«Көңілді қыс». Жіңішке дауысты дыбыстар.

 

Сабақтың тақырыбы: «Көңілді қыс». Жіңішке дауысты дыбыстар.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды өлеңді мәнерлеп оқуға жаттықтыру, ойын жүйелі жинақтап сөйлеуге үйрету және жіңішке дауысты дыбыстар туралы білімін кеңейту.
Күтілетін нәтиже:Алған білімдерін өмірде қолдана білу.
Әдіс-тәсілдер:Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;

Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Ресурстар:АКТ,флитчарттар,маркер,қыс туралы тақырыпты суреттер,
Сабақ кезеңдеріУақытыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Психологиялық дайындық


Топқа бөліну

3 минутОқушыларды шаттық шеңберіне тұрғызу. «Қыс» тақырыбында тренинг. «Қар», «қырау», «боран», «тұман» бойынша топқа бөлінеді 

Тренинг біткеннен кейін,топқа бөлініп отыру.

 

Үй жұмысын тексеру

10 минутӨрмекші,құмырсқа,қарлығашРөлге бөліп сахналау
Білу

Ой ашар

5 минут       Дауысты дыбыстар

 

жуан                   жіңішке

 

Өткенге шолу,білімдерін толықтыру

Бейне үзінді «Қыс қызықтары»2 минут«Әли мен Айя» туралы бине үзіндіні көрсету.Оқушылар көргендерін талқыға салады
Түсіну


Жаңа сабақ

 

10 минутӨлеңді мәнерлеп оқу.

-Өлеңде қыс мезгілі қалай суреттелген?

-Қысқы ойын түрлерін ата?

-Өлеңнен жіңішке дауысты дыбысы бар сөздерді тап.

Тізбек бойынша оқыту

Сұрақтарға жауап береді

Қолдану

Топпен жұмыс

8 мин1-топ «Көңілді қыс» сурет салу

2-топ Семантикалық карта

3-топ «Мен қармын»образға кіру

4-топ «Қыс» сөзін топтастыру

 Топпен жұмыс,постер қорғау
Талдау

Ой толғаныс

3минСөздік диктант

Қыс,  боран, қырау, тұман,

жел, суық, аяз, саптама,ішік,тұмақ

 

Өздік жұмыс жасау.

Жинақтау

Сабақты қорытындылау  Кері байланыс

2 мин 

«Бес саусақ»

 

Сабақ бойынша кері байланыс жасау.

Бағалау2 минТабыс критерийлеріОқушылар өзді-өзін бағалайды