Сандардың тарихы, санау жүйелері, екілік, сегіздік, ондық, оналтылық сандарды ондық сандарға ауыстыру.

33
Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсаты Күтілетін нәтиже
Сандардың тарихы, санау жүйелері, екілік, сегіздік, ондық, оналтылық сандарды ондық сандарға ауыстыру. Оқушылардың  санау жүйелері, ондық , екілік, сегіздік, оналтылық санау жүйесі  туралы білімдерін қалыптастыру және екілік, сегіздік, ондық, оналтылық сандарды ондық сандарға ауыстыру. Позициялы және позициялы емес санау жүйелері турлы түсініктерін қалыптастыру. Екілік, сегіздік, ондық, оналтылық сандарды ондық сандарға ауыстыра алады.
Ұйымдастыру кезеңі
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсілдер Қарым-қатынас Уақыт Ресурстар
1. Фотосуретпен жұмыс Оқушыларға мұғалім тақтадан сурет көрсетеді. Суретке қарап ойларын тыңдайды. Оқушылар суретке қарап, өз ойларын айтады Көзбен көретін айғақтармен жұмыс Оқушы мен мұғалім 3 минут
Негізгі кезең
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсілдер Қарым-қатынас Уақыт Ресурстар
1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

Ойлан – жұптас -бөліс әдісімен жұмыс.

(Жаңа сабақ материалы)

 

 

 

 

 

 

Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында оқулықтан оқуға тапсырма береді

 

 

 

 

 

Оқушылар оқулықтан жаңа сабаққа арналған мәтінді оқып, жұптасып талқылайды. Барлығы шеңбер бойынан орын алып тақырып бойынша позициялы және позициялы емес сандардарға мысалдар келтіріп айтып шығады. Ойлан –жұптас-бөліс

 

Уақыт шеңбері

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушы мен оқушы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық интернет жүйесі,  интерактивті тақта.
Қорытынды
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсілдер Қарым-қатынас Уақыт Ресурстар
2.

 

 

 

3.

Есептер шығару.

 

 

 

Үлдірленген критерийлер бойынша бағалау

 

 

 

 

рефлексия

 

Үйге тапсырма беру

Мұғалім сабаққа қатысты сұрақтар мен тапсырмалар береді.

 

Мұғалім оқушыларды бағалау үшін достық пиғылдағы критерийлері бар үлдірленген карточкалар дайындайды.

Сабақты қорытын.

 

Үйге тапсырма береді.

Берілген тапсырманы  жұптасып ондық, екілік,сегіздік, оналтылық сандарды ондық сандарға ауыстырады, талқылайды. Ойларын сыныппен бөліседі.

Оқушылар мұғалімнің таратып берген карточкалары арқылы бүгінгі  сабақты қалай түсінгендерін түйіндейді

 

 

Ойлан-жұптас-бөліс

 

 

 

Үлдірленген критерийлер

бойынша

өзін-өзі бағалау

 

 

Оқушы мен оқушы

 

 

Оқушы мен мұғалім.

20 минут

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

2 минут

Компьютер, интерактивті тақта.