Кембридж тәсілдерінің теориялық негіздері. Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру
Коучинг сабағының жоспары №1.
1 деңгей мұғалімі : Жанатаева Ж.А
| Мерзімі | 06.01.2014 |
| Сабақтың тақырыбы | Кембридж тәсілдерінің теориялық негіздері. Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру |
| Сабақтың мақсаты | Кембридж тәсілдерінің теориялық негіздері туралы түсінік қалыптастырады. |
| Сабақтың негізгі идеясы | Жеті модульді сабақта қалай қолдану керек екенін қарасытыру |
| Оқудан күтілетін нәтижелер | Кембридж тәсілдерінің теориялық негіздері- білім жүйесінің ең басты педагогикалық түсінік екенін ұғынады. |
| Сабаққа тартылған әріптестер | Ағылшын тілі пәнінің мұғалімдері |
| Оқытудағы әдіс-тәсілдер | СТО, Миға шабуыл, ЖАДА, Кері байланыс,Ойсергектер, болжау стратегиясы |
| Коучинг кезінде орындалатын тапсырмалар | v Мәселерді түсіну үшін теориялық құрылымға көңіл бөліп түсінік беру. v Сыни тұрғыдан ойлану тренингісін жүргізу v Тақырыптық постер шығару |
| Ресурстар | Нұсқаулықтар, стикерлер, суреттер, сергіту жаттығулары. |
| 1- Логикалық ойлауға арналған ойсергек | «Орын ауыстырылған әріптер». жирмКебд әідрнңтслеіі тоилқеряы еідрнгеіз |
| 1-Теориялық білім
| Кембридж тәсілдерінің теориялық негіздері туралы түсінік беру |
| 2-Таныстырылым | Білім берудегі 7 модульді қамту |
| 3- Топтық тапсырма | Осы тақырыпты талқыланыз. Кембридж тәсілдерінің негіздері дегенді қалай түсінесіз? |
| 4- Миға шабуыл | Қызықты картинкалар. Осы сурет туралы ойларыныз |
| 5- Болжау стратегиясы | Шешуін тап |
| 6- Сергіту сәті | «Өзінді таны» |
| 7- Кері байланыс | · Бұл сабақта не үйрендініз? · Бұл сабақтан қандай әсер алдыңыз? · Өзініздің келешектегі тәжірибеңізде, сабақта қандай өзгерістер енгізбексіз? · Не ұнады,не ұнамады,сабақтың сәтті кезеңдері қандай? |
| 8-Коучинг жүргізушісі: | Қатысқандарыңызға көп рахмет! Шығармашылық жұмыстарыңызға сәттілік тілеймін. |