Сипаттау мәтіні

 

Сабақтың тақырыбыСипаттау мәтіні
Сабақтың мақсатыСипаттау мәтіні туралы ұғымдарын тереңдету, сипаттаудың не үшін қажет екенін аңғарту.
Міндеті Оқушыларды заттарды нақты белгілеріне қарай өзара салыстырып сипаттай білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеу тілін, ақыл-ойын дамыту.
Нәтиже1.Мәтін деген не екенін біледі;

2. Мәтіннің түрлерін анықтай алады;


3.Жұппен, топпен жұмыс жасай біледі

Сабақтың түріАралас сабақ
Әдіс -тәсілдерСыни тұрғыдан ойлауды үйрету, Оқыту және оқу үшін бағалау, Оқытудағы жаңа әдіс – тәсілдер, Оқыту мен оқуда АКТ-ны қолдану.
  
Қажетті материалдарИнтерактивті тақта, маркер
  
Мұғалімнің іс-әрекеті   Оқушының іс-әрекеті
1.      Сәлемдесу

2.      Ұйымдастыру

3.      Топқа бөлу

4.      Бағалау парағы

 

1.      Сәлемдеседі


2.      Өздерін ретке келтіру

3.      Топқа бөліну

Сурет қиындыларын құрастыру арқылы топқа бөлу.

                                                  І Үй тапсырмасын тексеру

Әңгімелеу мәтіні неше бөліктен тұрады?

Берілген жоспар бойынша құраған әңгімелеу мәтінін оқыту, талдау.

-Мәтін дегеніміз не?

-Мәтін түрлерін ата?

 

 Мұғалімнің іс- әрекетіОқушының іс-әрекеті  
  Оқушыларды топқа бөлу ,

Топ басшыларын сайлау

Бағалау критерийлерімен таныстыру.

Оқушылар  белсене  қатысады.

Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Оқушылар бірін-бірі  бақылап топта жұмыс  жасайды.

 

  
  

ІІI Жаңа сабақ

Тақырыпқа шығу мақсатында видео материал көрсетіледі

 

«Ой қозғау»

«Бұл не?»ойынын ойнату.Ойынның шарты:әр заттың белгісі арқылы сипаттап айтып,ол заттың атын табу

 IY Оқулықпен жұмыс.

Әр топ жекелеген тапсырмалар орындайды.

12-жаттығу Мәтінді оқып,онда не туралы айтылғанын анықта.Мәтінде не сипатталған?Қызғыштың қандай белгілері айтылған?

Мәтіннің алғашқы бөлігін көшіріп жазу.Мәтіннің қай түрі екенін айту

 

14- жаттығу Суреттерге қарап,қарлығаш пен сауысқанды салыстырып сипаттау.

 

Y  Сергіту сәті

YI  «Ойлан, жұптас, талқыла»

1-топ Сәйкестендір

Сипаттау мәтіні

Пайымдау мәтіні

Әңгімелеу мәтіні

2-топ

 Аңды сипаттайды.

3-топ Тест

4-топ Сөйлемдердегі сөздердің орнын тауып жаз. Мәтінге ат қой.

Құс, жыртқыш, лашын. Сұр, көк, арқасы, оның. Болып, келеді, ал, ақ, сұрлау, алқымы. Және, қанаты, ұзын, сүйір.

 

 

 

 

 

Тақырыпқа шығу үшін материалды топпен талқылап анықтайды

 

 

 

 

 

 

Оқушылар топпен жұмыс жасайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

әр топ бір-бірін бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 YIII БағалауТоп жетекшілері бағалау парақшасындағы ұпайларды айтып, сабақтың критетийлеріне сай оқушыға жиынтық баға қойылады.  
 IX Кері байланыс

Бүгін не үйрендіңіздер?  Сабақта үйренгенді қалайша пайдалануға болады деп ойлайсыздар?  Бүгінгі сабақ қалай өтті?

Оқушылар стикерге сабақтан алған әсерлері жайлы жазады.  
 Үйге тапсырма