«Брейн-ринг» оқыта үйрету ойыны.

«Брейн-ринг» оқыта үйрету ойыны.

Мақсаты: оқушылардың білімдерін білім іскерлік дағдыларын қорыта бекіту.

Ойынның шарты: Құрал-жабдығы.


  1. Нөмірлері және атқаратын ролі жазылған жетондар;
  2. Тапсырмаларға арнап 4 бөлікке бөлінген шеңбер;
  3. Сандар жазылған төртбұрыштар;
  4. Сары (3), жасыл (4), көк (5) түсті фишкалар және толықтыру үшін жарты фишкалар;
  5. Үстелдер сілтемесі;
  6. Ортақ бағалау парағы;
  7. Тапсырмалар;
  8. Тапсырмалардың жауаптары.

Ойынның жүру барысы.

Сынып 5 адамнан топтарға бөлінеді. Мұнда 4 ойыншы және бір жүргізуші болады. Ойынға қатысушыларға нөмір жазылған жетондар таратылады. Әрбір топ жеке үстел басында отырады. Үстелдің үстінде үстелдің сілтемесі және 4 өлікке бөлінген жаймалар осы карталардың үстіне тапсырмалар жазылған карточкалар келесі ретпен қойыларды: астында – бірінші деңгей сұрақтары (3) оның үстіне 2-деңгей сұрақтары (2), ең үстінде 3-деңгей сұрақтары (1). Әр бөлікте бір сұрақтан «А» туринир. Үстіңгі сұрақтарға дайындықсыз жауап беріледі (блиц-турнир). Екінші сұрақтарға дайындалуға 3-5 минут беріледі. Астынғы сұрақтардың жауабы ең күрделі, оларға 7-10 минут уақыт беріледі.

Жүргізуші жайманы жаяды. Мысалы: «2» саны түсті дейік, яғни 2-ші ойыншы бастайды, дұрыс жауап толық болмаса, онда кез келген ойыншы оны толықтырып жарты фишка ала алады. Әрбір топқа бірдей тапсырмалар даярланады, алайда олар әртүрлі болуы да мүмкін, онда ойын 2-ші нұсқа бойынша жүргізіледі.

Билеттер орналастыратын шеңбер.

1
2
3
4

 


 

 

 

 

 

 

Ойынға қатысушылар жетоны:

1
2
3
4

 

 

 

 

Ойынның тапсырмасы:

ІІІ деңгей тапсырмасы.

  1. Эл.тоғы дегеніміз не?
  2. Тоқ қөздерін ата?
  3. Эл.қорғааушы күш деп нені атайды?
  4. Электірлік шамаларды, электрлік құралдарды ата.

ІІ деңгей.

  1. Эл.тоқтың пайда болуы және ұзақ сақталуы үшін қажетті және жеткілікті шарттарға жатады?
  2. Өткізгіштің меншікті кедергісі қандай шамаларға байланысты?
  3. Металл өткізгіштер кедергісінің температура эл.тәуелділігі қандай?
  4. Асқын өткізгіштік құбылысы туралы не білесіңдер?

І деңгей. Тапсырмалар.

  1. Электр тізбектеріндегі элементтерді тізбектей жалғаудың қандай мысалдарын білесіңдер?
  2. Электр тізбектеріндегі элементтерді параллель жалғаудың қандай мысалдарын білесіңдер?
  3. Параллель жалғанған өткізгіштердің ұштарындағы керней туралы не айтуға болады?
  4. Қысқа тұйықталу қай жағдайларда кездесіп қалуы мүмкін?

Деңгейлік тапсырма жауаптары ІІІ деңгей.

  1. Электр тоғы зарядталған бөлшектердің реттелген қозғалысы.
  2. Тоқ көздері: аккумулятор, гальв.элем.генератор.
  3. Электр қозғаушы күш бөгде күштің әрекетін сипаттау үшін пайдаланады.
  4. Электрлік шамалар: тоқ күші, кернеу, кедергі, электрлік құралдар: амперметр, волтьметр, омметр.

ІІ деңгей.

  1. Электр тоғы пайда болды және ұзақ сақталуы үшін тоқ көздері болды қажет, электр өрісі бар болуы қажетті, еркін электр зарядтарын тасымалдаушылар бар болғанда.
  2. Өткізгіштің меншікті кедергісі:

P~R                   P~S            P~

  1. Металл.отк.кедергісінің температура проп. Қызд.темп.сымының кедерг.артады.
  2. Асқын откізгіш деп таза металлдің және бірқатар қоспалардың кедергілерінің абсолюттік 0-ге жақын температурасы кенет 0-ге дейін төмендеп куб айтады.

І деңгей.

  1. Электр тізб.элементтерді тізб.жалғау өмірде көп қолданады. Мысалы: гирлянда.
  2. Электр тізб.элем.парал.жалғ.өмірде көп қолданады.
  3. Парал.жалғ.өткізгіштің үштарындағы кернеу бірдей болғаны қолайлы.
  4. Қысқа тұйықталу тоқ көзінің кедергісі өте аз отк.тұйықталуы.

Қорытынды: Оқушыларға берілген фишка бойынша бағалау.

Үйге тапсырма: Қайталау.

6- сабақ