Int, frac, round, trunk функцияларын қолдануға арналған есептер шығару

80

 

Тақырыбы Int, frac, round, trunk функцияларын қолдануға арналған есептер шығару
Сілтеме Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық.
Мақсаты Оқушылардың  білімін арттыру. Заман талабына сай жаңа технологияларды меңгерте  отырып құзіреттілігі терең оқушыларды дайындау.
Оқу нәтижесі: Сабақта жаңа әдіс тәсілдерді пайдалана отырып оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.
Түйінді идеялар: Оқушылардың жеке, топтық жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Сабақта СТО технологиясының әдіс тәсілдерін пайдаланып оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру.

 

Жаттығулар: 1. Сергіту сәті 2. Топта жұмыс істеу ережесі 3. Топтық жұмысты бақылау және бағалау
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл: топтық жұмыстар өзгенің пікірін құрметтей білу өзін-өзі және өзгені бағалау
Дереккөздер: Информатика  Жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық Интернеттен алынған ақпараттар қосымша дидактикалық материлдар
Оқуға арналған тапсырма: Оқулық оқушылардың өз бетінше іздену жұмыстары. Практикум

 

Кезеңдері Мұғалім ісәрекеті Оқушы ісәрекеті Бағалау Ресурстар
Ұйымдастыру (2 мин.) Амандасу. Мозайкалар арқылы  4 топқа бөлу. Оқушылар суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді

 

Қиылған суреттер
Үй тапсырмасын тексеру (5мин.) Миға шабуыл

  • Varоператорының қызметі қандай?
  • Const операторының қызметі қандай?
  • Readlnоператорының қызметі қандай?
  • Writeln операторының қызметі қандай?
  • Программа қанша бөліктен тұрады?
  • Программаның жауабын алу үшін қандай командаларды орындаймыз?

 

Оқушылар сұрақтарға жауап береді Формативті бағалау Оқулық, ватман
Бағалау критерийлерін құру. 3 мин Оқушылармен бірлесе отырып, критерийлер құру, топ басшыларына беру Мұғаліммен бірлесе отырып, критерийлер құру
Жаңа сабақ.

1.Ой қозғау

(10 мин.)

 

Оқушыларға бағыт-бағдар беру;

Бұл функциялар шамалардың типтерін өзгерту үшін пайдаланылады. Мысалы, нақты санды  бүтін санға, цифрлар түрінде берілген символдар тізбегін бүтін санға т.б. аударады. Олар:

 Функцияаты Қойылымы Аргумент типі Функция типі
round(x) Сандыдөңгелектепбүтіннәтижебереді. Нақты

Бүтін

round(23.5)=24

round(3.14)=3

 

trunc(x) Нақтысанныңбүтінбөлігі Нақты

Бүтін

trunc (52.9)=52
оrd(x) x-тіңсимволының  реттікнөмірінанықтау Саналатын тип ord(5)=53
сhr(x) x-тіңреттікнөмірінесәйкессимволдыбереді integer chr(53)=5

 

Сандықайнымалылардытүрлендіруфункциясы

 

Функция Қойылуы Аргумент типі Функция типі
int(x) Нақтысанның о-геұмтылғандағымәні Нақты int(2.7)=2

int(-32.3)=-32

 

round(x) Сандыдөңгелектепбүтіннәтижебереді. Нақты

Бүтін

round(23.5)=24

round(3.14)=3

 

frac(x) Санныңбөлшегі Бүтін

 

Реттелгентиптегішамаларғапайдаланылатынфункциялар

Бұлфункцияларреттелгентиптегішамаларүшінпайдаланылады. Мысалы, элементтіңалдындағынемесесоңындағыэлементтіанықтаут.б. Олар:

Функцияаты Қойылымы Аргумент типі Функция типі
pred(x) x-тыңалдындағыэлементін табу. егер символ берілсеchar; pred(5)=4
succ(x) x-танкейінгібүтінсандыбереді. егер символ берілсеchar; succ(5)=6
odd(x) Х сандықшамасыныңтақекендігінтексеру. Longint сан тақболсанәтижеtrue, жұпболсаfalse.
Оқушылар қажетті ақпаратты дәптерлеріне жазып отырады. Формативті бағалау  слайд
3 .Топпен жұмыс. (10мин.) 1- топ

а) a:=78 mod 5

б) b:=97 div 9

в) kl:=(50 div 4) mod 5

г) fl:=82 mod (30 div 7)

д) y1:=int(5.7)

е) y2:=trunc(5.7)

ж) y3:=frac(5.7)

з) y4:=round(5.7)

и) y5:=pred(Z)

к) y6:=succ(R)

л) y7:=ord(D)

м) y8:=chr(86)

2- топ

а) a:=99 mod 8

б) b:=68 div 5

в) kl:=(71 div 6) mod 2

г) fl:=95 mod (35 div 8)

д) y1:=int(6.2)

е) y2:=trunc(6.2)

ж) y3:=frac(6.2)

з) y4:=round(6.2)

и) y5:=pred(K)

к) y6:=succ(O)

л) y7:=ord(P)

м) y8:=chr(80)

3- топ

а) a:=65 mod 8

б) b:=77 div 5

в) kl:=(83 div 6) mod 3

г) fl:=92 mod (29 div 7)

д) y1:=int(4.5)

е) y2:=trunc(4.5)

ж) y3:=frac(4.5)

з) y4:=round(4.5)

и) y5:=pred(B)

к) y6:=succ(G)

л) y7:=ord(Q)

м) y8:=chr(87)

 

 

Оқушылар топпен жұмыс жасайды Формативті бағалау
4. Сергіту сәті. 3 мин «Сергіту» биін көрсету Би қимылдары арқылы бойларын сергіту
5. Практикалық жұмыс.

10 мин

 

Компьютерде орындайтын тақырып бойынша практикалық тапсырмалар

Паскаль тіліндежаз :

Y=-2,7x3+0,23x2-1,4

 

Дөңгелектің ауданын есептеудегі қажет айнымалыларды ата.

 

Бөліндіден қалған қалдықты және екі санның бөліндісінің дөңгелектенген нәтижесін табу:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нақты санды ақшалы форматқа ауыстыру . Мысалы, 24.5 – 24 тенге 50 тиын

 

 

Практикалық тапсырмаларды орындайды

Y:=-2.7*x*x*x+0.23*x*x-1.4

 

 

Var r1,r2,s:real;

 

Vara,b,c,d:integer;

Begin

Writeln(‘Екібүтінсаненгіз’); Readln(a,b);

с:= a div b; d:= a mod b;

Writeln(‘дөңгелектенгеннәтиже — ’, c ); Writeln(‘бөліндіденқалғанқалдық — ’,d);

Readln; end.

 

Var a: real; b,c: integer;

Begin

Writeln(‘Нақтысаненгіз’); Readln(a);

b:= trunc(a); c:= round((a-b)*100);

Writeln;

Writeln(b:4,’  тенге‘, c:6,’тиын’);

end.

Формативті бағалау Тапсырма жазылған карточка
Сабақты бекіту. («Сазды қобдиша» әдісі арқылы) Қобдишаға салынған сұрақтарды ұсыну. Қораптан алынған сұрақтарға жауап беру «Сазды қобдиша»
Бағалау Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау

 

Үйге тапсырма. Үй тапсырмасын тақтаға жазу. Түсіндіру.

.

Оқушылар  үй тапсырмасын жазу
Кері байланыс. Оқушыларға парақшалар үлестіру.

 

Оқушылар кері байланыс бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру Парақшалар