«Атымтай жомарт» мәтінінің мазмұнын ұғындыру.

Мақсаты
«Атымтай жомарт» мәтінінің мазмұнын ұғындыру.
Күтілетін нәтиже А/ «Атымтай жомарт» мәтінінің мазмұнын біліп, түсінеді.
В/ Мәтін мазмұнын талдап, тірек сөздерге мәтін құрайды.
С/ Мәтін мазмұнындағы кейіпкердің еңбекқорлық қасиетіне баға береді.
Дереккөздер, құрал-жабдықтар Әдебиеттік оқу,тақта, мақал-мәтел жинағы, маркерлер,
флипчарт
Сабақтың барысы Уақыты Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Бағалау ресурсы
Кіріспе
I.Психологиялық дайындық
Жақсылықтан үйреніп,
Болашақ біз жақсы адам.
Жамандықтан жиреніп,
Үлгі аламыз жақсыдан.
II.Балалар журналы бойынша топқа бөліну.

Шеңберде тұрып айтады.
1.Балдырған
2.Әйгөлек
3.Мөлдір бұлақ
4.Ұлан
5.Ақ желкен
Тұсаукесер
-Адамгершілік туралы қандай мақал-мәтел білеміз?

-«Жомарт» сөзін қалай түсінеміз?
-«Жомарт» адамның бойында қандай қасиеттер болу керек деп ойлайсыңдар?
Жеке жұмыс
Жомарт, бай, кедей, еңбекқор сөздерін қолданып қысқа мәтін құрастыру.


«Автор орындығы»
Оқушылар өздері білетін адамгершілік туралы мақал-мәтелдерді айтады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы ойларын түйіндеп топтастыру стратегиясын құрады.
бәрін бөліп беру
қайырымды көмектесу

еңбектену мейірімді ризашылық

мәтін құрастырып болғаннан кейін дәптерлерін көршілеріне ауыстырады.

«5» алған оқушылар автор орындығына отырып, мәтінін оқиды. мадақтау
мадақтау

Бағалау критерийлері бойынша бағалайды.
Мақал- мәтел жинағы

Интер тақтаға топтастыру сөздерін оқушылар жазады


Интер тақтада тірек сөздер жазылып тұр
Негізгі бөлім
Ауызша болжау
-Бүгінгі біздің жаңа тақырыбымыз «Атымтай Жомарт»
-Бұл мәтін не туралы болуы мүмкін?
Оқулықпен жұмыс
«Аңызға айналған Атымтай»
Мәтінді іштей оқу, топ ішінде талдау.
«Атымтайдың төрт ақылы»
Топта оқу,талдау.
Мәтіннен қорытынды шығара отырып, «Постер» салып қорғайды.
«Атымтайдың төрт ақылы»

Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбымен танысады.
Мәтінді ауызша болжау арқылы өз ойларын айтады.

Мәтінді топта іштей оқып, бір-біріне түсіндіреді.
мадақтау
2жұлдыз, 1 ұсыныс

Оқулық

Флипчарт,маркер
Қорытынды
«Егер мен бай болсам,…»
эссе жазу.
Өзін-өзі бағалау. Оқушылар эссе жазады.

Өз-өздерін бағалайды. Критерий бойынша Дәптер

Бағалау парағы
БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ

Әдебиеттік оқу (4-сынып)
Тақырыбы: Атымтай жомарт
Оқушының аты – жөні

Топтық бағалау әдісі.
Тапсырма:Атымтайдың төрт ақылын да, топ ішінде талқылауы, түсіндіруі.

Реті Критерийлер Баға
1 Топтық ережені сақтауы
2 Топтық талқылауға қатысуы

Бағалау парағы
Әдебиеттік оқу (4-сынып)
Тақырыбы: Атымтай жомарт
Оқушының аты – жөні:
Жұптарда өзара бағалау
Тапсырма:Жомарт,бай,кедей,еңбекқор сөздерін қолданып, қысқа мәтін құрастыру
14-15——5
Реті Критерийлер 3 4 5
1 Мәтіннің қысқа,әрі түсінікті болуы
2 Мәтіннің басы мен аяғының болуы
3 Мәтіннің идеясы
4 Қорытынды БАҒА
11-13——4
8-10——-3