Дене шынықтыру пәнінен жылдық бойынша жоспар
Дене шынықтыру пәнінен жылдық бойынша жоспар
Сыныбы: 8 І тоқсан
Р/с | Сабак № | Сағат саны | Сабақтың тақырыбы | Күні | ІСКЕРЛІК ДАҒДЫ | ОҚЫТУ ӘДІСІ | ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯ | КӨРНЕКІЛІГІ, КЕРЕКТІ ҚҰРАЛДАР | ||
ЖЕҢІЛ АТЛЕТИКА 8 САҒАТ | ||||||||||
1 | 1 | 1 | Жүгіру.Арнайы дене жаттығулары | Оқушылардың дене шынықтыру саласындағы білімдерін қалыптастыру. Дене қызыметін үнемі арттыру аясында денсаулықты нығайту. Теориялық мәлімет.Дене тәрбиесінің эстетикалық және сауықтыру қызыметі.
| Түсінік айту.
Жаңа сабақты меңгерту.
Дайындық сабақ.
Сынақ.
Аралас сабақ.
| Деңгейлеп оқыту технологиясының әдіс-тәсілдері | Секундамер.
Таяқшалар.
Серпіліс құралдары.
Көрсетілген суреттер | |||
2 | 2 | 1 | Орта және қысқа қашықтықтарға жүгіру | |||||||
3 | 3 | 1 | Техника элем-рі б/ша үдемелі түрде жүгіру | |||||||
4 | 4 | 1 | Бар екпінмен 60 м-ге жүгіру | |||||||
5 | 5 | 1 | Уақытты есептеп 100 м-ге жүгіру | |||||||
6 | 6 | 1 | Уақытты есептеп 1200 м-ге жүгіру | |||||||
7 | 7 | 1 | Уақытты есептеп 2000 м-ге жүгіру | |||||||
8 | 8 | 1 | Дала жарысы /кросс/ | |||||||
СПОРТТЫҚ ОЙЫНДАР ФУТБОЛ 14 САҒАТ | ||||||||||
9 | 9 | 1 | Ойыншының тұру қалпы. | Дене және ақыл-ой қызыметінің қажетті деңгейін қамтамасыз ететін өмірлік маңызды қозғалыс біліктілігі мен дағдыларын оқушыларға үйрету,меңгерту | Жаңа сабақ.
Дағдылан-дыру.
Жалпы
практикалық
| Деңгейлеп оқыту технологиясының әдіс-тәсілдері | ||||
10 | 10 | 1 | Адымды тіркестіре, алға және артқа, оң жақ және сол жақ бүйірмен қозғалу. | |||||||
11 | 11 | 1 | Бағытты және жылдамдықты өзгертіп жүгіру. | |||||||
12 | 12 | 1 | Допты аяқтың ішкі жағымен және табанмен тоқтату. | |||||||
13 | 13 | 1 | Допты тоқтату | |||||||
14 | 14 | 1 | Тік бағытпен, бағытты және жылдамдықты өзгерте отырып доппен қозғалу. | |||||||
15 | 15 | 1 | Қақпашының ойыны. | Мектептегі дене тәрбиесі сабағы-ның тазалық және ұйымдастыру-шылық негіздерінен тұрады.жеңіл атлетика,жүгіру, секіру,лақтыру.
| Жаңа сабақ.
Дағдылан-дыру.
Жалпы
практикалық Дайындық сабақ.
Сынақ.
Аралас сабақ.
| Деңгейлеп оқыту технологиясының әдіс-тәсілдері | Ысқырғыш
Серпіліс құралдары.
Көрсетілген суреттер | |||
16 | 16 | 1 | Футбол ойынының элементтерінен құрылған қозғалмалы ойындар. | |||||||
17 | 17 | 1 | Доппен ж/е допсыз жат.р | |||||||
18 | 18 | 1 | Допты өз әріптесіне беру | |||||||
19 | 19 | 1 | Допты тоқтату әдісі | |||||||
20 | 20 | 1 | Доппен шабуылдау әдісі | |||||||
21 | 21 | 1 | Допты қарсы/н тартып алу | |||||||
22 | 22 | 1 | Екі жақты ойын:футбол | |||||||
23 | 23-24 | 2 | Қозғ.ойын:«Шеңберге түсір» | |||||||
24 | 25 | 1 | «Кім бірінші» ойыны | |||||||
25 | 26-27 | 2 | «Ақ сандық, көк сандық», «Көрші» ойыны |
Дене шынықтыру пәнінен жылдық бойынша жоспар Сыныбы: 8 ІІ тоқсан
Р/с | Сабак № | Сағат саны | Сабақтың тақырыбы | Күні | ІСКЕРЛІК ДАҒДЫ | ОҚЫТУ ӘДІСІ | ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯ | КӨРНЕКІЛІГІ, КЕРЕКТІ ҚҰРАЛДАР | ||
ГИМНАСТИКА 14 САҒАТ | ||||||||||
1 | 1 | 1 | Қозғалыс кезінде бір колонадан екі,үш, төрт колонаға қайта сапқа тұру | Оқушылардың дене шынықтыру саласындағы білімдерін қалыптастыру. Дене қызыметін үнемі арттыру аясында денсаулықты нығайту. | Түсінік айту.
Жаңа сабақты меңгерту.
Дайындық сабақ.
Аралас сабақ.
| Топпен жұмыс. Практикалық жаттығулар орындау АКТ (сабақтың тақырыбын анықтау, сөзжұмбақ, мазмұнын ашу, тапсырмалар)
| Оқушыларға жаңа сабақтың жаттығуының қауіпсіздік ережесін және орындалу техникасын таныстыру.
Ағаш ат, матрас. т.б.с. | |||
2 | 2-3 | 2 | Жүру түрлері: саптық, аяқтың ұшымен, өкшемен, тізені биік көтеріп, жартылай, толық отырып | |||||||
3 | 4 | 1 | Қиғаштап, қарама-қарсы бағытта, жыланша және қарсы кезігентін колонада қозғалу | |||||||
4 | 5 | 1 | Қиғаштап, қарама-қарсы бағытпен және жыланша жүру. | |||||||
5 | 6 | 1 | Шалқайып көпір салу /қыздар үшін/; Кіші ағаш аттан асылып секіру /ұлдар үшін/ | |||||||
Жалпы дамыту жаттығулары: Акробатика. | ||||||||||
6 | 7 | 1 | Саппен жүріп келе жатып орындалатын жалпы дамыту жаттығулары. | Дене және ақыл-ой қызыметінің қажетті деңгейін қамтамасыз ететін өмірлік маңызды қозғалыс біліктілігі мен дағдыларын оқушыларға үйрету,меңгерту | Жаңа сабақ.
Дағдылан-дыру.
Жалпы
практикалық | СТОҮ: миға шабул, зерттеу, ой қозғау, топтастыру, салыстыру | Матрас,кіші ағаш аттар.т.с.б | |||
7 | 8-9 | 2 | 1. Дұрыс мүсінді (дене бітімін) қалыптастыруға, тепе-теңдік пен назар салу сезімін дамытуға ықпал ететін жаттығулар. Бір аяқпен тепе-теңдік ұстау («Қарлығаш»). 2.Бөренеде жүру түрлері: аяқтың ұшымен (қол жанында); тізені биік көтеріп (қол белде). Айналулар. Аяқты кезектестіре секіру. | |||||||
8 | 10 | 1 | Арқанға өрмелеу жаттығулары биіктігі 3-4 м | |||||||
9 | 11-12-13 | 3 | 1.Жауырынға тұру. Алға ұмтыла аунау. Жүрелей отырған қалыптан артқа аунау. 2.Артқа шалқайып, серігінің көмегімен «көпірге» тұру. Қолдың көмегімен «шпагатқа» отыру. 3.Акробатикалық элементтерден құрылған қозғалмалы ойындар мен эстафеталар.
| |||||||
10 | 14 | 1 | Түзету гимнастикасының жаттығулар кешені. | |||||||
ҰЛТТЫҚ ОЙЫНДАР 4 САҒАТ | ||||||||||
4 сағат+3 сағат қозғалмалы ойындар | ||||||||||
11 | 15 | 1 | Қазақша күрес жаттығулары | Ұлттық ойын түрлерін білуге тәрбиелеу, меңгерту | Жалпы
практикалық
| АКТ (сабақтың тақырыбын анықтау, мазмұнын ашу, тапсырмалар)
| Матрастар т.б.с. | |||
12 | 16 | 1 | Еркін күрес қимылдары | |||||||
13 | 17 | 1 | Жекпе-жектің қарапайым тәсілдері | |||||||
14 | 18 | 1 | Күресу | |||||||
15 | 19 | 1 | Шахмат | Логикалық ойлауларын дамыту, қызығушылықтарын арттыру | Жалпы
практикалық
| Сын тұрғысынан ойлау тех-ясы
| ШАХМАТ ТАҚТАСЫ | |||
16 | 20 | 1 | Дойбы | |||||||
17 | 21 | 1 | «Қуып жет» ойыны |