Жеті қазынаның бірі.

Сабақтың тақырыб  Жеті қазынаның бірі.

Сабақтың мақсаты:

а)  білімділік: оқушылардыц өткен сабақтардан алған білімдерін тексеру эрі
сауттылыққа баулу мақсатында сын жұмысын жүргізу.


ә) дамытушылык: ой-өрісіп, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мэдениетін дамыту, сөздік қорыл молапту, сауаттылыққа баулу.

б)  тәрбиелік; слш, жерін, Отанын қадірлеуге, адамгершілікке, адалдыққа,
еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: сьш сабағы.

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сурехгсу, салысгыру, сұрақ-жауап, мэнерлеп оқу, сөздікпен жұмыс, бағалау, бскіту, қорьпьнідылау. Сабақтыц көрнекілігі: диктанттар жиғшғы.

Сабақтың формалары: жеке баламен, тоғшен, сығіып үжымымен жүмыс л<үргізу. Сабақтың тшітері: үйымдасгыру і.сзеңі, жаңа сабақты түсіндіру, қорытындылау, Сабақтың барысы:



а) Үйымдастыру кезеңі.

  1. Сэлемдесу.
  2. Кезекші мэлімдемесі.

3 .Журнал бойынша түгелдеу.

4.Жаңа сабаққа дайындық.

ә)Жаңа сабақты түсіндіру.

Бүтінгі жаңа сабақта оқушылардың өткен тақырыптар бойынша алған білімдерін тексеру мақсатында сын жұмысын жүргіземін.

Оқушыларға сын жұмысына арналған дэптерлерін таратып шығамын да, сын жұмысының тақырыбымен таныстырамын. Бүгінгі күнді, мэтін тақырыбын тақтаға жазып шығамын да мэтін мазмүнын мэнерлеп оқып шығамын. Мэтін 110 сөзден түрады. Содан кейін мэтіннің эрбір сөйлемін жеке оқып мэтінді жаздыруға кірісемін.

Жеті қазынаның бірі.

Аң патшасы арыстан қызметшісі жолбарысқа ормандағы аңдарды жинауды бүйырыпты. Арыстан патша элемде ең қайратты, эрі ақылды, епті кім екенін білгісі келіпті. Аңдар лезде жинала қалады. Арыстанның сөзін естіген соң түлкі алға шығып:

  • О, элемде теңдесі жоқ патшам! Бул өмірде сізден қайратты, ақылды, епті жан жоқ.
    Сондықтан да біз сізді патша сайлағанбыз!. Сіздің қайырымдылығыңыз шексіз, — депті.
    Басқа аңдар да арыстанға жағымпаздана, оны дүниедегі ең күшті, ақылды деп лепіртеді.
    Мақтау сөздерге мәз болған ақымақ арыстан бір бүрышта қүлағы салбырап, өзі маужырап
    жатқан итті көреді, Дереу гүрілдеп итке төне түседі де:
  • Әй, сен оңбаған, мыналардың айтып жатқанын естіп отырсың ба? Неге үндемейсің? —
    дейд!.

Ит салмақты қалпын бүзбастан:

  • Ә, сен бе едің. Сонша неге орманды басыңа көтересің. Менің де сені мақтап бас үруым
    керек пе? — деп, басын көтерместен тәкаппарлана сөйлейді.
  • Ал сонда дүниедегі ең қайратты, эрі ақылды, әділ эрі епті кім? — дейді арыстан.

—    Мен үшін дүниедегі қайратты, эрі ақылды, ол тек — адамзат! Арыетан одан бетер
ысқырып, дереу жолбарысқа:

—  Ит иттігін жасап, адамды мақтады. Біздің арамызда бүдан былай оған орын болмауға тиіс.
Дереу орманнан аластатыңдар!—депті күндей күркіреп.

Бүл сөзден сон ит мүлде көңілі қалып, олардың арасынан біржола қүйрық үзіп кете барған екен.

Содан бері ит адамның досы, көмекшісі болыпты. Кейін «Ит — жеті қазынаның бірі» деген сөз қалыптасыпты. («Ел аузынан «, 200 сөз). Сөздік: лепірту, тәкаппарлану, қуйрық үзіп кету.

Мазмүндау жоспары:

  1. Аң патшасының жарлығы.
  2. Арыстан нені білгісі келді.
  3. Түлкінің сөзі.
  4. Ит.
  5. Арыстан мен иттің жауаптасуы.
  6. Арыстанның бүйрығы.
  7. Ит—адамның досы.

Сабақтың қорытындысы:

  1. Сүрақ қою арқылы жаңа сабақты қорытындылаймын.
  2. Сын жүмысына арналған дәптерлерін жинап аламын.
  3. Үйге тапсырма: «Жер туралы ой» тақырыбында шығарма жазу.

Тексердім