Әлем әдебиеті. А.Пушкин «Балықшы мен балық »

Сабақ жоспары

1.Пән аты: Әдебиет

2.Сыныбы: 5 «Ә»


3.Күні, айы, жылы: 20.05.2015

4.Тоқсан: ІV

5.Мұғалім: Ж.Юнусова

Сабақтың тақырыбы: Әлем  әдебиеті. А.Пушкин «Балықшы мен  балық »

Сабақтың мақсаты:


1.Білімділік: оқушыларға   Александр Пушкиннің  өмірі  мен  шығармашылығы  туралы  мәлімет  бере  отырып,  әлем  әдебиетінің  нұсқасы  болған «Балықшы мен  балық» ертегісі  туралы әдеби білім беру.    

2.Тәрбиелік: оқушыларды  ізгілікке, ұлтжандылыққа, тәрбиелеу.

3.Дамытушылық: оқушылардың әдеби дүниетанымдарын кеңейту,  ауызша және жазбаша тіл мәдениетін дамыту.

Сабақтың типі: аралас сабақ

Сабақтың түрі: дәстүрлі

Сабақтың әдіс-тәсілі: әңгімелеу, баяндау, сұрақ-жауап, түсіндіру, мәнерлеп оқу

Сабақтың көрнекілігі:  А.Пушкиннің    портреті, шығармалар жинағы.

Пәнаралық байланыс:  тіл, әдебиет тарихы.

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен сәлемдесу.

                                                2.Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру.

                                                3.Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару.

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру:

Ерте келген тырналар
ІV
  Жаңа  сабаққа  дайындық

   1.Сабақ  тақырыбын  тақтаға  жазу

2.Сабақ  мақсатын  түсіндіру

 

 

  1. Жаңа тақырыпты түсіндіру:
  2. Ақынның өмірі жайлы  мәлімет.
  •  1799 жылы  26 мамырда  Мәскеу  қаласында дүниеге  келген.
  • Сол кездегі  жақсы  ақындар: В.А.Жуковский, К.Н.Батюшков, т.б. жақсы  аралсқан.
  • Бала кезінен тіл мен  өнер  табиғатының  ортасында  өскен.
  • Пушкиннің өлеңдері  дүние  жүзін  шарлады.
  • Пушкиннің «Балықшы мен балық» ертегісін қазақтың  ғұлама  ғалымы Ахмет Байтұрсынұлы  аударған.

2.Ертегіні   мәнерлеп оқу.

3.Өлең  құрылысына  талдау.

VІ. Түсінік  тексеру:

  1. Сұрақтарға жауап беру.
  •  Орыстың  ұлы  ақыны А.С.Пушкин және  оның  шығармашылығы  туралы  не  білесің?
  • Осы ертегіден  қандай  әсер  алдың?
  • Бағы өскен  сайын  есірген  балықшы  кемпірдің  ой – пиғалы,  іс – әрекетіертегіде  қалай  суреттелген?

 

 

 VІІ.Жаңа сабақты бекіту.

 

  • Ертегінің ой түйіні,  берер  ғибраты  туралы  түсініктеріңді  айтып  беріңдер.
  • Ертегідегі диалогтерді  рөлге  бөліп,  мәнерлеп  оқу.
  • Ертегі бойынша сценарий  құрып, балықшы, балық  және  кемпір  төлдерін  ойнап  көріңдер.

 

  1. Салыстыру арқылы  дәлелдеу.

 

 Кемпір
Балықшы

 

 

 

 

 

 

 

 

VІІІ.Сабақты  қорыту.

  1. Бағалау:
  2. Үй тапсырмасын беру:

 

  1. А.С. Пушкиннің өмірі мен  шығармашылығы  туралы  түсінік.
  2. «Балықшы мен балық » ертегі  мазмұнын  айту.