Топырақ. Топырақ түрлері ерекшелігі құрамы және оны қорғау.
Сыныбы:3 «а» | Күні. 18.12.14 ж. пәні: Дүниетану. | ||||||||||||||||||||||||||
Тақырыбы: | Топырақ. Топырақ түрлері ерекшелігі құрамы және оны қорғау. | ||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты: | Оқушылардың топырақ туралы түсінігін кеңейту,топырақ түрлері ерекшелігі құрамы және оны қорғауды үйрену. | ||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже: | А).Топырақтың түрлері мен қасиеттерін түсіндіреді. | ||||||||||||||||||||||||||
В). Топырақтың құрамын, оның қалай пайда болатынын тәжірибе арқылы анықтайды. | |||||||||||||||||||||||||||
С). Салыстырады,сипаттайды,тұжырым жасайды. | |||||||||||||||||||||||||||
Дереккөздер, құрал-жабдықтар:
| Дүниетану Жалпы білім беретін мектептің 3-сыныбына арналған оқулық / Оқулық авторлары:Қ.А.Аймағамбетова, Т.С.Идилова, Б.Л.Хаджиева»Алматыкітап баспасы» 2013жылы. Әдістемелік нұсқау, дидактикалық материалдар. Белсенді тақтада көрсетілетін презентациялар, бағалау парақтары, флипчарт, маркер,ресурстар, видео, стикерлер, аудио, электрондық оқулық,смайликтер ғаламтордан алынған деректі фильм, желім, суреттер. | ||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың модулдері:
| 1.Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер.2.Сыни ойлауға үйрету.3.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.4.АКТ.5.Талантты және дарынды балаларды оқыту.6.Оқушылардың жас ерекшеліктері. 7.Оқытудағы басқару және көшбасшылық | ||||||||||||||||||||||||||
Тапсырма лар: | «Ойлан/жұптас/талқыла» түрткі сұрақ, қайта бағыттау, сұрақ-жауап әдісі, топтық әңгіме, диалогтық оқыту,постер,мәртебесі жоғары және төменгі сұрақтар. Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: «Ассоциация», «Стоп кадр», «Ыстық орындық», «Көршіңе әңгімелеп бер», «Венн диаграммасы», «Серпілген сауал».. АКТ-ны қолдану:белсенді тақтамен таныстырылым, электронды оқулық, ғаламтор желісінін материалдары (сергіту сәтін ұйымдастыру) .Оқыту формасы:Топтық, жұптық, жеке, жаппай. | ||||||||||||||||||||||||||
Бағалау: | Формативті бағалау: Ынталандыру мақсатында қолдау көрсету, «Қолпаштау» , «Смайлик», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Басбармақ».Жиынтық бағалау.Кері байланыс:«Мадақтау сэндвичі». | ||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы: | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | |||||||||||||||||||||||||
Кіріспе:
| Оқушылармен сәлемдесу, психологиялық ахуал, сергіту жаттығуы белсенді тақтадан «Жұмыр қылыш», «Жеке заттары» арқылы топқа бөлу. «Серпілген сауал», арқылы үй тапсырмасы сұралады. | Мұғаліммен сәлемдеседі, сергіту жаттығуын жасайды. Оқушылар бір-біріне мәтін мазмұны бойынша жуан-жіңішке сұрақтар қояды, жауап береді, «басбармақ», «екі жұлдыз бір тілек»арқылы бағалайды. | |||||||||||||||||||||||||
Тұсаукесер:
| Белсенді тақтамен таныстырылым, ғаламтор желісінен алынған материалдар «Стоп кадр», арқылы көрсетіледі. -Суретті нені, кімді көріп тұрсыздар? -Сабақ не туралы болады деп ойлайсыздар? Диалогтық әңгіме, жоғары және төмен деңгейлі сұрақтар арқылы топтық әңгіме жүреді. | Оқушылар сабақ тақырыбын болжап айтады.
Видео материалдармен танысады. Сұраққа қояды. Жауап береді.. | |||||||||||||||||||||||||
Негізгі бөлім:
| Жаңа сабақ:Сабақтың мақсаты хабарланады. Белсенді тақтада электрондық оқулықтан таныстырылым көрсетіледі. Оқулықпен жұмыс: мәтінмен жұмыс, мәтін мазмұны бойынша сурет салу,жуан-жіңішке сұрақтар: Оқулықпен жұмыс .Әр топ өзіне берілген бөлімді оқиды және топырақтың қасиетін сипаттап береді. «Көршіңе әңгімелеп бер» жұмыс болады.Нәтижесінде мынадай сызба пайда болады:
Тұздар Шірінді Су
Кеңейтілген тапсырма: А).Топырақтың түрлері. В).Топырақтың құрамы. С).Практикалық жұмыс. Әзірге кедергісі бар балаларға: Топшамалар, дидактикалық материалдар. Топтық жұмыс: 1-топ:«Венн диаграммасы». (Үй тапсырмасы мен жаңа сабақ). 2-топ:«Ассоциация», 3-топ:«Венн диаграммасы»
| Сұрақтар мен тапсырмаларды кезекпен оқиды.Сұрақтар беріп,сұрақтарға жауап береді.
Ынталандыру мақсатында қолдау көрсетіп, «Екі жұлдыз бір тілек»,«Басбармақ», сабақ барысында оқушылар бірін-бірі бағалап отырады.
Ресурстарды оқып, танысады. Бір-бірімен мәлімет алысады, жазады, суреттерді жапсырмалайды.
Кеңейтілген тапсырмалармен жұмыстанады.
Әзірге кедергісі бар балалар топшамалармен, дидиактикалық материалдармен жұмыс жасайды Әр топ өзіне берілген тапсырманы топта талдайды,постер дайындап, оны қорғайды.
| |||||||||||||||||||||||||
Қорытынды:
| «Ыстық орындық», әдісімен сабаққа қорытынды жасалады.. | Сұрақ қояды, сұраққа жауап береді. | |||||||||||||||||||||||||
Бағалау: | Жиынтық бағалау. Кері байланыс: «Мадақтау сэндвичі». | Оқушылар өздері үйренген үш нәрсе туралы стикерге жазып,оқиды. | |||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма:
| 59-61–беттер.(пайдалы қазбалар түрінен дерек жинау). | Үй тапсырмасын күнделікке жазады. | |||||||||||||||||||||||||
Сабақтың талдауы, өзгертулер:
|
|