Бақылау жұмысы

 

 

Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы №2


Сабақтың мақсаты:

  • Оқушыларға өтілген тақырыптарды қайталату, білімдерін практика жүзінде қолдана білуге үйрету.
  • Оқушылардың сыныпта өтілген материалдарды қайталатып,  білімдерін дамыту.
  • Оқушыларды ұқыптылыққа, еңбекқорлыққа, төзімділікке тәрбиелеу.

 

Сабақтың түрі: Білімді бекіту

Сабақтың көрнекілігі: Тест парақтары

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру бөлімі
  2. Бақылау жұмысы
  • Қорытындылау

 

  1. Ұйымдастыру бөлімі

 


М: Саламатсыздарма, оқушылар?!

О: Саламатсызба, ағай?!

М: Отырыңыздар. Бүгін кім кезекші? Сыныпта кім жоқ?

О:

 

 

  1. Бақылау жұмысы

 

I нұсқа

  1. Өрнекті ықшамдап, мәнін табыңдар:

Мұндағы а = 5

 

  1. Теңдеуді шешіңдер:

 

  1. Есепті теңдеу құру арқылы шығарыңдар.

Нұрила бір таңбалы ең үлкен санға екі таңбалы ең үлкен санды бірнеше рет қосты. Нәтижесінде қосындының мәні үш таңбалы ең үлкен санға тең болды. Екі таңбалы ең үлкен сан неше рет қосылды?

 

  1. АОВ – жазыңқы бұрыш.
  • AOD бұрышының градустық өлшемін табыңдар.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Меншікті жылдамдығы 7 км/сағ ескекті қайық өзенде ағыспен жүзіп, 2 сағатта 18 км қашықтыққа барды. Ағыс жылдамдығын табыңдар.

                                                 

 

 

 

 

                                                  II нұсқа

  1. Өрнекті ықшамдап, мәнін табыңдар:

Мұндағы х = 4

 

  1. Теңдеуді шешіңдер:

 

  1. Есепті теңдеу құру арқылы шығарыңдар.

Мирас екі таңбалы ең кіші санға екі таңбалы ең үлкен санды бірнеше рет қосты. Нәтижесінде қосындының мәні төрт таңбалы ең кіші санға тең болды. Екі таңбалы ең үлкен сан неше рет қосылды?

 

  1. COD – жазыңқы бұрыш.
  • AOC бұрышының градустық өлшемін табыңдар.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Меншікті жылдамдығы 19 км /сағ катер өзенде ағысқа қарсы жүзіп, 3 сағатта 48 км қашықтыққа барды. Ағыс жылдамдығын табыңдар.

 

 

Шығарылу жолдары:

I нұсқа

  1. Өрнекті ықшамдап, мәнін табыңдар:

Мұндағы а = 5

 

  1. Теңдеуді шешіңдер:

                                              

 

  1. Есепті теңдеу құру арқылы шығарыңдар.

Нұрила бір таңбалы ең үлкен санға екі таңбалы ең үлкен санды бірнеше рет қосты. Нәтижесінде қосындының мәні үш таңбалы ең үлкен санға тең болды. Екі таңбалы ең үлкен сан неше рет қосылды?

 

  1. АОВ – жазыңқы бұрыш.

AOD бұрышының градустық өлшемін табыңдар.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Меншікті жылдамдығы 7 км/сағ ескекті қайық өзенде ағыспен жүзіп, 2 сағатта 18 км қашықтыққа барды. Ағыс жылдамдығын табыңдар.

Шарты:

Ʋм = 7 км / сағ

t= 2 сағ

S = 18 км

Ʋа — ? км / сағ

Шешуі: Ʋа-пен = 18 : 2 = 9 (км / сағ)

               Ʋа = 9 – 7 = 2 (км /сағ)

Жауабы: Ʋа = 2 км / сағ

 

 

                                                  II нұсқа

  1. Өрнекті ықшамдап, мәнін табыңдар:

Мұндағы х = 4

 

  1. Теңдеуді шешіңдер:

 

  1. Есепті теңдеу құру арқылы шығарыңдар.

Мирас екі таңбалы ең кіші санға екі таңбалы ең үлкен санды бірнеше рет қосты. Нәтижесінде қосындының мәні төрт таңбалы ең кіші санға тең болды. Екі таңбалы ең үлкен сан неше рет қосылды?

 

  1. COD – жазыңқы бұрыш.
  • AOC бұрышының градустық өлшемін табыңдар.

 

 

 

 

 

 

 

  1. Меншікті жылдамдығы 19 км /сағ катер өзенде ағысқа қарсы жүзіп, 3 сағатта 48 км қашықтыққа барды. Ағыс жылдамдығын табыңдар.

Шарты:

Ʋм = 19 км / сағ

t= 3 сағ

S = 48 км

Ʋа — ? км / сағ

Шешуі:     Ʋа-қ = 48 : 3 = 16 (км / сағ)

                  Ʋа = 19 – 16 = 3 (км / сағ)

Жауабы: Ʋа = 3 км / сағ

 

  • Қорытындылау

Бақылау жұмысын жинап алып тексеру

 

 

I нұсқа

  1. Өрнекті ықшамдап, мәнін табыңдар:

Мұндағы а = 5

 

  1. Теңдеуді шешіңдер:

 

  1. Есепті теңдеу құру арқылы шығарыңдар.

Нұрила бір таңбалы ең үлкен санға екі таңбалы ең үлкен санды бірнеше рет қосты. Нәтижесінде қосындының мәні үш таңбалы ең үлкен санға тең болды. Екі таңбалы ең үлкен сан неше рет қосылды?

 

  1. АОВ – жазыңқы бұрыш.

AOD бұрышының градустық өлшемін табыңдар.

 

 

  1. Меншікті жылдамдығы 7 км/сағ ескекті қайық өзенде ағыспен жүзіп, 2 сағатта 18 км қашықтыққа бар

  II нұсқа

  1. Өрнекті ықшамдап, мәнін табыңдар:

Мұндағы х = 4

 

  1. Теңдеуді шешіңдер:

 

  1. Есепті теңдеу құру арқылы шығарыңдар.

Мирас екі таңбалы ең кіші санға екі таңбалы ең үлкен санды бірнеше рет қосты. Нәтижесінде қосындының мәні төрт таңбалы ең кіші санға тең болды. Екі таңбалы ең үлкен сан неше рет қосылды?

 

  1. COD – жазыңқы бұрыш.

AOC бұрышының градустық өлшемін табыңдар.

 

  1. Меншікті жылдамдығы 19 км /сағ катер өзенде ағысқа қарсы жүзіп, 3 сағатта 48 км қашықтыққа барды. Ағыс жылдамдығын табыңдар.