Етістік шақтары

Пән мұғаліміӘлимағанбет Бағдат Сембайқызы
Күні: 12.02.14Сабақ 3
Сабақтың атауыЕтістік шақтары
СілтемеПризентациялар,слайдтар,мультидимиялық көрсетілімдер

4-сынып «қазақ тілі»оқулығы Атамұра баспасы,Бағалау парақшасы

Жалпы мақсатыБілу: Оқушыларға етістіктің шақтары туралы жалпы мағлұмат беру, іс- әрекеттің  белгілі бір  уақытта  жүзеге асатынын аңғарту

Есте сақтау:


мәтінмен жұмыс жасай отырып, жаңа ақпараттарды есте сақтау;

Оқу қаблеті:маңызды ақпаратты сыни ойлау кезінде пайдалану , маңыздылығын анықтау;

Пікірталас:Өз ойларын өзгелермен бөлісу

Оқу нәтижелері-Сыни ойлауға ,басқаның пікіріне сыни қарауға үйретеді.

-атмосфералық ынтымақтастықты қалыптастыру.

-Бірлескен жұмыс нәтижесін анықтау.


-Өз пікірін  ашық білдіреді.

-Оқушы бойында көшбасшылық қаблеті қалыптасады.

— Дарынды, талантты оқушылардың қаблеттері анықталады

Сабақта туындаған негізгі идеялар

 

Сабақта оқушылар тапсырманы дұрыс орындауға және өзін-өзі тексеруге қажетті,, заман талабына оқытудың жаңа әдістерін  жаңа білімді игеруде қолдану
Қолданылған ресурс және қөрнекіліктерОқулық,интерактивті тақта,слайдтар,тақырыптық суреттер,формативтік бағалау құралдары
 

Сабақ барысы

 

1.Ұйымдастыру бөлімі

2.Топқа бөлу

3 Үй тапсырмасын тексеру

3.Миға шабуыл

4.Оқулықпен жұмыс

5 Қортындылау

6 Үйге тапсырма беру

7 Бағалау парақшасын ұсыну

 

1 Ұйымдастыру бөліміПсихалогиалық дайындық Сәттілік тілеу.

Бір-бірімізге қарап хормен   бүгінгі күнге  тілек тілейміз.

Қуанамын мен де,

Қуанасың сен де.

Қуанайық ,достарым,

Арайлап атқан күнге.

 1.     Топқа бөлу
2.Үй тапсырмасын тексеру3 Өткен материалдарды елестету

Етістіктің жіктелуі дегеніміз не?

Қайталау, етістік сөздерін ә жақта жіктеу

 5.Миға шабуыл

Етістік дегеніміз не?

Сұрақтарын ата?

Өзара топ бойынша талдау

3 Жаңа сабақ19- жаттығуды орындату  арқылы етістіктің  шақтары туралы  түсінік беріледі. Жұмбақтағы  саптадық, қайрадық  етістіктері  іс әрекеттердің  істеліп кеткені,  ал орамсыз етістігі  әлі істелмеген, енді іске асатын әрекетті білдіріп тұрғаны  байқатылады. Сол арқылы  етістіктердің  уақыт ұғымымен  тығыз байланысты екенін  аңғарамыз.

20- жаттығу да осы  мақсатты көздейді .

ІV. Оқулықпен жұмыс:

а) Берілген етістіктерді  өзгертіп үш жақта  жазу (21)

ә)суреттегі зат атауларын қатыстырып, іс әрекеттің  бұрын болып кеткенін  және алдағы уақытта  болатынын білдіретін сөйлемдер құрастыру (22)

б) Сөйлемдерді көшіріп жазып, етістіктердің  астын сызу, олардың қай шақта тұрғанын дәлелдеу (23)

 

4.ҚортындылауЕтістік шақтары ерекшеліктеріне қарай бөлу
5.Үйге тапсырма24-жаттығу Етістік шақтарына бөлу
6.Бағалау Бағалау парақшасы