Сын жұмысы. Диқан мен жер.

Сабақтың тақырыбы: Сын жұмысы.

Диқан мен жер. Сабақтың мақсаты:

а)  білімділік: оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін тексеру әрі
сау
аттылыққа баулу мақсатында сын жұмысын жүргізу.


ә) дамытушылық: ой-өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту, сауаттылыққа баулу.

б)  тәрбиелік; елін, жерін, Отанын қадірлеуге, адамгершілікке, адалдыққа,
еңбексүйгіштікке т
әрбиелеу.

Сабақтың түрі: сын сабағы.

Сабақтың әдісі: түсіндіру, суреттеу, салыстыру, сұрақ-жауап, мәнерлеп оқу, сөздікпен жұмыс, бағалау, бекіту, қорытындылау.

 Сабақтың көрнекілігі: диктанттар жинағы.


Сабақтың формалары: жеке баламен, топпен, сынып ұжымымен жұмыс жүргізу.

Сабақтың типтері: Ұйымдастыру кезеңі, жаңа сабақты түсіндіру, қорытындылау,

 Сабақтың барысы:

а) Ұйымдастыру кезеңі.

  1. Сәлемдесу.
  2. Кезекші мәлімдемесі.
    З.Журнал бойынша түгелдеу.
    Жаңа сабаққа дайындық.

ә)Жана сабақты түсіндіру.

Бүгінгі жаңа сабақта оқушылардың өткен тақырыптар бойынша алған білімдерін тексеру мақсатында сын жұмысын жүргіземін.

Оқушыларға сын жұмысына арналган дәптерлерін таратып шығамын да, сын жұмысының тақырыбымен таныстырамын. Бүгінгі күнді, мәтін тақырыбын тақтаға жазып шығамын да мәтін мазмұнын мәнерлеп оқып шығамын. Мәтін 110 сөзден тұрады. Содан кейін мәтіннің әрбір сөйлемді жеке оқып мәтінді жаздыруға кірісемін.

Диқан мен жер

Мен диқанмын, жерді сүюге, білуге тиіспін. Мен туған жерді жырлайтын өзімше ақынмын. Жетісуды, оның ішінде Көксу, Тентек, Қаратал бойын, жақсы білемін. Өзімнің туған жерім —Малайсары. Жетісу — аса сұлу жер. Қайда барсам да, Жетісудан сұлу, әдемі жерді көрмедім.

Диқанның жермен кіндігі бір. Оларды ажыратсаң өледі. Не диқан өледі, не жер өледі. Жер мен диқанның қасиетінің өзі осында. Бұл ғана емес, осы жердің астында қанша жерде тас жатыр, қай жерде қанша су бар, қай жерді қанша суғару керек, қай жерден қанша өнім алуға болады, мен соның бәрін білсмін. Оны білмесем, мен диқан емеспін. Менің тарихым — осы туған жерім. Өстім. Жүгірдім. Еңбек еттім.Барлық тарихым осы. (С.Бақбергенов, ПОсөз)

Сабақтың қорытындысы:

  1. Сұрақ қою арқылы жаңа сабақты қорытындылаймын.
  2. Сын жұмысына арналған дәптерлерін жинап аламын.
  3. Үйге тапсырма: «Жер туралы ой» тақырыбында шығарма жазу.


Сабактың формалары: жеке баламен, тоішен, сынып ұжымымен жүмыс жүргізу. Сабақтың типтері: үйымдастыру кезеңі, жаңа сабақты түсіндіру, қорытындылау, Сабактың барысы:

а) ¥йымдастыру кезеці.

  1. Сэлемдесу.
  2. Кезекші мэлімдемесі.
    З.Журнал бойынша түгелдеу.
    Жаңа сабаққа дайындық.

ә)Жана сабақчы түсіндіру.

Бүгінгі жаңа сабақта оқушылардың өткеи тақырыптар бойынша алған білімдерін тексеру мақсатында сын жүмысыы жүргіземіи.

Оқушыларға сын жұмысына арналган дәптерлерін таратып шығамын да, сын жүмысының тақырыбымен таныстырамын. Бүгіпгі күнді, мэтін тақырыбын тақтаға жазып шығамын да мэтін мазмүыьш мэнерлеп окып шығамын. Мэтін 110 сәзден тұрады. Содан кейін мэтіннің эрбір сөйлеміі-і жеке оқыи мэтінді жаздыруға кірісемін.

Диқан мен жер

Мен диқанмын, жерді суюге, білуге тиіспіи. Мен туған жерді жырлайтын өзімше ақынмын. Жетісуды, оның ішінде Көксу, Тентек, Қаратал бойын, жақсы білемін. Өзімнің туған жерім —Малайсары. Жетіеу — аса сулу жер. Қайда барсам да, Жетісудан сүлу, эдемі жерді көрмедім.

Диқанның жермен кіпдігі бір. Оларды ажыратсаң өледі. Не диқан әледі, не жер өледі. Жер мен диқанның қасиетініц озі осында. Бүл ғана емес, осы жердің астында қанша жерде тас жатыр, қай жерде қанша су бар, қай жорді қанша суғару керек, қай жерден қанша өнім алуға болады, мен соның бәрін білсмін. Опы білмесем, мен диқан емеспін. Менің тарихым — осы туған жерім. Өстім. Жүгірдім. Еңбек еттім.Барлықтарихым осы. (С.Бацбергенов, ПОсөз)

Сабақтың қорытындыеы:

  1. Сүрақ қою арқыльт жаңа сабақты қорытындылаймын.
  2. Сын жұмысына арпалғаа дәптерлерін жинап аламын.
  3. Үйге тапсырма: «Жер туралы оіі» тақырыбында шығарма жазу.

Тексердім:

  1. Сабақтың өтілетш ліерзімі: