Ж. Аймауытовтың «Қартқожа» романынан үзінді

С. тақырыбы:  Ж. Аймауытовтың  «Қартқожа» романынан үзінді

С. мақсаты:

Автордың сегіз қырлы  бір сырлы  талант иесі екенін  және « Қартқожа» романының  тақырыбы мен  идеясын меңгереді,  кейіпкерлер туралы  білімдері қалыптасады.


С.  түрі: Дәстүрден тыс

  • С. әдісі:Домино, СТО «Блум» таксономиясы, «Ұшақ» жасау,  акт, дарынды  және талантты балармен жұмыс

С.көрнекілігі: Оқулық, Ж. Аймауытов «Қартқожа» романы кітабы, стикер,  Блум токсономиясы сызылған кесте, ұшақ жасауға арналған қағаздар, конфеттер.интернет, хрестоматия ,интербелсенді тақта

С. барысы:  І Ұйымдастыру кезеңі.

                         Сергіту сәті.  «Қара жорға»

Топқа бөлу:  канфет алу арқылы топқа бөлу


Қызығушылықты оятуМағананы тануОй толғау
1.«Домино» .

Қызыл қағазға  –сұрақ

Жасыл қағазға – жауап

Топтар  қағазымен ауысады. Сосын домино құрастырады.

Жүсіпбек Аймауытовтан алған білімін  пысықтайды.

 

Блум  таксономиясы арқылы  сұрақ қою.

Білім«Қартқожа»романы жайлы не білесіз?
ТүсінікРоманның тақырыбын неге Қартқожа деп қойған?
ҚолдануКартадан романның бастау алған жерін көрсет?
АнализІ Жансүгіровтың «Күйші» поэмасы мен

Ж. Аймауытовтың «Қартқожа»  романы болған  оқиға қалай өрбиді?

СинтезІ Жансүгіровтың «Күйші» поэмасындағы  Қарашаш бейнесі мен

Ж. Аймауытовтың «Қартқожа»  романындағы  Қартқожа бейнесінің арасындағы  ұқсастықпен айырмашылық байқадыңыз?

БағалауОсы екеуінің арасындағы байланысты бағалар едің?
шығармашылықЕгер сендер  жазушы болсаңдар, Қартқожа  тағдарын  қалай аяқтар едіңдер?
·        «Ұшақ» жасау

·        Бір қанатына сұрақ жазу.

·        Ұшыру, екінші қанатына жауап жазу.

·        Үшінші ұшырғанда тексеру.

 

 

 

Бағалау:

Жұмыс түрлері5432
Түсіндіруі    
Анализі    
синтез    
шығармашылығы    
Белсенділігі    
Сөздік қоры