баскетбол добын қозғалыста қағып алу
Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі: Сүлеймен Гүлмайра Құлтайқызы
Тақырыбы: баскетбол добын қозғалыста қағып алу
Сабақтың мақсаты: оқушылардың баскетбол ойынына қызығушылығын
арттыру, қозғалыста допты қағып алуды үйрету.
| Сабақтың мазмұны | Уақыты | Әдістемелік нұсқаулар | |
| Дайындық бөлімі | |||
|   І  | Сынып оқушыларын сапқа тұрғызу,мәлімдеме қабылдау, сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. Орнындағы бұрылыстар. Жалпы дамыту жаттығулары қозғалыста. Спорт залды айнала жүру екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен жүру -Екі қол белде өкшемен жүру, -Екі қол белде аяқтың ішкі және сыртқы жағымен жүру, орташа боймен жүру. Жеңіл жүгіріс: Залды айнала жеңіл жүгіріспен жүгіру -Қолды алға айналдыру -Қолды артқа айналдыру Тізені кезек-кезек жоғары көтеріп жүгіру Отырып жүру ортаға дейін Жылдам жүгіру Жәй жүру Жалпы дамыту жатығулары орнында Б.қ. аяқ иық мөлшерінде , қол белде 1-2 – басты оңға, 3-4 солға айналдыру; Б.қ. иық мөлшерінде, қол иықта 1-4 –иықты алға, 1-4 артқа айналдыру Б.қ. екі қолды қайшылау Б.қ. қол белде белді айналдыру Б.қ орнымыздан отырып тұру Орнында адымдау  |     15* 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 4-5рет 4-5рет 4-5рет 4-5рет 4-5рет 
  | Оқушылардың спорттық киімін тексеру Бұйрықтардың дұрыс орындалуын қадағалау. 
 Жаттығуды сол аяқпен бастау 
 Арақашықтықты сақтау,денені тік ұстау 
 Алаңды толық пайдалану 
 Еркін жүгіру 
 Жаттығу орындағанда, қатарда келе жатқанда бір- бірін итермей, соқпай, шалмай жүру және жүгіру 
 
 
 Орнында жаттығу жасағанда дұрыс сапалы жасау 
  | 
| ІІ | Негізгі бөлім | 25* | |
|   
 
  | Баскетбол добын қозғалыста қағып алу жайлы түсінік беру. Колоннаға орналасқан оқушылар қалқаншаның астына – беткі сызыққа орналасады. Оқытушы колоннадан 4-5 метр жерге доппен тұрады. Бірінші болып тұрған оқушы колоннадан жүгіріп шығып допты қозғалыста қағып алады да тоқтайды. Топқа бөлініп баскетбол ойнау.  | Жаттығу жасағанда әр жаттығудың нәтижесіне жету.Мұғалімнің командасын дұрыс пайдалану. Осы жаттығу жылдамдықты жетілдіреді. | |
| ІІІ | Қорытынды бөлім | 5* | |
| Сынып оқушыларын сапқа тұрғызып, бағалау және қателерін айту. Үздік оқушыларды анықтау. | Сынып оқушыларын сапқа тұрғызып, журнал арқылы күнделіктеріне баға қою. | 
мен Гүлмайра Құлтайқызы