«Ата үміті» хикаятының композициялық құрылысы

Сабақтың тақырыбы: «Ата үміті» хикаятының композициялық құрылысы Сабақтың мақсаты:

а)  білімділік: оқушыларға Дулат Исабековтың өмірі, шығармашылығы, «Ата
үміті» хикаяты, оның композициялық құрылысы жайлы толық мәлімет беру.

ә) дамытушылық: ой-өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту, шығармашылық ізденіске баулу, олардың ой-пікірін қалыптастыру.


б)  тәрбиелік; елін, жерін, Отанын қадірлеуге, адамгершілікке, адалдыққа,
еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас сабақ.

Сабақтың әдісі: түсіндіру, суреттеу, салыстыру, сұрақ-жауап, сөздікпен жұмыс, бағалау, бекіту, қорытындылау.

Сабақтың көрнекілігі: көркем әдебиеттер, бейнелі суреттер, рефераттар, бүктемелер

 Сабақтың формалары: жеке баламен, топпен, сынып ұжымымен жұмыс жүргізу. Сабақтың типтері: ұйымдастыру кезеңі, жаңа сабақты түсіндіру, қорытындылау, Сабақтың барысы:


а) Ұйымдастыру кезеңі.

  1. Сәлемдесу.
  2. Кезекші мәлімдемесі.
  3. Журнал бойынша түгелдеу.
  4. Жаңа сабаққа дайындық.

ә) Үй тапсырмасын сұрау.

  1. Д.Исабековтың өмірі, шығармашылығы жайлы сұраймын.
  2. «Ата үміті» хикаятының мазмұнын сұраймын.
  3. Қосымша сұрақтар қойып, өткен тақырыпты қорытындылаймын
  4. Оқушылардың берген жауаптарына қарай білімдерін бағалаймын.

б) Жаңа сабакты түсіндіру.

Бүгінгі жаңа сабақта оқушыларға Дулат Исабековтың өмірі, шығармашылығы, «Ата үміті» хикаяты («Дермене» хикаятынан үзінді), оның композициялық құрылысы жайлы толық түсінік беремін.

Сабақтың қорытындысы:

1 .Сабақ соңында сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты қорытындылаймын.

  1. Оқушылардың берген жауаптарына қарай білімдерін бағалаймын

З.Үйге тапсырма: Дулат Исабековтың өмірі, шығармашылығы жайлы оқып, «Ата үміті» хикаятын оқып, мазмұнын әңгімелеп келу


  1. Қосымша сұрақтар қойып, өткен тақырыпты қорытындылаймын
  2. Оқушылардың берген жауаптарына қарай білімдерін бағалаймын.

б) Жаңа сабакты түсіндіру.

Бүгінгі жаңа сабақта оқушыларға Дулат Исабековтың өмірі, шығармашылығы, «Ата үміті» хикаяты («Дермене» хикаятынан үзінді), оның композициялық құрылысы жайлы толық түсінік беремін.

Сабақтың қорытындысы:

1 .Сабак соңында сұрак қою арқылы жаңа тақырыпты қорытындылаймын.

  1. Оқушылардың берген жауаптарына қарай білімдерін бағалаймын

З.Үйге тапсырма: Дулат Исабековтың өмірі, шығармашылығы жайлы оқып, «Ата үміті» хикаятын оқып, мазмұнын әңгімелеп келу