Оқушылардың ойлау қабілетін, логикалық-абстракциясын дамыту

Сабақтың тақырыбы: Қорытынды қайталау.

Сабақтың мақсаты:  Оқушылардың білімін бағалау.

Білімділік: Оқушылардың алған білімдерін тексеру;

Тәрбиелілік: Оқушыларды тәрбиелілікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа үйрету.

Дамытушыылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, логикалық-абстракциясын дамыту.

 

Сабақтың тұрі: Сынақ сабақ.

 

Сабақтың өту барысы:

  1. Оқушыларды ұйымдастыру .
  2. Үйге берілген тапсырманы тексеру .
  3. сұрақтарға  жауап беру
  4. Есептер шығару
  5. Үйге тапсырма беру.

 

  1. ЕЭМ-да есеп шығару сатылары.
  2. 1. Арифметикалық өрнектер
Математикалық жазылуыПаскаль тілінде жазылуы
ах3 + вх + сa*sqr(x)*x + b*x + c
sqrt(abs(ln(cos(x)+sin(x))))

шатасып кетпес үшін ашылған және жабылған жақсалардың сандарының теңдігін тексеру керек

sin2x – cos2xsqr(sin(x)) – sqr(cos(x))
(sqr(a) + exp(sqr(x)))/(sqr(a)+ exp(-sqr(x)))
((sqr(a) + sqr(b))/(a*b*sqr(sin(x))*sin(x))
xylnxexp(y*ln(x))
exp(1/3*ln(x+y))

 

ЕСЕП: Берілген бүтін х, у екі санның қосындысын экранға кәдімгі жазуға ұқсас етіп шығаратын программа жазыңыз.

program esep01;

var      x,y:integer;

begin

  write(‘Екі бүтін сан енгізіңіз ’);

   read(x,y);

   write(x,’+’,y,’=’,x+y);

end.

 

№2 есеп.  PROGRAM    2 ;

VAR S, I:     INTEGER;

BEGIN

S:=0;

FOR  I:=1   TO  3  DO

BEGIN

S:=S +SQR(I)+1;

END;

WRITE (S) ;

END.

 

№3 есеп . PROGRAM  3;

VAR  X , Y: INTEGER;

BEGIN

X: =10;

WHILE X>=8  DO

BEGIN

Y:= X/ 2;

WRITE(Y) ;

X:= X-4;

END;

 Үйге тапсырма:

ЕЭМ-да есеп шығару сатыларын жазып келу.