«Қырық өтірік» ертегісі
Сабақ жоспары
- Пән аты: Әдебиет
- Сыныбы: 5 «Ә»
- Күні, айы, жылы: 16-17.10.2014
- Тоқсан: I
- Мұғалім: Ж.Юнусова
Сабақтың тақырыбы: «Қырық өтірік» ертегісі
Сабақтың мақсаты:
- Білімділік: оқушыларды ертегі мазмұнымен таныстыру, кейіпкерлерге мінездеме беру.
- Тәрбиелік: Оқушыларды ұлтжандылыққа, елді қорғауға тәрбиелеу.
- Дамытушылық: оқушылардың әдеби дүниетанымдарын кеңейту, мәнерлеп оқу дағдыларын дамыту, қосымша деректер арқылы пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.
Сабақтың типі: жаңа сабақты түсіндіру сабағы
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілі: талдау, мәнерлеп оқу, әңгімелеу, түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: тіл, тарих, география
Пәнаралық байланыс: тіл, тарих.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен сәлемдесу.
- Оқушылардың сабақ
қатысын тексеру.
3.Оқушылардың зейіндерін
сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
- «Қырық өтірік» ертегісіне түсінік айту
- Ертегі кейіпкерлеріне мінездеме жасау
ІІІ. Білім тексеру:
- Өтірік әңгімені толық оқып шығып, мазмұнын естеріңе сақтаңдар.
- Өтірік әңгіменің оқиғасының қызық та күлкілі болып шығуына, мән мағынасына зер салыңдар.
- Өтірік әңгіменің оқиға тұтастығын аңғар.
- «Қырық өтірік» атты әңгіменің тууына себепші болған оқиғаны баяндап, мәтінен тауйп оқыңдар.
- Тазша баланың қырық өтірік әңгімесін өз алдына оқып, бөлімдерге бөліп қараңдар:
а) жоғалған құлын хикаясы;
ә)қоянның оқиғасы;
б)етіктің шатағы.
ІV Жаңа сабаққа дайындық
1.Сабақ тақырыбын тақтаға жазу
2.Сабақ мақсатын түсіндіру
- Жаңа тақырыпты түсіндіру:
Жоспар:
- Ханның халқына шығарған жарлығы.
- Тазша баланың хан алдына келуі.
- Ханның Тазша баланы мысқылдауы.
- Тазша баланың өтірік әңгімесі.
- Тазша баланың өтірік әңгімесінің аяқталуы.
- Ханның Тазша балаға таң қалуы.
- Тазша баланың өтірік өлеңі.
- Ханның жеңілуі.
Жоспар бойынша мәтін бөлімдерге бөлініп, әр қатарға топтастырылған тапсырмалар беріледі.
VІ. Жаңа сабақты бекіту:
- Оқулықпен жұмыс.
- Әр бөлімнің мазмұны мен оның ішіндегі әңгімені бөлек айтыңдар, оның неге өтірік екенін дәлелдеңдер.
- Өтірік өлеңнің әр шумағын жеке – жеке оқып, оның мәнін, мағынасын түсіндіріңдер.
- Өтірік әңгімеден тұтастай қарағанда қандай құндылықтар аңғаруға болады?
- Ертегінің басталуы мен аяқталуында өздерің бұрын оқыған ертегілермен ұқсастық бар ма?
- «Қырық өтірік» ертегісін ертегілердің шыншыл түріне қандай сипаты жағынан жатқызуға болады?
- Ертегіге берілген суреттерге қарап әңгімелеңдер.
VІІ.Сабақты қорыту:
1.Бағалау
2.Үй тапсырмасын беру.
- «Өтірік өлең» туралы түсінік
- Ертегі кейіпкерлеріне мінездеме жазу.