суық.
  2. келеді, соғады, борандатады.

4.қыс өте әдемі мезгіл.

5.мезгі.

Үйрендім бөіміне қайта оралу.

Үйге:1.өлеңді мәнерлеп оқу

  1. негізгі идеяны суреттейтін сурет салу.

Бағалау парағына баға қою.

 

 

Бағалау парғы

Біз бірігіп жұмыс істедік

Аты:                                                       күні:

  1. Мен білгенімді ортаға салып бөлісемін.

 

  1. Менің ойымша құрбыластарым мені тыңдады.

 

  1. Менің құрбыларым ой бөліскенде мен тыңдап отырдым.

 

  1. Мен құрбыларымнан сұрақтар сұрадым.

 

  1. Менің ойымша біздің топ жақсы жұмыс жасады.

Өйткені:

  1. Келесі жолы былай істесек жұмысымыз неғұрлым тиімдірек болар еді.