Квиллинг өнері

Сабақ тақырыбыКвиллинг өнері
Жалпы мақсаттарКвиллинг өнеріне сипаттама беру . Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту. Халқымыздың  асыл мұраларын, салт-дәстүрін өнерін құрметтеуге тәрнбиелеу,  өз бетінше ұқыпты әрі жылдам жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
ӘдісіСТО, Ой шақыру стратегиясы,бағалау критерийі
Түйінді идеяларЖаңа технологияға сүйенiп оқушылардың жаңа сабақтан және өткен сабақтан алған бiлiмдерiн тиянақтау. Сауаттылыққа, әділдікке, жылдам ойлауға және жұмыс істеуге үйренеді.
Оқыту нәтижелеріОқушылар өз қөзқарастарын дәлелдеуге, шығармашылық тапсырмаларды орындауға, белсенді жұмыс істеуге дағдыланады.
Көрнекіліктер, құрал-жабдықтарГүл көбелек, түрлі қағаз, қалам, қайшы, желім, стикер
ДереккөздерОқулық, интернет желісі, Мектептегі технология журналы
Сабақ барысыУақытыӘдіс-тәсілдерМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіБағалау(формативті, суммативті)
Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

үй тапсырмасын тексеру;


— ұйымдастыру

-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;

— белсенді әрекетке жұмылдырылады;

— ойлау жұмысына ынталандырылады

3 мин

 

 

 


 

 

8 мин

 Оқушыларды түгендеу. Шаттық шеңберін құру

Топқа бөлу:

1 топ:  Гүл

2 топ: Көбелек

 

Ілмекті тоқу технологиясы

 

 

 

Гүл және көбелек суреттерін құрау арқылы топқа бөлінеді.

 

 

Ауызша сабақ айтады

 

Ілмекті тоқу технологиясы жайында түсінгенін баяндайды

 

 

Формативті бағалау
2-кезең: Мағынаны ажырату:

— оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

— жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады;

 

15 мин«Ой қозғау»

 

 

 

 

Постер қорғау

 

Квиллинг өнері жайында толық мәлімет беріледі.

 

1 топ. Квиллингтің шығу тарихы

2 топ Қолданылатын материалдар

Сергіту сәті:

Оқушылар назары тақтаға ауады.

 

 

Оқушылар толықтай тақтаға қарап, тыңдайды.

 

Оқушылар білгендерін айтады.

Топтық жұмыс

 

Жасаған жұмысына қарай топбасшылары топ мүшелерін бағалау парағына бағалайды.
3-кезең: Ой- толғаныс:

—          анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;

 

—          синтез, бір-бірімен ой бөліседі.

 

—          сабақ қорытындысы

 

—          Бағалау

10 мин

 

 

5 мин

 

 

 

 

Сарамандық жұмыс

 

 

 

Оқушыларға жақсы көңіл-күй сыйлау үшін «Көңіл толқыны» күйі ойнап тұрады.

 

 

Жұмысын қорғау

Оқушылар қызығушылықпен, ынтамен тапсырманы орындайды,өзіндік ой қалыптасады.

Оқушылар қауіпсіздік ережелерімен танысады.

Өзіндік пікір нәтижесінде қалыптасқан ойларын ортаға салады.

 

Шығармашылық деңгейі артады.

Әр топ өз жұмысын қорғайды.

 
Қорытынды2 минСөзжұмбақ «Панно»Оқушылар бүгінгі сабақта алған білімдерін қорытындылайды 
Рефлексия2 мин«Екі жұлдыз бір тілек»Екі жақсы жақтарын және бір ұсынысӘр топтың белсенділігін бағалау
Келесі оқуға  арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)2 минКвиллинг өнеріШығу парағын толтыруСуммативті бағалау