Қанайналым жүйесі. Жүрек және оның қызыметі

Тақырыбы  Қанайналым жүйесі. Жүрек және оның қызыметі
МақсатыҚан айналасы мүшелері, жүректі шынықтыру және оның маңызын топ арқылы   түсіне отырып, білімін, ой-өрісін дамытуға дағдыланады

 

Жалпы мақсатТақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. Оқушының сыни ойлауы қалыптасады
Күтілетін нәтижеТақырып арқылы меңгерілген ойлары толығымен  тақырыптар бойынша менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып топпен жұмысты атқаруға  машықтары дамиды.

 

7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


 

Қолданылатын әдіс-тәсілдерМИға шабуыл, Көңілді тапқырлар ойыны, Интервьюәдісі, Ыстық орындық, Ойлан бірік- бөліс
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Тренинг

Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы  топқа бөлу

Алтын ереже құру  қажеттігі туралы айту.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар  таратып беру

«Сандарды бейнеле» ойыны

арқылы психологиялық ахуалды жақсарту

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Фигуралар  арқылы топтар өзара бағалайды.

Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу.

Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

Миға шабуыл

 

Жалпы  сыныпқа өткен тақырып бойынша сұрақтар тарату, Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқаСұрақтарға жеке жеке жауап береді
ТүсінуКөңілді тапқырлар ойыны бойынша

Топтар арасында жарыс

Тапырма беріп, әр топтан ортаға оқушы шығарып ойын ойнату, оқушылардың қызығушылығын арттыруТақырыптың  мағанасын түсінгендерін  тексеру мақсатында ойын ойнату
ҚолдануОйлан,бірік,бөліс тапсырмасы. Суреттен көрсете отырып  постер арқылыӘр топқа тапсырма беріледі, сол тапсырманы суретер арқылы көрсетеді, нәтижесін постерге саладыЖеке ойланады,топ болып біріге жұмыс жасайды,басқа топтарға бөліседі.
Сергіту сәті«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
ТалдауИнтервью әдісі

арқылы тақырыпты талдау үшін тапсырма беру

 

Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіру

Соңында интервью әдісін пайдалану арқылы жаңа тақырыпты меңгерту және сабақты талдату

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша бір- біріне жаңа тақырып көлемінде интервью арқылы сұрақ- жауап жүргізу

Ол үшін әр топтан ортаға оқушы шығып интервью сәтін жүргізеді

ЖинақтауТоппен жұмыс

Ыстық орындың әдісі арқылы  тапсырма беру

Топтарға жаңа тақырып бойынша   тапсырмалар тартып, түсіктерін ортаға әр топтан шығартып айтқызуБерілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін өзі топпн бағалайды
РефлексияСтикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру