Қазіргі діни жағдай

Тақырыбы  14Қазіргі діни жағдай
МақсатыТақырып  ұғымын меңгере отырып  тапсырмаларды орындауда олардың  түрлерін ажыратуға дағдыланады
Жалпы мақсатТақырыпты  түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеОқушылар тақырып   ұғымын  біледі, түснеді және тапсырма орындауға пайдаланалана отырып сабаққа қызығушылығы артады , өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдерМиға шабуыл,Инсерт, Ыстық орындық, Кім шапшаң,Венн диаграммасы
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 


 

 

 

 

 

 

 


 

 

Тренинг

Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы  топқа бөлу

Алтын ереже құру  қажеттігі туралы айту.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар  таратып беру

«Сандарды бейнеле» ойыны

арқылы психологиялық ахуалды жақсарту

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Фигуралар  арқылы топтар өзара бағалайды.

Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу.

 

 

Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар

 

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Оқушы  берген тапсырманы орындау
Түсіну«Инсерт » әдісін пайдалану  арқылы өткен тақырыпты қайталау және жаңа сабақтың тақырыбын ашу

 

Интербелсенді  тақтада берілген   слайда көрсетілген мәтінмен жұмыс жасау, әр топ  берілген тапсырмадағы тақырыпты і табу керек.   Бұл тапсырманы оқушы орындай отырып, тақырыпты өз бетімен игереді, түсінбеген жерін түртіп алады және ең бастысы сыни ойлау дағдысы қалыптасады.

 

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау

ҚолдануВенн  диагамманы  талдау

Тақырып туралы

Тақырыптың  мазмұнын қысқаша баяндайды, тақырыптың ең маңызды жерін ең қызық жерін табады, оны  неге қызық деп тапқанын айтады, тақырып туралы ақпарат жинайды

байланыстырады, суреттейді — өз бағасын береді

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.

Сергіту сәті«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау«Ыстық орындық» арқылы тақырыпты талдау

Тақырып жарысы: Қазіргі діни жағдай

Әр топтан ортаға оқушы шығып  өз ойларын бүгінгі сабақ жайлы айтып кетулерін тапсырдым. Ол үшін слайдта көрсетілген суреттер мен арнайы тапсырмалар таратып беру керек.  Тақырып алған топтар сол тақырыпшаны оқып шығады. Оқушы өздеріне берілген тапсырманы   1 минутта тақтада айтып- түсіндіріп бередіБерілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек.

Оқып біткен соң әр топтан оқушы ортаға ыстық орындыққа отырып  Отаным жайлы сөйлеп не түсінгенін айтады. Бірін – бірі тыңдайды. Әр топтан сөйлеген ортаға шығып оқушыны сол топтың оқушысы толықтырады.

ЖинақтауКім  шапшаң ойыны  арқылы  сабақты  жинақтайдсұрақ жауап сәтіТоп бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты сұрақтар беруіТоптар сұрақ- жауап арқылы өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін өзі топпн бағалайды
РефлексияСтикерлерді толтыру

ББҮ кестесі

Оқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру