Паскаль тіліндегі басқару операторлары

64

 

Күні:12.12.12 Сыныбы:9 «А» Мұғалімі:Есенғалиева Гүлфара Сағынғалиқызы
Тақырыбы: Паскаль тіліндегі басқару операторлары.
Мақсаты: Оқушыларды басқару операторларымен таныстыру, жазылу тәртібі мен қолданылу ережесін, синтаксистік диаграммасын түсіндіру.
Міндеті: Есептер шығару арқылы оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту. Математикалық  есептерді программалау тілі арқылы шығару.
Нәтиже: Білімді есепке қолдануға машықтану, есте  сақтауға бейімдеу. Жол қауіпсіздігі ережесіне есеп  шығару арқылы  көңіл бөлу.
Кезеңдері: Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Дифференциал Бағалау Ресурс
ІІ.Қызығушы-лықты ояту А)Кубизм стратегиясы арқылы оқушылардың білімін тексеру. Кубиктің қырларында жазылған сұрақтарға жауап беру. Өтілген тақырыпқа шолу. СТО стратагиясы. 3 балл Кубик
Ә)Сауалнама-сөзжұмбақ Сауалнамаларды интерактивті тақтадан оқып беру. Сұрақтардың дұрыстығын тексеру. Сауалнамаларға жауап беру. Сөзжұмбақтан жаңа сабақтың тақырыбы шығады. 1 балл Интерак-

тивті тақта

ІІІ.Мағынаны тану. А)Мысалға есеп беру арқылы жаңа сабақты түсіндіруге түсу. Есепті шығару кезінде түйінді сөздерді меңгеру. Есеп шығару құрылымын түсіну. Интерак-

тивті тақта

Ә) Блок-схема Шартты операторларды блок-схема арқылы түсіндіру. Блок-схема ретін түсіну. Блок-схема құруды үйрену. Интерак-

тивті тақта

Б) Венн диаграммасы Басқару мен шартты операторлары

ның ұқсастықтары арқылы айырмашылықтарын түсіндіру.

Венн диаграммасын жазу. СТО  стратегиясы арқылы жаңа тақырып пен өтілген тақырыпты Интерак-

тивті тақта

В) Бекіту есебі Мысалға есептер беру. Есептерді бірлесе отырып шығару. Мысалға келтірілген есеп арқылы жаңа тақырыпты бекіту. Интерак-

тивті тақта

ІV. Жаттығу кезеңі Деңгейлік тапсырмалар беру. Нұсқа бойынша есептерді шығару.   3-9 балл Жұмыс дәптері
V. Ой-толғаныс. Информатика

лық диктант беру арқылы оқушылардың қабылдауын анықтау.

Диктантты тақтада жазу. Білімді есепке алу, қабылдаула

рын тексеру.

1 балл Интерак-

тивті тақта

VІ. Үйге тапсырма. п 3.5 Бақ.сұр.

1-8, Жаттығу

 (2 ,4, 6 ).

Күнделікке жазып алу. Тапсырманы беру арқылы тақырыпты нығыздау. Интерак-

тивті тақтада жазу

VІІ.Бағалау. Рейтінгілік бағалау жүйесін қолдану. Бағалау бетшесін толтыру. Өзін-өзі бағалауға дағдылану. Бағалау крите

риясын беру.

Интерак-

тивті тақтада шығару.

VІІІ.Қоры-тындылау. Сабақтың соңында рефлексия жаздыру (инсерт стратегиясы арқылы). Инсерт (түртіп алу) стратегиясын парақшада толтырып беру. СТО-ның инсерт стратегиясын рефлексия жазуда қолдану. Интерак-

тивті тақта