Кембридж тәсілдерінің теориялық негіздері. Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру

Коучинг сабағының жоспары №1.

1 деңгей мұғалімі : Жанатаева Ж.А

Мерзімі06.01.2014
Сабақтың тақырыбыКембридж тәсілдерінің теориялық негіздері.  Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру
Сабақтың мақсатыКембридж тәсілдерінің теориялық негіздері туралы түсінік қалыптастырады.
Сабақтың негізгі идеясыЖеті модульді сабақта қалай қолдану керек екенін қарасытыру
Оқудан күтілетін нәтижелерКембридж тәсілдерінің теориялық негіздері- білім жүйесінің ең басты педагогикалық түсінік екенін ұғынады.
Сабаққа тартылған әріптестерАғылшын тілі пәнінің мұғалімдері
Оқытудағы әдіс-тәсілдерСТО, Миға шабуыл, ЖАДА, Кері байланыс,Ойсергектер, болжау стратегиясы
Коучинг кезінде орындалатын тапсырмаларv  Мәселерді түсіну үшін теориялық құрылымға көңіл бөліп түсінік беру.


v  Сыни тұрғыдан ойлану тренингісін жүргізу

v  Тақырыптық постер шығару

РесурстарНұсқаулықтар, стикерлер, суреттер, сергіту жаттығулары.
1-      Логикалық ойлауға арналған ойсергек«Орын ауыстырылған әріптер». жирмКебд әідрнңтслеіі тоилқеряы еідрнгеіз
1-Теориялық білім

 

Кембридж тәсілдерінің теориялық негіздері туралы түсінік беру
2-ТаныстырылымБілім берудегі 7 модульді қамту
3- Топтық тапсырмаОсы тақырыпты талқыланыз. Кембридж тәсілдерінің негіздері дегенді қалай түсінесіз?
4- Миға шабуылҚызықты картинкалар. Осы сурет туралы ойларыныз
5- Болжау стратегиясы Шешуін тап
6- Сергіту сәті«Өзінді таны»
7- Кері байланыс·         Бұл сабақта не үйрендініз?

·         Бұл сабақтан қандай әсер алдыңыз?

·         Өзініздің келешектегі тәжірибеңізде, сабақта қандай өзгерістер енгізбексіз?


·         Не ұнады,не ұнамады,сабақтың сәтті кезеңдері қандай?

8-Коучинг жүргізушісі:Қатысқандарыңызға көп рахмет! Шығармашылық жұмыстарыңызға сәттілік тілеймін.