Нәсіреддин Серәлиев «Аңсау»

Сабақ жоспары

1.Пән аты: Әдебиет

2.Сыныбы: 5 «Ә»


3.Күні, айы, жылы: 23.05.2015

4.Тоқсан: ІV

5.Мұғалім: Юнусова Жұлдызай

Сабақтың тақырыбы:  Нәсіреддин Серәлиев «Аңсау»

Сабақтың мақсаты:


1.Білімділік: оқушыларға   Нәсіреддин Серәлиев      өмірі мен шығармашылығы  туралы әдеби білім бере отырып, жазушының  «Аңсау» шығармасы  туралы  түсінік беру және   мазмұнына, оқиғасына,  тіліне  талдау  жасау.  

2.Тәрбиелік: оқушыларды  ізгілікке, ұлтжандылыққа, тәрбиелеу.

3.Дамытушылық: оқушылардың  рөлге  бөліп оқу  қабілетін  дамыту  өз  беттерімен  ізденімпаздығын  арттыра  түсу.

Сабақтың типі: аралас сабақ

Сабақтың түрі: дәстүрлі

Сабақтың әдіс-тәсілі: әңгімелеу, баяндау, сұрақ-жауап, түсіндіру, мәнерлеп оқу

Сабақтың көрнекілігі:  Нәсіреддин Серәлиев       портреті,

  

Пәнаралық байланыс:  тіл, әдебиет тарихы.

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі:     1.Оқушылармен сәлемдесу.

                                                2.Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру.

                                                3.Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару.

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру:

  1. Нәсіреддин Серәлиев өмірі мен шығармашылығы
  2. «Аңсау» әңгімесін мазмұндау.

                   

ІІІ. Білім  тексеру:

  • Портрет деген не?
  • Кейіптеу деген не?

 

ІV  Жаңа  сабаққа  дайындық

   1.Сабақ  тақырыбын  тақтаға  жазу

2.Сабақ  мақсатын  түсіндіру

 

  1. Жаңа тақырыпты түсіндіру:
  2. Жазушының өмірі жайлы  мәлімет:
  • 1930 жылы Қызылорда облысы  Қармақшы  ауданындағы Қашқансу  деген  жерде  дүниеге  келген.
  • Журналист қызметін атқарған.
  • Әңгімелері мен  повестері: «Ақ лақ пен  қара  лақ», «Әңгелек», «Ақбөпе», «Ақ қайың», «Ыстық күлше», т.б.

2.«Аңсау» әңгімесін бөлімдерге  бөліп,  ат  қою, жоспарлау.

 

VІ. Түсінік  тексеру:

  1. Сұрақтарға жауап беру.
  • Қария  қалаға  неге  келді?
  • Ол кілге жолықты?
  • Бала кімді  аңсап  жүр  еді?
  • Тақырып неге «Аңсау» деп  қойылған?
  • Баланың шешесі  не  себептен  ұлына  бөтен  адамның  қасына  жатуға  рұқсат  бермеді?
  • Қалымбет қария  қайтып  бара  жатқанда  не  себептен  баланың  түсіне  сап – сары  бауырсақтар  кірді  деп  ойлайсыңдар?

 

 VІІ.Жаңа сабақты бекіту.

  • Қарт пе баланың  арасындағы  әңгімені  тауып  оқу  және  жазу.
  • Кішкен баланың  ақсақалмен  ойнағанын тауып  оқу.
  • Мәтінен портрет пен  кейіптеуді табу.

 

VІІІ.Сабақты  қорыту.

  1. Бағалау:
  2. Үй тапсырмасын беру:

 

  1. Нәсіреддин Серәлиев өмірі мен шығармашылығы
  2. «Аңсау» әңгімесін мазмұндау. Шағын шығарма жазу