«Қобыланды батыр» жырының кейіпкерлері.

Сабақтың тақырыбы: «Қобыланды батыр» жырының кейіпкерлері. Сабақтың мақсаты:

а)  білімділік: оқушыларға батырлар жыры, олардың өзге жырлардан
айырмашылығы, «Қобыланды батыр» жырының кейіпкерлері жайлы түсінік беру

ә) дамытушылық: ой — өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігі, тіл мәдениетін дамыту, шығармашылыққа баулу.


б)  тәрбиелік: оқушыларды елін, жерін, Отанын қадірлей білуге,
адамгершілікке, еңбексүйгіштікке, тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: қалыпты сабақ

Сабақтың әдісі: түсіндіру, суреттеу, салыстыру, әңгімелеу, сүрақ-жауап, бекіту, қорытындылау, бағалау, сөздікпен жүмыс.

Сабақтың көрнекілігі: көркем әдебиеттер, бүктеме, бейнелі суреттер, реферат. Сабақтың формалары: жеке баламен, топпен, сынып ұжымымен жүмыс жүргізу. Сабақтың типтері: кіріспе, ұйымдастыру кезеңі, жаңа сабақты түсіндіру, бекіту, қорытындылау.

Сабақтың барысы:


а) ¥йымдастыру кезеңі. а) Оқушылармен сәлемдесу. ә) Кезекші мәлімдемесі.


б) Журнал бойынша түгелдеу.

ә) Үй тапсырмасын сү_рау.

  1. «Қобыланды батыр» жырының жазылуы жайлы сүраймын.
  2. Жырдың жалпы мазмүны жайлы сұраймын.
  3. Қосымша сүрақтар қою арқылы өткен тақырыпты қорытындылаймын
  4. Оқушылардың берген жауаптарына қарай білімдерін бағалаймын.

б) Жаңа сабақты түсіндіру.

Бүгінгі жаңа сабақта оқушыларға «Қобыланды батыр» жырының кейіпкерлері» жайлы түсіндіремін.

Қарақыпшақ Қобыланды. Әкесі халықтан асқан бай Тоқтарбай. Анасы Аналық. Қарындасы Қарлығаш. Тоқсан қүлдың бастығы Естеміс. Айдынды шалқар көлі бар Көктім Аймақ хан. Көктім Аймақ хан қызы Қүртқа. Қырық бес кез Қызыл ер Қызылбастың елінен шыққан Қазан деген ер. Төменгі қырық мың үйлі қиятта Сейілдің үлы Қараман батыр. Ер қанаты ат—Тайбұрыл Шаһар ханы Көбікті хан. Көбікті ханның қызы Қарлыға сүлу. Қалмақтың ханы Алшағыр.

Осы кейіпкерлерге ауызша түрде мінездеме беруін тапсырамын. Сабақтың қорытындысы.

а)  Сабақ соңында сүрақ қою арқылы қорытындылаймын.

ә) Оқушылардың берген жауаптарына қарай білімдерін бағалаймын.

б)   Үйге тапсырма:    «Қобыланды батыр» жырын оқып, композициялық күрылысын
талдап, кейіпкерлеріне мінездеме жазу.