Еңбек нарығы, еңбек нарығының ерекшеліктері

Пайдаланылған технология:  АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Әдіс-тәсілдер: Миға шабуыл. Ыстық орындық. Үш қадамды сұхбат. Жалғасын тап.

Автордың аты – жөні, тегі: Хасенова Светлана Утежановна


Автор туралы ақпарат: тарих және құқық пәнінің мұғалімі, жоғары санатты, А.Құсайынов атындағы жалпы орта білім беретін мектеп-балабақшасы.

Облыс, аудан атауы: Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Мұратсай ауылы.

 

Тақырыбы 22Еңбек нарығы, еңбек нарығының ерекшеліктері
МақсатыТүсініп оқуға, тақырыптың маңыздылығы мен  мақсаттарын ажырата білуге үйренеді,  танымдық қабілеттерін дамытады; Зеректікке, білімділікке, жақсыдан үлгі алуға дағдыланады

 

Жалпы мақсатТақырыпты  түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеЖаңаша тәсілдер арқылы пәнге қызығушылығы мен оқу қабілеттері артады.

 

7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдерМиға шабуыл, Ыстық орындық, Үш қадамды сұхбат,Жалғасын тап
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі


 

 

 

 

 

 

Тренинг

Оқушылардың назарын сабаққа аударамын. Керекті құрал жабдықтарын әзірлетемін.Оқушыларды «Атом.Молекула» тренингі арқылы топқа бөлемін.Топ ережесін еске түсіремінСабаққа керекті құралдарын әзірлеп, дайындайды.4 оқушыдан 3 топқа бөлінеді. Бір – бірлеріне жақсы тілектерін айтады.

 

 

Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

Өткен  тақырыбы бойынша үй тапсырмасы тек сұрақ-жауап арқылы сұралады. Ол үшін Миға шабуыл әдісін пайдалану

 

Сұрақтарды ауызша айтып әрқайсысына қойып отырамын. Өткен тақырып аррналған а үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, арнайы плакатқа жазылып тақтаға ілінеді, крассворд, карточкаларОқушы Оқушылар сол сұрақтарға жауап береді. Крассворд жауабын тақтаға шығып жазады. Олардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау,  білімдерін тексеру.
Түсіну Өткен тақырып пен жаңа сабақтың тақырыбы айтылады. Одан кейін өткен тақырыптқа қатысты   тапсырмалар беріледі, таратылады.

Ол үшін Ыстық орындық әдісін пайдалану

Слайдты ашып балаларға көрсетемін, оларға  нені байқап отырсыңдар?, күнделікті тұрмыста пайдасы бар ма? деген сияқты ой тастаймын.

Оқушыларға мәтінді беремін, қалай жұппен, топпен талқылайтындықтарын түсіндіремін. Мен тек оқушыларға бағыт беремін.

А 1 форматтағы қағазды таратамын.

Оқушылар өз ойын суреттер арқылы жеткізеді.

Оқушылар өздіктерінен мәтінді оқып, бір-бірімен талқылайды. Сұрақтар қояды.

Берілген қағазға өз ойларын жазып шығады. Тақтаға шығып қорғайды.

 

ҚолдануЖаңа тақырыпқа тапсырмалар қолданып жетілдіру үшіін Үш қадамды сұхбат пайдалану

 

Үш қадамды сұхбат » әдісі бойынша топ оқушылары үш-үштен бөлінеді. Бірінші оқушы екінші оқушыға құрастырған сұрағын қояды, үшінші оқушы екінші оқушының жауабын жазып отырадыСұрақтар мен тапсырмаларды  орындау үшін топпен жұмыс атқарады
Сергіту сәті«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
ТалдауЖалғасын тап

Сөйлем соңында қойылатын жауап белгілері сөздерін тақтаға жазып қою керек

Тақтаға тақырыптағы сөздер алып оны тақтаға жазып қою арқылы оқушылардың  тақырыпты талдатуСөздерді толықтырады,мағанасын түсіндіреді, талдайды
Жинақтау «Жаңа тақырыпты біз былай түсінеміз» (кітап,суретпен жұмыс, жинақтау, бағалау)  (5 минМұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратадыОқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын  қағазға жазып береді
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін өзі топпн бағалайды
РефлексияСтикерлер таратылады.

1.Бүгін мен не үйрендім?

2.Сабақтан алған әсерім?

3.Бүгінгі көңіл-күйім?

Оқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру