Блокнот қолданбасымен танысу

59

Сабақтың тақырыбы: Блокнот қолданбасымен танысу

 

Сабақтың мақсаты:

А) Білімділік:  Оқушыларды Блокнот бағдарламасының міндеті, редактордың жұмыс жасау ережелерімен таныстыруда «Wordpad», «Блокнот» программаларын салыстыра отырып, олардың теориялық білімдерін тиімді пайдалана білуді үйрету.

Б) Дамытушылық: Компьютермен жұмыс істеу іскерлігі мен дағдыны дамыту.

В)  Тәрбиелік:  Оқушыларды ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.

 

Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ.

 

Сабақтың әдіс-тәсілдері: «Венн диаграммасы», «Ой қозғау», «Ойға шабуыл», « Топтастыру».

 

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі: Оқушылармен амандасу, кезекшіні, оқушыны тексеру)- 3 минут.

 

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: (10 минут)

 

а) оқушыларға деңгейлік тапсырмалар тарату:

Жасыл карточка алған оқушылар ауызша, қызыл карточка алған  оқушылар жазбаша, ал көк карточка алған оқушылар компьютерде WordPad мәтіндік редакторында жұмыс  жасайды.

 

Жасыл карточка сұрақтары:

1-оқушы:

  1. ЭЕМ-мен жұмыс жасау кезінде қандай қашықтықта отыру керек.
  2. WordPad программасының атқаратын қызметі қандай?

2-оқушы:

  1. Компьютердің негізгі бөлігіне нелер жатады?
  2. WordPad программасының құрал-саймандар тақтасындағы орналасқан белгілер.

3-оқушы:

  1. Пернетақта қандай құрылғы?
  2. WordPad программасының меню қатарындағы командаларын сипатта.

4-оқушы:

  1. Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі.
  2. WordPad редакторында жазылған құжатты файлға қалай сақтауға болады?

5-оқушы:

  1. Paint графикалық редакторы қалай іске қосылады?
  2. WordPad мәтіндік редакторы терезесінің элементтерін ата.

6-оқушы:

  1. WordPad редакторы қалай іске қосылады?
  2. WordPad қолданбасында құжат құру сатыларын ата.

 

Қызыл карточка сұрақтары:

Құрал саймандар және пішімдеу батырмаларын қызметіне қарай сәйкестендір.

А)             1) жарты қалың әріп               И)                     8) сол жаққа туралау

 

 

В)               2) баспаға шығару                К)                      9) буферге қиып алу

 

С)                3) Құжат құру                      Л)                      10) болдырмау

 

Н)                      11) курсивті әріп

Д)                4) Оң жаққа туралау

П)                  12) ағым. күні мен уақытты қою

Е)                5) асты сызылған

 

Ж)               6) құжатты сақтау                Р)                     13) маркерлеу

 

З)                7) құжатты ашу                    С)                       14) жалпы туралау

 

 

Көк карточка тапсырмалары:

 

1-оқушы:

  1. Дамудың ұзақ сатысынан өткен киіз үй жиналмалы үйлердің ең озық үлгісі

Киіз  үй көшпелі өмірдің барша талабына сай ол жылдам құрастырылып тез

жиналады   артып жүруге де ыңғайлы.

А) мәтінді қатесіз теріп, тыныс белгілерін қою

Ә) мәтінді ат беріп сақтау.

 

2-оқушы:

  1. Көп ретте қазақтарды наным сенімі де осыған байланысты болған. Мәселен үй ортасындағы ошақ аруақтар рухының қасиетті қорғаушысы болып саналады.

А) мәтінді қатесіз теріп, тыныс белгілерін қою

Ә) мәтінді ат беріп сақтау.

 

3-оқушы:

  1. Киіз үй екі құрамнан сүйегі ағаштан және киіз жапқыштардан тұрады Киіз үй сүйегінің кейбір негізгі бөліктері қанат крегелері уықтары шаңырақ есік сықырлауы.

А) мәтінді қатесіз теріп, тыныс белгілерін қою

Ә) мәтінді ат беріп сақтау.

 

 

4-оқушы

1.Қазақ үйлеріндегі уықтардың 50-60 градусқа иіліп доғаланып келуі киіз үйлерге қайталанбас әсемдік пен салтанаттылық еңселілік беретіні аян.

А) мәтінді қатесіз теріп, тыныс белгілерін қою

Ә) мәтінді ат беріп сақтау.

 

ІІІ. «Ой қозғау» (5 мин) Мұнда оқушылар WordPad мәтіндік редакторының алты мүмкіндігін топтастырады.

 

ІҮ. Жаңа сабақ (10 минут). Оқушылар Блокнот шағын мәтіндік редакторы, онымен жұмыс істеу жолдары, терезенің негізгі элементтері туралы түсінік беремін.

Блокнот  — өте шағын мәтіндік редактор, оның жұмысы үшін жадтың аз көлемі қажет. Блокнот жұмыс  уақытында белгі құруға, кейін оны басқа қолданбаға кірістіріп қоюға болатын мәтіндік ақпаратты сақтауға арналған бағдарлама.

 

 

 

 

Ү. Техникалық диктант (5 минут). Техникалық диктантты жаңа сабақ бойынша карточка түрінде пайдалану. Бұл әдістің оқушылардың білімін қортындылауға көмегі зор. Техникалық диктант жазғанда оқушыларға алдын-ала дайындалып қойылған карточкаларды таратамын да, диктанты оқимын. Сөз қалдырып орнына көп нүкте қойылған  жерлерге оқушылар өздері диктант бойында қажетті сөздерді жазып, үлгеріп отырулары тиіс. Оқушылар бір-бірін бағалайды.

……….- бұл өте шағын………………..

редактор, оның жұмысы үшін………..

аз көлемі қажет………..жұмыс уақытында …………. құруға, кейін оны басқа қолданбаға кірістіріп қоюға болатын………..ақпаратты сақтауға арналған…………

Терезе элементері…………….жолы,………….. жолы, ………………. өрісі.

1.     Блокнот, мәтіндік

2.     жадты

3.     Блокнот

4.     белгі

5.     .

6.     мәтіндік

7.     бағдарлама

8.     тақырып

9.     меню, жұмыс

І. «Ойға шабуыл».  Жаңа өтілген тақырыпты оқушылардың қаншалықты меңгергенін білу мақсатында жеке қорытындылау үшін «Ойға шабуыл» әдісін пайдалану өте тиімді.

 

ҮІІ. Венн диаграммасы (5 минут). WordPad және Блокнот редакторларының мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін көрсету.

 

ҮІІІ. Ой қорыту. Сұрақ жауап.

  1. Блокнот бағдарламасының негізгі атқаратын қызметі қандай?
  2. Блокнот пен WordPad редакторының қандай айырмашылығы бар?
  3. Блокнот бағдарламасының WordPad бағдарламасынан кемшілігі.

 

Х. Үйге тапсырма. § 6.1 Блокнот қолданбасымен танысу.

 

ХІ. Бағалау.