Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1  деңгей мұғалімі : Жанатаева Ж.А

Мерзімі10.11. 2014
Сабақтың тақырыбыОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Сабақтың мақсатыБағалау мақсатын зерделеу және оны оқу үрдесін жетілдіру үшін қолдану
Сабақтың негізгі идеясыКритерийлерді талқылау, кері байланыс және баға қою жөніндегі түсініктеме беру, өзара және өзін-өзі бағалау т.б әдістермен таныстыру.
Оқудан күтілетін нәтижелерОқыту үшін бағалау үдерісінің мәнін және оны сынып тәжірибесінде қолдану әдістемесін білу.
Сабаққа тартылған әріптестерБарлық пәннің мұғалімдері
Оқытудағы әдіс-тәсілдерСТО, Миға шабуыл, Кері байланыс, сергіту сәті, формативті бағалау, «Серпілген сауал» әдісі
Коучинг кезінде орындалатын тапсырмаларv  Мәселерді түсіну үшін теориялық құрылымға көңіл бөліп түсінік беру.

v  Сыни тұрғыдан ойлану тренингісін жүргізу


v  Тақырыптық постер шығару

РесурстарНұсқаулықтар, стикерлер, қағаз, сергіту жаттығулары.
  1. Ұйымдастыру кезеңі – 2 минут
Коучингтің тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Стикердің  түстері арқылы топқа бөлінеді.
2.       Танысу жаттығуы

5 минут

Мұғалімдер жағымды психологиялық ахуал құру үшін бірден-алтыға дейінгі дымқыл қағаз бөліктерін жартып алып, өздерін таныстырады.
3.       Миға шабуыл – 3 мин.—          Бағалау дегеніміз не?

—          Қазіргі заманғы бағалау қандай болу керек?

4.       Топтық тапсырма – 20 минутКеменің, үйдің, бақшаның, мектептің суретің салу. Осы арқылы мұғалімдер өздерінің суреттеріне сыни түрде баға береді.
5.       Сергіту сәті – 10  минутМұғалімдерге қазақша өздері білетін әндерден қысқаша мәтін беріліп, осы әндерді әртүрлі әуен ырғағында айту тапсырылады.
  1. Теориялық білім – 20 минут

 

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау туралы түсінік беру.
  1. Қорытынды – 15-минут
 «Серпілген сауал»- Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға жіне талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін мұғалімдердің арасында сұрақтар лақтырылады. Ойын құралы ретінде кішкене допты пайдалануға болады.  Сұрақтарға жауап беру.

Формативті бағалау мен сумативті бағалау дегенді қалай түсіндіңіздер? Критериалды бағалау туралы не білдіңіздер? т.б

  1. Кері байланыс – 5 минут
·         Бұл сабақта не үйрендініз?

·         Бұл сабақтан қандай әсер алдыңыз?


·         Өзініздің келешектегі тәжірибеңізде, сабақта қандай өзгерістер енгізбексіз?

·         Не ұнады,не ұнамады,сабақтың сәтті кезеңдері қандай?

  1. Коучинг жүргізушісі:
Қатысқандарыңызға көп рахмет! Шығармашылық жұмыстарыңызға сәттілік тілеймін.