Күш. Ньютонның екiншi заңы. Масса

Сабақтың тақырыбы§11,12. Күш. Ньютонның екiншi заңы. Масса.
МақсатыДенелердің механикалық қозғалысын зерттеу барысында ауырлық, серпімділік, үйкеліс күштері туралы түсіндіру. Механиканың  заңдарының бірі Ньютонның екінші заңын тұжырымдау.
Күтілетін нәтижелер

 

 

А. Оқыған материалды айтып береді.


В.Күштердің түрлерін, күш пен үдеудің арасындағы байланысты қорытып, мысалдар келтіреді.

С.Ньютонның екінші заңын тұжырымдап, есептер шығарады.

Керекті жабдықтароқулық, ресурс парақтары,  жұмыс дәптері, АКТ интернет желісі, суреттер топтамасы, бағалау парақтары, есептер жинағы, постерге критерий, Фличарт, өз жобаларын қорғау
Әдіс – тәсілдер Диалогтық оқыту, зерттеушілік әңгіме, «қораптағы хат», кеңейтілген тапсырмалар,жоғары дәрежелі сұрақтар, «Ойлан.Жұптас.Бөліс», «Он сұрақ»
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдеріМұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе     12 минҰйымдастыру.Оқушылармен амандасу. 2 мин. Коңілді музыка қосамын, оқушылардың зейінін өзіме аударамын;           Ынтымақтастық орта қалыптастыру. Оқушыларды жаңа  тақырыпқа сай келетін сөздер бойынша топқа бөлу. Топтардың атауы:     І топ:«Қыс»,  ІІ топ: «Жаз», ІІІ топ: «Күз»,      ІVтоп: «Көктем».  1 мин                                            Топтағы оқушыларға бағалау парақтары беріледі.    Үй тапсырмасын  «қораптағы хат» әдісімен тексеремін.   9 мин.                                Сұрақтар:1.Қандай санақ жүйесі инерциялық деп аталады?                                                     2.Ньютонның І заңын тұжырымда. 3.Галилей мен Ньютонның қозғалысқа көзқарасы олардың ізіашарларының көзқарасынан немен ерекшеленеді? 4.Ньютонның І заңын дәлелдейтін мысалдар келтір. Денелердің жерге қатысты қозғалысының қандай жағдайларында инерция заңының бұзылуы байқалады?5.Оны классикалық механиканың атасы деп атаған.      6. Оны “сэр” деп атаған.Мұғаліммен амандасады.  Оқушылар сабақ құралдарын тексеріп, орналасады. Топтарға бөлінеді.

 

 

 

 

 


 

Топ мүшелері сұрақтардың жауабын айтады.

 

 

Тұсаукесер 2 мин1. Суреттер топтамасы беріледі.

 

Жаңа тақырыпты болжап айтады.
Негізгі бөлім         23 минОқулықпен, ресурс парақтарымен жұмыс.

Жаңа тақырыпты талқылау үшін суреттер топтамасы беріледі.

Ауырлық күші серпімділік күші          үйкеліс күші

 

Зерттеушілік әңгіме:  Осы суреттер топтамасы бойынша әр топ жаңа тақырыппен танысып, постер қорғайды.                                            Есептер:9-жаттығу (1,3),10-жаттығу(1,2)

Оқушылар тақырыпты оқып тапсырманы жеке орындап,топта талдайды.

 

Оқушылар постер қорғап,  жұмыс дәптерімен жұмыс істейді,талқылайды         Топтық жұмыс. диалог зерттеушілік әңгіме, өзін-өзі және өзара бағалау

Қортынды

Бөлім 5мин

«Соңғы 5 минут» әдісімен аяқтаймын.

 

 

 
Үйге тапсырма Дайындық сұрақтары.

 

Үй  тапсырмасын күнделікке жазады. §11,12. 9,10-жаттығу аяқтау.

 

Постерге критерий

КритерийДескрипторЖетістік деңгейі
А  МазмұныТақырып мазмұны ашылмады0
 Тақырып мазмұны ашылды, бірақ толықтыру қажет1
 Тақырып мазмұны толық ашылды2

 

В  БезендірілуіБояуы қанық емес, сурет салмаған1
 Әсемделген, бірақ эстетикалық талғамға сай келмейді2
 Жақсы әсемделген, сурет, символ, белгілер қолданылған3
С Баяндау шеберлігіОйды жеткізу тілі түсініксіз болды1
 Ойды жеткізе білді, бірақ шешендік жетпеді немесе ой қайталана берді, қыстырма сөздер көп қолданылды2
 Тіл байлығы жақсы, ойды жетік жеткізе білді, өз пікірін пайымдады3
Д  ШығармашылықТақырыпты өзге қырынан аша білді3

 

 Жаңашылдық, идея болды3